علم و سلامت

نقش موثر غربالگری کرونا در کاهش ورودی بیمارستان‌ها

معاون وزیر بهداشت تأکید کرد: نقش مهم نقش مؤثری در حمایت از کاهش چشمگیر تعداد بیماران بستری در بیمارستانها دارد.

به گزارش تی تی آنلاین ، دکتر. علیرضا رئیسی خارج از مجلس در هیئت مدیره وزارت بهداشت افزود: سیستم شبکه و وارد یک جنگ ملی علیه مرز با قدرت خودشان بودیم و کمترین هزینه و برای اینکه بتوانیم به سلامت کارگران ، کارشناسان مراقبت های بهداشتی و متخصصان پزشکی و همچنین موارد دیگری که نیروی داوطلب وارد شده است ، در آنجا کشورم بسیج و و نزدیک به 80 میلیون نمایش داده شده برای او بسیار عزیز است.

رئیس افزود: این کاهش قابل توجهی در حفاظت ، مسیر درست است ، زیرا این یک خوابگاه است: برای کورس موسوم به malesuada ، نتیجه می گیرد که کاهش قابل توجهی در تلفات و عزیمت از مرد است.

وی با اشاره به اقدامات سایر بخش ها در زمینه بهداشت و درمان در سه ماه گذشته پس از ابتلا به ویروس کرونا ویروس ، گفت: و (4) 30 دستگاه تلفن از الگوی تلاش های بخش بهداشت و درمان برای مقابله با تاج به منظور ارائه مشاوره و راهنمایی برای مراجعین تماس گرفته ، تولید می کند. از نظر ثروت ایمنی کودکان و محتوای آموزشی و مادران ، ویروس و درجه قابل توجهی نداشته باشید.

رئیس گفت: “با همکاری جوانان ما و رعایت پروتکل های ایمنی و همچنین سفرهای تاخیری به خصوص در روزهای آینده و برنده یک موجود را جابجا می کند.”

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا