علم و سلامت

بحران جدی در نظام سلامت انگلیس/ مرگ صدها بیمار در هفته به خاطر تاخیر در درمان

آدریان بویل، رئیس کالج سلطنتی پزشکی اورژانس گفت: تاخیر در پذیرش بیماران در اتاق های اورژانس در انگلیس باعث مرگ 300 تا 500 نفر در هفته می شود.

به گزارش تی تی آنلاین، بر اساس داده‌های سرویس ملی انگلیس، در نوامبر سال گذشته (۲۰۲۲)، ۳۷ هزار و ۸۳۳۷ بیمار بیش از ۱۲ ساعت برای پذیرش در اورژانس منتظر ماندند، در حالی که این رقم در نوامبر ۲۰۲۱، ۱۰ هزار و ۶۴۶ نفر بود. بیماران

اما هنوز آمار رسمی آذرماه در این زمینه منتشر نشده است.

بویل در سخنانی که دیروز (یکشنبه) به نقل از چند رسانه انگلیسی منتشر شد، افزود: آنچه اکنون در کنار این انتظارهای طولانی می بینیم، افزایش مرگ و میر بیماران است و فکر می کنیم هر هفته از تاخیر در پذیرش بیماران و مشکلاتی که وجود دارد. در نیازهای مراقبتی بخش ها، بین 300 تا 500 نفر جان خود را از دست می دهند.

انسداد بیماران در وسط اعتصاب یا عدم حضور پرسنل بیمارستان

معمولا در فصل زمستان به دلیل شیوع بیشتر بیماری های فصل، بیمارستان ها شلوغ تر می شوند و تعداد مراجعات به آنها افزایش می یابد و این زمانی است که انگلستان شاهد ضربه پرستاران و کارکنان آمبولانس و همچنین شیوع جدی آنفلوآنزا در این کشور است. دسامبر. .

بر اساس گزارش های سرویس بهداشت ملی انگلیس، در هفته منتهی به کریسمس، 3746 بیمار به دلیل آنفولانزا در بیمارستان های این کشور بستری شده اند که این رقم در هفته گذشته 2088 بیمار در روز بود.

به گفته رشتودی، اگرچه تعداد موارد ابتلا به کووید-19 در انگلیس همچنان جدی است، اما کمبود کارمند ناشی از این ویروس در ماه دسامبر (آخرین ماه) نسبت به نوامبر افزایش یافته است.

پیام پایانی

دکمه بازگشت به بالا