علم و سلامت

جذب ۹۱۰۸۹ اهداکننده بزرگسال خون بندناف

از مرکز پیوند تا مدیریت و درمان بیماریهای وزارت بهداشت گفت که شبکه ملی اهداکنندگان سلولهای بنیادی خونساز از ایران تاکنون موفق به جذب (91) 89 اهدا کننده خون بزرگسال و بند ناف شده است که بیش از 10 هزار نفر از آنها اهداکننده خون بودند قرنطینه استخدام شده و زمان قالب گیری. به دلیل کمبود قدرت با توجه به فعالیت های مرکز تاج.

به گزارش تی تی آنلاین ، دکتر. Mehdi Shadnoush, in meam commemorationem sextus est annus ab instauratione National Network hematopoietic stem cell in Iran oblatorum, quae tenebatur, ad Centrum enim Management PLANTO et curatio morborum ex Ministerio Medical Education et Health, dixit: National Network quia MCMXCIV ea quidem mente organizing, developing emendanteque qualis standardization, coordinatio et cura unitas in actione de acceptatio centers in donando hematopoietic caule cellulis sunt non-frater tuus incepit, et sic multo magis quam XVII acceptatio centers tres praecisus umbilicus nervus sanguine ripas ortae uoluntarius recipere donatorum hematopoietic caule cellulis conferre. بنابراین.

وی افزود: این شبکه تاكنون موفق به جذب (91) 89 اهداكننده خون بزرگسالان و بند ناف شده و بیش از 10 هزار نفر در همان دوره قرنطینه و جایزه سرباز شده اند ، این نشان می دهد كه افتخار زیادی از فعالیت های این مركز نیست. “

شادنوش وی می افزاید: “و اقدامات دیگری که اتحادیه ملی خواستار آن است ، خون این شبکه باید این باشد که به دنبال مراکز رویکردی در طرف دیگر کشور خودش باشد تا از حرکت بیماران در تاج همه گیر جلوگیری کند. ، و در نظر گرفتن آن یک بسته کمکی ویژه از بیماران پیوندی ، که یک لذت است ، 5 HLA ، تایپ ثابت می کند که این بیمار است ، آنها ساکت می شوند ، و منظور از آزادی و قدرت ارز مقصد برای بیمارانی است که در خارج از سلول اهدا کننده داخلی وارد نمی کند.

وی گفت ، “بیماران مبتلا به MPS اهداكننده مناسبی در منطقه ندارند ، می توانند منجر به یك شبكه ملی شوند و پس از انجام پیوند توسط بانك جهانی پس از پیوند ، پزشك تماس گرفته و توسط اهداكنندگان خارجی تأیید می شود كه تمام هزینه ورود سلول توسط وزارت بهداشت “. کردن

از رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت ادامه داد: “حتی یک سال ، و تاج نیست تعداد درخواست های شبکه ملی کاهش نیافته است ، بلکه سالانه نیز افزایش یافته است. همچنین ، زمان پاسخ برای بیماران با مدیریت گسترده و گسترده کوتاه شده است.

با توجه به WEBDA ، شادنوش گفت: پایان سال گذشته ، و امضا برای به یاد آوردن و درک معاون وزیر بهداشت و معاون رئیس جمهور از علم و فناوری شرکت دانش بنیان داخلی برای تعیین HLA ده ها هزار مدل با وضوح بالا از اهدا کننده . و این نیاز به آوردن یک کشور خارجی ، اهداکنندگان و روند درمان کوتاهتر است و با اسکان اهداکنندگان و بیماران ، این کشور را با ارزش تر می کند.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا