علم و سلامت

آغاز تست انسانی واکسن ایرانی کرونا با ۵۶ نفر / نحوه ثبت‌نام و شرایط داوطلبان

تولید واکسن Glory از ایران ، محقق اصلی پروژه و عضو کمیته علمی و ستاد مبارزه با فساد Glory با اشاره به اولین واکسن در هر زمان برای آزمایش جلال انسانی واکسن در ایران ، گفت:

در مصاحبه ای با تی تی آنلاین ، دکتر مینو مهرز با شروع دوره واکسن برای آزمایش تاج ایران ، گفت: “اولین باری که ایرانی ها برای آزمایش واکسن زنگ می زنند احتمالاً از هفته اول ژانویه شروع می شود.”

شروع آزمایش واکسن تاج 56

وی اظهار داشت که مناقصه به حدی که افراد زیادی داوطلب آزمایش انسان شدنداو گفت: فصل اول با آزمایش حلقه واکسن انسانی 56 مرد در ایران آغاز می شود. در این زمان ، هر دو هفته دو آمپول داوطلب انجام می شود. یعنی در دو هفته دوم بعد از هفته اول و همچنین یکی که برای تزریق ریخته شده است.

مهرز ادامه داد: با شیوع بیماری Covid 19 بالاترین سطح در شهرستان است که افراد نمی توانند از عناصر سری اول باشند ، داوطلبان در مکان خاصی نگهداری می شوند و بار دوم پس از تزریق ، به عنوان عضله عضلانی بررسی می شوند. با این حال ، برخی از کارشناسان معتقدند که افراد که می تواند پس از سه ماه واکسن را به Covid-19 برساند. زیرا همه نمی توانند آزمایش شوند.

در صورت شرایطی که داوطلبان می توانند در آزمایش انسانی تاج واکسن شرکت کنند

شرایط این آزمایش تاج علاقه انسان به عکاسی از واکسن است ، گفت: “این آزمایش های لازم برای وی سالم است که وی سابقه Covid-19 را داشته و عناصر بین 18 تا 50 عدد منفی خواهد بود.” و سال

تاج تولید واکسن اصلی ، پژوهشگر ایران در این پروژه ، تاج پوشش بیمه نامزدهای واکسن برای تزریق را گفت. عملکردهای قبلی ساختمان ها رایگان است.

تاج ایرانی حامل واکسن است

مهرز گفت: اما اگر آنها از سازمان بهداشت جهانی تأیید كنند ، سرانجام ما می توانیم یك واكسن در تاج بهار را به ایران برسانیم. سرانجام ، در صورت کمک به واکسن ، در این بهار بیشتر می توانیم.

آزمایشی که داوطلب برای انجام آن انجام می دهد. کار زیاد

“اینها کاملاً درست نیستند” زیرا موضوعی که رسانه های مخالف راجع به کمبود یک داوطلب کمیک ایرانی برای شخصی برای آزمایش واکسن ها ایجاد می کند. من می خواهم مردم را عصبانی کنم و این چیزی است که رسانه ها دارند. در حالی که بسیاری از داوطلبین ایران از هر طرف تاج را واکسن دوست دارند. با ایران ، تحصیل کرده و غیره ، تعداد زیادی داوطلب در بین مردم ، و بیش از حد داوطلب.

مهرز با تاكيد بر تاج خود در حال حاضر بايد واكسن توليد كند مهرز گفت: ممكن است واکسن هاي مورد نياز لازم باشد. این علم و هنر انجام این کار است. در حال حاضر ، فقط دو واکسن Modern Crone Pfizer وجود دارد که توسط واکسیناسیون در ایالات متحده تأیید شده است. قبل از یک پرستار ، که برای ملاقات با مراقبت های بهداشتی و پیرمردها بیرون می رود ، واکسینه کنید و سپس خطر را انجام دهید. در حقیقت ، تولید اعدادی که در هر جای دنیا موجود است کافی نیست. این واکسن همچنین Astrazenka عجیب و غریب است و برای اولین بار تأیید شده است ، تعداد واکسن ها در سراسر جهان صادر می شود.

وی گفت: “در جهان معتقدند گرچه 60 تا 70 درصد واکسن برای تزریق آن مفید است.” بنابراین ضعیف شد و ویروس واکسینا به دلیل ایمنی از بین رفت و 60 درصد آن را فراهم کرد و متخصصین اپیدمیولوژی که هیچ واکسنی ندارند ایمن هستند تزریق جهان. البته زمان معافیت ها هنوز مشخص نیست. بار دوم ما معتقدیم که با توجه به واکسن یا حداقل یک بار در سال ، مقالات برای بیش از یک سال و حداکثر سه سال مصونیت دارند.

روش واکسن در ایران

مهرز اظهار داشت ، واکسن توسط حلقه ایران ضعیف شده است و این بحث را که واکسن چیزهای خوبی نیز می دهد محدود کرد. در جهانی که می تواند واکسن تولید کند حدود 70 تا 90 درصد و شاید ایمنی تولید شده باشد که باید برای جامعه کافی باشد.

چه موقع داوطلبان واکسن انسانی برای تاج انتخاب می شوند؟

مهرز گفت: “به محض بررسی اولین تزریق واکسن ، به محض بررسی انسان میزان آنتی بادی های MUS افزایش می یابد.” بعد از دو هفته ، تزریق دوم روی آزمایشات انجام می شود که دوباره انجام می شود. در واقع ، همه اینها به پروتکل انجام شده بود.

وی تأکید کرد: انشا Godالله ما آزمایش را آغاز می کنیم هفته اول دی ماه انسانی است.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا