علم و سلامت

آیا وقت بازگشایی مدارس فرا رسیده بود؟ | زنگ خطری که یک نظرسنجی به صدا درآورد

اولین دلیل این که بازگشایی مدارس کشور در کشور است ، مسئله آموزش و تأثیر آن بر کیفیت ترک تحصیل دانش آموزان و نابرابری آموزشی است.

تی تی آنلاین ، جلال کریمیان ، دانشجوی دکترا فلسفه از دانشگاه آموزش و پرورش تهران ، بازگشایی مجدد مدارس نقد شده دولتی و خصوصی برای روز شنبه 17 اردیبهشت و مهمترین دلایل بازگشایی مدارس برای جلوگیری از ترک دانش آموزان است. جزئیات این یادداشت ، منتشر شده در مرکز مطالعات ریاست جمهوری هنر به شرح زیر است:

قبل از این هفته دولت اعلام کرد مدارس مناطق کم خطر کشور در 17 مه بازگشایی می شوند. این ممکن است کمی عجیب به نظر برسد که از ابتدای مدارس و دانشگاهها به ستاد گفتن به افتخار برای بازگشایی جهان به سختی مکانهایی به نظر برسد. توصیه های پزشکی نسبت به این شهر خوش بین نیست و برخی از افراد به دلیل نگرانی در مورد بیماری خود ، از نظر روانشناختی آمادگی ارسال دانش آموزان به مدرسه را ندارند. علیرغم این اعتراضات ، دلایل پا ، به جای تداوم کاهنان شخصی که وی برای بازگشایی مدارس وجود دارد ، دلالت دارد.

اولین دلیل این که بازگشایی مدارس کشور در کشور است ، مسئله آموزش و کیفیت تأثیر عدم موفقیت آن بر نابرابری دانشگاهی و آموزشی است. این دو معلم مدرسه قدیمی با توجه به وظیفه آموزش و داشتن فاصله دسترسی دانش آموزان از اهمیت بالایی برخوردار بودند. اما آن را با ارزیابی های اولیه نشان می دهد که دسترسی به آموزش لزوماً کیفیت تدریس نیست ، و این است که شاگرد در سال های آینده در حال کاهش نقص به مزمن است ، نه در آموزش و پرورش. اگر مشکل اصلی گرانش روشن شود زیرا می دانیم قربانی دانشجویان کم درآمد در مناطقی از کشور خواهد شد. تأثیر عدم موفقیت مدارس از آموزش دانش آموزان غیر مرفه راضی است.

بدون تامل ، رضایت از آموزش نتیجه می گیرد که فاصله زمانی

در همین راستا ، مرکز مطالعات ریاست جمهوری مطالعات هنری نظرسنجی آنلاین را در هفته اول ماه مه انجام داد. امسال از والدین ، ​​دانش آموزان خواسته شد تا رضایت خود را از مدارس عملی ابراز کنند. پنج روز بعد ، بیش از 20،000 نفر در یک نظرسنجی شرکت کردند که زنگ خطر جدی برای تصمیم گیرندگان کشور به همراه داشت.

یک هزار نفر از پاسخ دهندگان در مدارس دولتی 61 درصد (حدود 10،000) مورد بررسی قرار گرفتند و تاکنون اثربخشی آموزش “فقیر” را ارزیابی کردند. 23٪ در این نمره “متوسط” را به دست آوردند که درست و بقیه (16٪) عملکرد این سیستم ها را “خوب” می دانند.
و یک نظرسنجی آنلاین برای مرکز مطالعات هنر
مشارکت بیش از 15000 در مناطق مربوطه

در موز ، به همراه گزارش ، و او از ثروت اطلاعات در مورد منطقه ای که در آن دروغ می گوید ، نشان می دهد که در سال جاری تحصیلات آکادمیک ذهن کافی نیست و مدارس ، در مکان هایی که در آن لازم است خطر پانسمان وجود داشته باشد ، کمتر می شود.

دلیل این ریسکی است که بالاترین میزان کار را در تعدادی از مکانها توجیه می کند اما مجدداً بازگشایی مدارس را باز می کند. هنگامی که وضعیت تعامل در شهرها برقرار شد ، حداقل در وسط بین بیماری انتقال دهنده به عنوان خانواده ایجاد شد. بنابراین ، پروتئین بازگشایی مجدد کمتر زشت نسبت به مشاغل دیگر. یک مطالعه اخیر توسط دانشگاه بریتانیا UCL این ادعا را رد کرده است. این مطالعه نشان داد که اثر مفاصل در جلوگیری از شیوع بیماری بازی تنها 2 و 4 درصد در مقایسه با بقیه اقدامات است.

هوشیاری که از این نظر در هنگام برنامه ریزی برای خارج از کشورها نیز مفید است. فرانسه کشور اروپایی است که یکی از مدارس وی بازگشایی شده است ؛ این هفته. چهار برابر فضای تاج ایران که بسیاری از مشاغل هنوز از شرکت گال خارج نشده اند. مانند فرانسه ، در سایر کشورهای اروپایی آموزش دیده اند که قصد دارند افتتاح شوند و مدارس خاص خود را دارند. سوال دوم بازگشایی مدارس در آن مناطق بدان معنی است که مقامات دولتی متعهد هستند که کارایی سیستم آموزشی و حساسیت خود را درک کنند.

پیشنهاد بازگشایی مدارس نمی تواند از بیماری ها نادیده گرفته شود. از طرق خاص و ساخته شده نیست و نباید ساخته شود باید به خوبی ادغام شود. فضای اجتماعی ، ضد عفونی کردن اتاق بازی و موارد مشکوک اولین کسانی بودند که شرایط را برای بازگشایی مجدد مشاهده کردند. در عین حال ، برای کاهش باروری مدارس به مدرسه و دانش آموزان در دو کلاس به دو گروه تقسیم می شوند ، و گروه هایی که در کلاس حضور داشتند. علاوه بر این ، به منظور برخورد صحیح با شرکت و اضطراب قبل از دانش آموزان مدرسه ای که مسئولیت آموزش اختیاری را دارند می توانند توسط خانواده های آنها ادعا شوند.

همه اینها دلایل و راه حل هایی برای برنامه ریزی فرض است. آموزش و پرورش مهمترین نهاد برای رفع نابرابری ناتوانی است و متعهد به ارائه آموزش با کیفیت برای همه اعضای جامعه است. سالهاست که تحصیلات بیشتر به دلیل برنامه ریزی ها ، منافقانه روی کالاها است و بیشتر هزینه شرکت را خرج می کند. می توان جلسات دیگری را برای کنترل مرفه کمتر به منظور حفظ ضروریات مردم استفاده کرد ، نوعی نابرابری در آموزش همان آموزش و پرورش که نمی تواند مربوط به جریان باشد می تواند تا حد ممکن برای عمیق تر نفوذ کند. . اما باید با ارائه فداکاری در نجات همه وقایع ، آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان فراهم شود ، این شرط شرط هرکسی نیست که در آن انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا