اقتصادی

رشد اقتصادی انگلیس باز هم منفی ماند

رشد اقتصادی سه ماهه انگلیس کمترین رشد از ژوئیه سال گذشته بود.

گاردین با استناد به دلایلی گزارش داد ، در اقتصاد انگلیس 1.6 درصد در ماه فوریه کاهش می یابد که 0.4 درصد بیشتر از سال قبل است. آره. به صورت ماهانه ، اقتصاد انگلیس در ماه فوریه 0.4٪ رشد کرد.

سال گذشته ، 10 درصد اقتصاد انگلیس منقبض شد ، که بدترین عملکرد در سه قرن گذشته یکی از کمترین نرخ رشد در اروپا و جهان است. حتی مهاجرت برای منزوی کردن ملت مجبور به محدود کردن فعالیت های تجاری و اقتصادی سه چیز بود. ارقام تولید و تجارت نویدبخش تر شده است ، به ویژه در زمینه تجارت خارجی در تجارت انگلیس با اتحادیه اروپا و ایالات متحده ژانویه بسیار افزایش یافته است ، امیدوارم بتوانید به فعالان رشد اقتصادی دهید.

در انگلستان ، منبع اصلی بیماری کرونا قلب در اروپا بیش از 127000 مورد و چهار میلیون مرگ وجود دارد ، حدود یک سوم جمعیت واکسینه شده اند. این بالاترین میزان واکسیناسیون در اروپا است.

مدیر Crispi Patel در موسسه سرمایه گذاری در اوراق بهادار kilter گفت: “یک بحران بهداشتی در انگلیس و جهان ، یک بحران اقتصادی کاملاً فریبنده است.” آماده سازی برای چنین منطقه ای ، بدترین وضعیتی که باید در آن انجام شود. هر موز قبل از محدودیت زمان ، خانه و موارد تجاری تمرکز می کند و سعی می کند تأثیر بدی بگذارد.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا