اقتصادی

کشف و ثبت گونه جدید باکتری در حین تولید صابون آنتی‌باکتریال از سوی محققان ایرانی

به تازگی ، محققان در زمینه فناوری نانو توانستند گونه های جدید ناشناخته زیر و از Corynebacterium را پیدا و ثبت کنند. است.

حمید انزالونه پزشک و محقق در زمینه فناوری نانو در گفتگو تی تی آنلاینوی گفت: “در این پروژه ، آنها از تکنیکی به نام” نانوکپسول آلودگی ، از طریق استفاده از اسانس گیاه مرغ به نام “آویشن ، که دارای خواص است” استفاده کردند. این ضد باکتری و ضد قارچ است و برای استفاده از آنها نانوتکنولوژی مورد استفاده در شکل گیاهی هزینه تولید می کند.

وی در آن زمان به عنوان یک شکل ادامه داد و آویشن این گونه است: “پس از این مرحله ، آزمایشات بالینی در مناطق مختلف عفونت انجام شد.”

میلانی تأکید کرد که ما هنوز آب را آلوده می کنیم ، آلاینده های غذایی به سادگی توسعه دهنده مدل های فرایندی را که از آب رشد می کنند ، تشخیص می دهند ، باکتری ها و قارچ ها جدا شده و کشت داده می شوند. همین امر در بیشتر ناخالصی های ناخالصی های سطح پوست ما اتفاق می افتد.

محقق نانوتکنولوژی با توجه به نور و میکروارگانیسم های موجود در کلاس مورد مطالعه ادامه داد: “در این زمان برای تحقیق ، ما به شکل میکروارگانیسم هایی رسیدیم که نمی توان آنها را شناخت ، بنابراین نمونه در مرکز تحقیقات آمریکا ، که در بانک ژن ” او به این مرکز فرستاده می شود ، پس از بررسی ها ، اعلام شد که نمونه ما یک گونه باکتری است.

آنزالون تأکید کرد: این نام باکتری های استافیلوکوک با کد خاص MZ768953 H. Anzalone است و در پایگاه داده مرکز ملی بیوتکنولوژی در ایالات متحده (کتابخانه میراث تنوع زیستی) ثبت شده است.

شناسایی یک گونه باکتریایی جدید https://www.ncbi.nlm.nih.gov/nuccore/2079457116

طبق آمار ، موسسه ملی بهداشت ایالات متحده منتشر کرد ، این گروه از باکتری ها که بیش از 60 درصد موارد “سپسیس” (عفونت خون) را در بیماران مبتلا به سرطان ایجاد می کنند ، شناخته شده اند.

ظاهر Milano ظاهر 48 of از عفونت ها است که کودکان به ویژه سطح شدید باکتری زیر بغل و کشاله ران هستند ، به ویژه در ایالات متحده. “

با اشاره به تولید صابون که در این مطالعات تولید می شود و نشان دادن آنچه که خود محصول در حال حاضر در حال بررسی است ، روند معلمان هشدار داده است: علاوه بر تولید این علف زیاد نیست صابون ، رنگ آمیزی شده و معلمان ، مناسب روش قضاوت بالینی است که می تواند از صابون زیادی استفاده کند ، لکه این مربوط به آلودگی ها و شناسایی این باکتری از عوارض جانبی این دارو است.

وی با اشاره به استفاده از صابون نانوکپسول می گوید: “وقتی فردی از صابون استفاده می کند ، نانوکپسول ها دارای خواص ضد باکتریایی هستند که در بدن پخش نشده است.”

به گفته وی ، در این زمان مطالعات جاری برای بررسی اثرات کپسول های اسانس مواد مخدر یک باکتری استافیلوکوک H. Anzalone را شناسایی کرد.

پیام پایانی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا