علم و سلامت

همدستی کارمند و مسئول داروخانه برای قاچاق ۶۰۰۰ دارو

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف بیش از یک میلیارد مصرف کننده مواد مخدر کلاهبرداری در خارج از شبکه مراکز توزیع در تهران خبر داد.

به گزارش تی تی آنلاین سرهنگ علی ولی پور گودرزی در این باره گفت: در آبان ماه سال جاری، پلیس امنیت اقتصادی کل استان تهران از طریق بازرسان معاونت غذا و داروی علوم پزشکی کشور از اقدامات فردی در زمینه خرید و فروش مواد مخدر متقلبانه مطلع شد. و دعوی قضایی خود را شناسایی می کنند.

این مرد با بیان اینکه در محدوده خیابان سپهبد قرنی فعالیت دارد، گفت: محل استقرار این ناظر پرسنلی پلیسی و تدارکاتی با دقت گزارش قضایی هماهنگ شده است. یک مقام مسئول و پس از اخذ مجوز پزشکی قانونی، کارشناسان سازمان غذا و دارو به محل اعزام و فرد مذکور را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

ولیپور گودرزی با نگاهی به این بازرسی محلی گفت: ماموران در بازرسی محلی و بازرسی خودرو از متهمان، 6000 عدد انواع مواد مخدر از جمله قرص و بطری سرقتی و یا در خارج از منزل توزیع کردند. زیور آلات پیدا شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه این داروها ثبت و تحویل نماینده معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران شد، گفت: این داروها به صورت رسمی ثبت شده است. وی گفت: مواد مخدر از بازار ناصرخسرو خریداری و توسط وی فروخته شده است. مشتریان داروخانه خارج از شبکه

وی به وکلای دادگستری گفت: ارزش تقریبی یک میلیارد پرونده مواد مخدر را برآورد می کنند و افزود: این مرد برای ادامه رسیدگی به این جنایت به دادسرا اعزام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا