علم و سلامت

دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان متقلب امتحان شفاهی می‌گیرد

به گزارش شفاف ، سیاوش خرسندی ، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ، در گفتگویی بین دانشجویان درباره کلاهبرداری در فضای مجازی گفت: “فضای تقلب در دانشجویان در فضای مجازی ایجاد می شود.”

وی افزود: دانشگاه امیرکبیر کارگروهی را تشکیل داده و با قرار دادن یک نفر بیش از مسئول نظارت بر کارگروه کلاهبرداری ، توانسته است جلسات مختلفی را با معلمان در مورد راه های مقابله با کلاهبرداری برگزار کند و به روش های مختلف آمار را کاهش دهد .

خرسندی افزود: وزارت علوم دستورالعمل هایی را به دانشگاه های سراسر کشور صادر کرده و خواستار رسیدگی بیشتر مسئولان دانشگاه نسبت به تقلب های مجازی دانشجویان و شناسایی تعداد متخلفان شده و در صورت تماس با آنها در دانشگاه شورای انضباطی و وزارت بهداشت روان و فوتی ها. “بیایید دشمن شویم.

معاون آموزشی و فرهنگ نامه های دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: دانشگاه امیرکبیر بحث امتحانات مجازی را که بیشتر آنها به دلیل کلاهبرداری است ، بسیار جدی می گیرد و این دانشجویان هستند که قرار است تحریم های شورای دانشگاه معرفی شوند.

خرسندی ادعا کرد که در پایان ترم ، حدود 10 تا 15 دانش آموز مرتکب کلاهبرداری مجازی شده اند ، این گروه از دانشجویان در شش ماه گذشته به دلیل ارتکاب جرمی در مستی های مستی درگذشته و امسال گزارشی از مجازی بودن دانشجویان کلاهبرداری هایی که به سن ما گزارش شده است ؛ اما به محض مشاهده آنها ، نباید با آنها برخورد شود.

وی افزود: به احتمال بسیار زیاد می توان دانش آموزان خاص کلاهبرداری مجازی را تشخیص داد ، اما می توانیم از طریق نظرسنجی آماری در این زمینه به طور غیررسمی به دست آوریم و همیشه به دنبال فرهنگ اعتماد و اخلاق حرفه ای در بین دانشجویان هستیم. این دانشگاه دانشگاه امیركبیر نبود.

خرسندی اظهار داشت: وزارت علوم و دانشگاه ها اطلاعیه هایی را برای معلمان صادر کرده اند تا آنها نتوانند در ترم دانشجویان خود عدالت را جدی بگیرند و در صورت وجود تخلف در این آزمون ها ، به راحتی می توانند مراحل نهایی دانشجویان را برای این روند ثبت کنند. دانش آموزان به سرعت متوجه تقلب درستی می شوند.

معاون فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفتگو با فرهنگ افزود: “دانشگاه صنعتی امیر کبیر به شاگردان خود اعتماد دارد ، ما امیدواریم که فرهنگ تقلب مجازی شرم آور هیولای مافوق باشد و سرمایه گذاران فرزندان خود را از افسران در این رشته و دانشجویان از نظر فردی و اخلاقی حرفه ای این تعهد را دارند که نباید تحت مجازی قرار بگیرند مانع از تقلب در رابطه با آن می شود ، اما در هر صورت بر خلاف آینده جدی این گروه است.

خرسندی گفت که چگونه می توان با دانشجویان تقلب به صورت مجازی رفتار کرد “و این دانشگاه به معلمان این حق را داد که امتحان نهایی را به صورت شفاهی یا کتبی توسط دانشجویان طبق نظر خود انجام دهند و دانشجویان را فقط بر اساس آخرین مرحله آزمایش نکنند ، اما طبق شاگردان اثبات ، به معاون دانشگاه امیرکبیر در آموزش و پرورش ، با این حال ، بسیاری از کسانی که دوباره رنج می برند ، به علت صدمه به تصرف زندگی خود ، مطرح می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا