علم و سلامت

افزایش آمار بستری بیماران کرونایی در مراکز درمانی استان تهران

آفتابنیوز؛

در مصاحبه زنده با یک بخش خبری ، دکتر علیرضا زالی به 534 بیمار بیماری کرونا بستری در 24 ساعت گذشته در بیمارستان ها گفت و گفت: از این آمار 111 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند. و اکنون گفته می شود در 24 ساعت گذشته 324 بیمار باید خود را داشته باشند.

طبق گزارشات دانشگاه علوم پزشکی ایالتی شهید بهشتی گفت که برای مدتی تعداد بستری شدن در بیمارستان کمتر از 500 نفر در روز گزارش شده است و در سه روز گذشته این تعداد افزایش یافته است.

با افزایش تعداد مراکز بستری و پزشکی در استان تهران ، از بیماران کرونر در حال افزایش است

رئیس جلال ستاد کنترل بیماری در تهران اظهار داشت: 8 درصد افرادی که روز گذشته در بخش سرپایی در استان تهران مراکز بهداشتی دارند ، نیاز به بستری شدن دارند. در مقایسه با هفته گذشته ، و تعداد بستری شدن در بیمارستان های جدید افزایش یافته است و در بستری شدن در تهران 14.9٪ شایع است. این آمار که تعداد فزاینده بیماری را نشان می دهد: یک جهت شیب ملایم به سمت پایین.

وی گفت: “تهران هنوز شاخص قرمز مشخص شده در نظر گرفته می شود و به نظر می رسد هفته آینده نیز شرایط مشابهی را تجربه خواهند کرد.” محدودیت ها از این رو است و هفته آینده ادامه دهید.

زالی 3 و 4 رئیس ، با اشاره به تحمیل بار ستاد افتخار ملی ، گفت: “مهمترین مسئله کاهش حضور کارکنان دورکاری و تا پایان ماه سپتامبر است.” در هفته های اخیر ، استفاده منظم از ماسک ها و محیط های اجتماعی در آمارهای بهداشتی به عملی قابل قبول تبدیل می شود. ما امیدواریم که حتی در این صورت حتی در غیاب گروه های آسیب پذیر و اجتماعات و اماکن عمومی و پرواز و مسافرت نیز باید یک نقض محسوب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا