لولا گژنپین چیست و چگونه تولید می شود؟

معرفی لولا گژنپین

میله‌ها یکی از مهم‌ترین و کاربردی ترین قطعات صنعتی هستند که بسته به کاربردشان در مدل‌ها و اندازه‌های متفاوتی ساخته می‌شوند؛ یکی از میله‌های صنعتی پرکاربرد، گژن پین نام دارد. این نوع لولا معمولاً در صنعت، تجهیزات حساس و سازه های فلزی بزرگ کاربرد دارد.

البته گژن‌پین‌ها بایستی سخت و در عین حال، حالت خمشی مناسبی داشته باشند؛ به همین خاطر، بعد از ساخته شدن آن‌ها از فولاد بهسازی شده و سپس، بخش‌های خارجی پین‌ها با شیوه سمانتاسیون سخت می‌شود.

این اقلام به عنوان بخشی ضروری از درهای ورودی در نظر گرفته می شوند. آنها در ارائه ثبات و پشتیبانی مناسب از حالت عادی متمایز می شوند. علاوه بر این ، آنها اطمینان می دهند که هنگامی که ما همان را باز و بسته می کنیم سالم می ماند. بنابراین ، آنها می توانند به بیرون و داخل باز شوند ، در نتیجه عملکرد روان تر را تسهیل می کنند. اگر می خواهید بدانید چیست لولا گژنپین ، لطفا این مقاله را بخوانید.

حرکت روان و بدون دردسر را برای درهای ورودی تضمین می کند. علاوه بر این ، پین جزء اصلی در نظر گرفته می شود که مشخص است در داخل مفصل لغزش می کند. آستین ها به عنوان قطعات دایره ای عمل می کنند که باعث ایجاد مفصل گردن می شود.

لولا گژنپین چیست؟

آنها رایج ترین نوع لولا درب هستند که در خانه ها نصب می شوند. آنها به عنوان دستگاههای ساده ای شناخته می شوند که از دو برگ مختلف استفاده می کنند ، که از طریق مفصل در قسمت وسط پشتیبانی می شوند. این محصولات برای افرادی که به دنبال یک افزودنی عالی برای افزایش کنتراست بصری با باز شدن درب هستند ، به انتخاب اول تبدیل شده اند.

می توانید از آنها برای طیف گسترده ای از برنامه های تجاری و داخلی استفاده کنید. لولا گژنپین داخلی برای درها ، بین 11/4-13/4 اینچ در نظر گرفته شده است. از طرف دیگر ، درهای تجاری ایده آل برای درب هایی هستند که ضخامت آنها بیش از 13/4 اینچ است.

مزایا

یکی از مزایای اصلی این محصولات این است که می توانند وزن سنگین را تحمل کنند. آنها به جای سنجاق مرکزی از بلبرینگ ساخته شده اند. علاوه بر این ، آنها یک انتخاب مطلوب برای امنیت هستند ، جایی که نمی توانید پین را پس از قرار گرفتن در معرض قسمت بیرونی بردارید.

علاوه بر این ، می توان انواع دیگری از لولا های ایمن را طراحی کرد تا از خارج به هیچ کدام از قسمت ها دسترسی نداشته باشیم. علاوه بر این ، باید اطمینان حاصل کنید که چنین لولا را برای بالا آوردن درب تولید می کنید. آنها برای بسته شدن خودکار در نظر گرفته شده اند زیرا وزن درب در قسمت استراحت لولا کاهش می یابد. آنها به عنوان راه حل بهینه در نظر گرفته می شوند زیرا درب فرش را هنگامی که فرش بسته و باز می شود ، باز می کند.

انواع

لولا های گژنپین مختلف وجود دارد ، از جمله بلبرینگ ، بلبرینگ ساده ، بالا آمدن و فنر. یاتاقان های ساده به عنوان گزینه استاندارد درهای داخلی در نظر گرفته می شوند. اعتقاد بر این است که آنها جایگزین مطلوبی برای درهای ورودی هستند که زیاد حجیم نیستند یا زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرند.

مردم از دوام بالایی برای لولا های بلبرینگ استفاده می کنند. آنها به دلیل عملکرد روان به انتخاب شماره یک افراد تبدیل شده اند. بنابراین ، اعتقاد بر این است که آنها گزینه مناسبی برای درهای ورودی هستند که در مقیاس وسیع استفاده می شود.

فنرهایی که به خود بسته می شوند نیز مجهز به فنر هستند که وظیفه بستن خودکار درب را بر عهده دارند. اگر از آنها در کابینت و درهای صفحه استفاده کنید ، مفید خواهد بود. لولاهای گژنپین Rising دارای سبک منحصر به فردی هستند. زمانی استفاده می شود که درها نتوانند مواد ناهموار و ضخیم کفپوش را پس از باز شدن پاک کنند.

اپلیکیشن‌ها

شما می توانید از این محصولات در بازار در بسیاری از مواد و مواد تکمیل شده ، مانند فولاد ضد زنگ ، فولاد گالوانیزه ، آلومینیوم ، استفاده کنید. برنامه های کاربردی خاصی برای این اقلام در طیف وسیعی از صنایع موجود است. آنها از مواد فولاد ضد زنگ تشکیل شده اند.

بهترین چیز در مورد آنها این است که آنها انتخاب عالی برای مقاومت در برابر شرایط مختلف محیطی سخت را ارائه می دهند. شما می توانید آنها را در طیف وسیعی از برنامه ها مانند درب جعبه ، درهای ضد حریق ، درهای بیرونی و داخلی ، کابینت ، و چند نام دیگر مشاهده کنید.

لولای گژنپین به دلیل دوام و قیمت مناسب مورد علاقه مردم است. علاوه بر این ، آنها قدرت نگه داری اضافی و قدرت زنگ زدگی بهتر را ارائه می دهند. علاوه بر این ، آنها در افزودن ضریب سبک به خانه شما بی نظیر هستند. در نهایت ، از آنجا که می توانند وزن اضافی را تحمل کنند ، جایگزین مناسبی برای درهای ورودی هستند.

یک دیدگاه

  1. سلام. برای درب حیاط ویلایی می خوام لولا استفاده کنم بنظرتون از این لولا گژنپین ها باید بندازم یا همین لولا های معمولی جواب میده ؟
    چون توی سایت لولاسازان کلی لولا سه پارچه موجوده و چندتا هستش سردرگم شدم کدوم رو استفاده کنم.

دکمه بازگشت به بالا