علم و سلامت

“کووید پارتی”، جان مرد آمریکایی را گرفت

یک مرد آمریکایی در سان آنتونیو ، تگزاس ، با این بیماری منعکس شد و در تلاش برای اثبات این که این فقط یک شایعه افتخار است درگذشت.

به گزارش تی تی آنلاین ، آن مردی که برای پیروی از بخشی از آن عقد قرارداد کرده است در گروه سوم ده زندگی خود پس از تاج به نام “یارو ، مقدس” قرار گرفته است.

بسیاری بر این باورند که هنوز دنیایی از بیماری 19 Covid ، صحبت کردن است ، و او وجود ندارد. از بین مردم قطعات ، به مواردی که ندارند ، توجه کنید به عنوان بیماری ، که او نمی تواند او را تعطیل کند ، در صورت نیاز ، فکر نمی کند که آنها انجام دهند.

وی به سختی آمریکایی شد که از پشت آن یکی از این احزاب پیروی کند. طبق گفته پزشک ، با توجه به این مسئله وی خطای خود را پذیرفت و او را به مرگ خود مانند بیماری قلبی عروق ویروس کرونا از آنچه که قبلاً تصور می کردند این شایعه است ، درست به عنوان یک خطا ، رها کرد.

در حالی که حدود 13 میلیون نفر در سرتاسر جهان مبتلا به کورو ویروس 19-Covid جدید هستند ، زیرا بیش از نیمی از میلیون ها نفر درگذشت ، هنوز هم در آن زمان بسیاری از مردم جهان وجود داشتند. آنها خیلی خوب می دانند یا خطایی دارند. با این حال ، موارد بی شماری از گزارش نظریه توطئه وجود دارد ، ما یکی از مشهورترین آنها تاج بیماری در یک محیط اطراف هستیم ، این خطا است ، قدرت های دنیا و همچنین از طریق اراده های بزرگ امپراتوری ها نجات مردم ، زیر پاگیری و کنترل چپ خود را قرار می دهند.

آمریکایی ها تأکید کردند که پزشکان در حال کار هستند ، خدمات اجتماعی افراد با بیان اینکه ما فکر می کنیم این بیماری چقدر جدی است و در حال اجرا نیست.

به گفته اسپوتنیک ، ایالات متحده در حال حاضر بیشترین تعداد موارد قربانیان کووید ، 19 مورد از این بیماری در جهان را دارد و افزایش تعداد موارد جدید این بیماری همچنان ادامه دارد. این کارشناسان معتقدند ، اگر مسئولان سراسر کشور برای مهلت چهل روز مهلت تهیه کنند ، ممکن است روند تعداد کمی از بیماران در همان زمان به پایان نرسیده باشد ، و این که شما ممکن است در بیمارستان ها حضور داشته باشید و منجر به افزایش تعداد قربانیان شود ، مایل به تقویت رینگ هستند.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا