اقتصادی

امضای مجازی ۳ سند همکاری کشاورزی ایران و برزیل

همکاری ایران ، برزیل سه سند را امضا خواهد کرد.

به گزارش تی تی آنلاین ، رودریگو آزردو دو پائولا ، سفیر برزیل در ایران ، امروز با علیمراد سرافرازی دیدار کرد: مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت کشاورزی برای ارائه این کار.

این جلسه برگزار شد و ما به همکاری متقابل دو قسمت از ظرفیت های هر دو تجارت در شرایط برابر برای استفاده از استخرهای حوزه فرهنگ نشان داده ایم و آنها درخواست می کنند.

و امضای قبیله ملتها با هم مشورت کردند تا شرایط را در زمینه های مختلف با همکاری ایران و برزیل از جمله شواهد مربوط به سلامت گیاهان و وضعیت سالم حیوان در تحقیقات با همکاری مرکز آمبراپا در برزیل ، subnavigation عروق بیماری کرونا + که نتیجه سکوت است ، فراهم کند. قالب ویدئو به سه گروه توسط برزیل برگزار می شود ، توافق نهایی به طور رسمی امضا می شود و ، عملا ، در آن قسمت از اسناد ، طبق کمیته عمومی برگزار می شود در این زمینه.

موضوع دیگر دام برای جلسات کنفرانس ویدئویی در زمینه های تجارب مورد علاقه متقابل و دانش در زمینه های موجود ، و اینکه آنها می توانند ایران را به متخصصان برزیلی در زمینه کشاورزی متعارف ، ارتقا technology فن آوری کشاورزی و انتقال سموم کشاورزی هدایت کنند.

برای استدلال در مورد اینکه روز بعد آنها چه ذره ای دارند همچنین رطوبت نسبی ایران وجود دارد و واردات از دو طرف در هر دو طرف این محصول توافق دارد و تصمیم گرفته شد که بزرگترین مرکز دانه را از بین ببرید ، به طوری که رطوبت انتخاب یک موضوع به استاندارد سازمان ها در تنظیم دانه به سطح واردات از برزیل است. ایران باز

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا