علم و سلامت

شکل‌گیری خوشه‌های کرونای انگلیسی در تهران/بیشترین تمرکز در مناطق مرکزی، جنوبی و بخشی از شرق

به گزارش شفاف؛ دکتر. علیرضا زالی گفت: در حال حاضر 2282 بیمار مبتلا به عروق کرونا ویروس عروق کرونا ویروس تهران در بخش های بیمارستان وجود دارد که 780 نفر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان هستند. همچنین ، تعداد بیماران رادیوتراپی جدیدی است که در 24 ساعت عادی پذیرفته شده اند ، و آخرین بخش های ویژه ، بیش از 380 بیمار در تهران ، 122 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

وی افزود: متأسفانه در 24 ساعت گذشته 16 نفر و تهران به علت بیماری عروق کرونا ویروس قلب و در بسیاری از بیماران به شدت بیمار در مجموع 168 بیمار مبتلا به دستگاه جان خود را از دست دادند.

زالی گفت: وضعیت تاج انگلیس در تهران: “متأسفانه تقریباً در تهران جرقه هایی از تاج انگلیس در تشکیل خوشه مشاهده می کنیم. خصوصاً مواردی که دارای اثر پراکنده هستند ، بنابراین در جزئیات تغییر اصلی فقط یک قصد وجود دارد ، مناطق جنوب شرقی تهران: طی هفته گذشته ، مردی در مناطق مرکزی ، جنوبی و شرقی تهران متمرکز شده است ، طبق گفته مشتریانی که در بیمارستان های ما زندگی می کنند به آنها اعتماد می کنند و مردم به عنوان ویروس جهش یافته شناخته می شوند.

وی تأکید کرد: مهمترین مسئله از آن طریق است. اکثر ما در حال حاضر حدود 200 میلیارد کهکشان شاهد 29 استان کشور هستیم و ترکیبی از قسمتهای مختلف یک آهنگ ، یک برخورد تصادفی در هر کشور است. اولین سفر نوروزی به خارج از کشور از بیشتر استان تهران به سایر مناطق در معرض ویروس و تهران برخی از روش های جدید را در تهران جمع آوری کرده است که طبیعتاً نمی تواند هفته ها در هفته های سوم و چهارم آوریل کار کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا