علم و سلامت

الگوی عملی خوب برای فرزندان خود باشیم

یک مطالعه توسط آکادمی آمریکایی رژیم غذایی و تغذیه آمریکا تأیید می کند که بنیاد این امکان را دارد که والدین دندان های کودکان تحت تأثیر رفتار ، از جمله عادات غذایی و فعالیت بدنی قرار بگیرند.

با توجه به تی تی آنلاین بر والدین این بازی ها در خیابان غلبه می کند ، بر این اساس ، کسی که قرار است به عنوان یک الگوی برای فرزندان آنها تبدیل شود. به فرزندان خود بیاموزید که چگونه زندگی سالم داشته باشند.

غذا قرار است رابطه رشوه باشد پسر باید با غذا منجر به فساد ادویه رب شود.برای اینکه الگوی خوبی باشید ، کودکان می توانند در انتخاب غذاهای سالم و ورزش منظم به شما کمک کنند.

در اینجا چند نکته برای سلامتی بهتر کودکان در سایت Itri وجود دارد:

مفهوم کلاس را در نظر بگیرید

چگونه این پویایی خانوادگی می تواند در اثرات ایمنی کودک تأثیر مثبت (یا منفی) بگذارد. الگوهایی وجود دارد که با سلامتی همراه است و بسیاری از آنها شامل نزدیکی با خانواده وی ، فرزندپروری انعطاف پذیر در یک محیط حمایتی در خانه و تحریک فعالیتهای ذهنی است. از طرف دیگر ، اگر والدین آنها از سلامتی کمتری برخوردار باشند ، حمایت از عادات تصرفی پسر برای مبارزه است.

نگرش مثبت را ارتقا دهید

در تعادل غذا به توصیه های خود عمل کنید. کودکان بدون برنامه ریزی برای خرید غذاهای آماده مشارکت را بیدار می کنند. نگرش نسبت به تأمین تغذیه و ایجاد محیطی منصفانه و باز پس از ورزش یا غذای گرم. اطمینان حاصل کنید که سلامتی شما به دلیل تجارت خانوادگی است. باز هم ، فرزند شما خانواده را برای عمل انتخاب می کند.

غذای خنثی

تشویق آنها به غذا بودن برای آینده خوب است و سعی کنید از ساختن غذاهای مناسب برای اجرا خودداری کنید. برای استفاده از علوفه ، قیمت تمام شده ادویه که به پسر داد ، همراه با غذا می تواند منجر به فساد شود. به خاطر غذا ، “غذا” یا منع کودک فقط میل به غذا را افزایش می دهد.

رفتارهای شخصی محافظت از والدین کودک نسبتاً ضعیف استدانستن اینكه شخص شرور مجاز است عادت خوردن رژیم غذایی كودكان را به والدین خود كنترل كند ؛ زیرا این امر از طرف دست ناشی می شود ، خطر ابتلا به این بیماری برای مردان جوان دارای اضافه وزن است.

کودکان را نخورید

با بزرگتر شدن کودکان ، اشتهای آنها نوسان می کند. بنابراین ، از آنجا که آنچه پر است ، آنها را مجبور نکنید در شرکت ها بنشینند ، تا پایان یک بشقاب. همچنین ، تا زمانی که صبحانه نخوردند و ادعای گزش را نخورند ، کودکان را مجبور نکنید که پشت میز بمانند. اگرچه این کمکی برای دریافت تغذیه کودک شما نیست ، اما به نظر می رسد که داشتن این چیزهایی است که آنها از آنها متنفرند ، از صحیح و سالم بودن شخصیتی برابر با رژیم غذایی خودداری می کنند ، فقط با یک دوره زمانی منفعل که می خورند.

فعالیتهای منظم خانوادگی را توصیه می کند

پسران جوان به احکام عمل می کنند ، دعا می کنند ، چنین جنگ قهرمانی را با یک فرصت سخت جنگیدن تحمل می کنند. همچنین استفاده از چیزی که برای تشویق فرزندان مدرسه یکی از اعضای خانواده ساخته می شود نیز نبود. فرزندان خود را برای پیاده روی ، دویدن ، رله یا افراد دیگر به پارک ببرید تا در صورت لزوم بازی کنند.

به خصوص والدین رفتار کودکان ، من قادر به نمایش پیشرفت تحقیقات شما را به حرکت تربیت کرده ام. بنابراین ، هنگامی که شما در فعالیت های مختلفی برای کودکان شرکت می کنید و امیدوارید که شخصاً در کنار شما باشد ، کودک تبدیل خواهد شد.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا