علم و سلامت

واکنش وزارت بهداشت به وجود بیمارستان‌های فاقد ایمنی در تهران

معاون وزیر بهداشت با یادآوری اینکه مهمان نوازی در تهران امن نیست ، گفت: اگر شهر در تهران امن نباشد در مواردی در بیمارستانها دیده می شود زیرا آنها مجبور نیستند به صورت عمومی و کتبی به وزارت بهداشت مراجعه کنند؟

به گزارش تی تی آنلاین ، دکتر. قاسم جانبابایی افزود: “گزارش شده است كه سازمان آتش نشانی برخی موارد را بررسی كرده است ، چرا آنها در پرونده ندارند كه در وزارت بهداشت ثبت نشده است؟” بنابراین ، در استان آورده شد.

وی اضافه کرد: “دو یا سه روز قبل از اینكه با مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای داشته باشیم و این حادثه در یك مركز پزشكی مورد بحث قرار گرفت كه بلافاصله آنها را به آتش نشانی ما آتش زدند و گفتند كه این مسئله قبل از وقوع حادثه ابراز مشكلات و اعتراض كرده است.” ما همین پاسخ نامه را برای تخریب امور اجتماعی به وزارت کار ارسال کرده ایم. کسی که آن را می خورد در محل کار است ، هر کجا که محقق شود ، به نوعی به وزارت کار تعلق دارد دشوار بود.

اینکه معاون وزیر را باید نجات داد تأکید کرد که راه‌اندازی وزارت بهداشت مجوزها به مراکز درمانی ، طبق تحقیقاتی که من از سوی مؤسسات مختلف دریافت کردم و با نظم کامل بر روند ارائه خدمات نظارت داشته و در صورت وجود از مرکز ، که اخیراً من در تهران آتش گرفته ام ، مواردی وجود دارد که تخلف از آنها وجود دارد. من همچنین متوجه شده ام که دارو یک شناسه و فعالیت یونانیان است ، از اسناد و مدارک مختلف غیرقانونی ، با این حال او دست خود را داده بود ، و مقامات ، از جمله ایالت ، ویکار کاخ ها در کل سازمان مجازات و سیستم پزشکی دکترین از کشور و تهران است.

وی تأکید کرد: ما نکته سوم را نمی دانیم که این یکی از ایمنی است که آنها از بیمارستان تهران دریافت کردند. این به خودی خود است یا از طریق وزارت بهداشت؟

وزارت بهداشت و مسئولیت نظارت بر کارها ، یعنی ارائه خدمات مختلف مراقبت از روان را بر عهده دارد

بابا جان ادامه داد: وزارت بهداشت وظیفه نظارت بر همه مراحل ارائه خدمات درمانی را دارد. و به این ترتیب ، به عنوان مثال ، اگر بیماران به خودی خود خدمات پذیرش دهند یا ارائه دهندگان خدمات را انجام دهند و به خوبی عمل نکنند ، مگر در مورد حوزه فلسفه طبیعی ، و ساخت آن ، اگر چیزی از نظر فنی در سرپرست مراکز پزشکان باشد و جستجو کنند ، لازم است از هر قوه با قانون و مسئولان مراکز ، جامع و استاندارد خدمات علاوه بر شهرداری و آتش نشانی خارج از کار و خدمات خواهد بود ، و اگر این ازدواج نکرده باشد و مجوز مرکز را لغو نکند. حال سوال اینجاست که اگر قرار است مراکز را در مورد آسیب دیدگی به خدا آگاه سازند ، چرا اطلاع رسانی به عموم وزارت بهداشت نیست؟

نظارت فنی و مراکز پزشکی آزمایش فنی ساختمان از دیگر سازمان ها به نظر می رسد

به نقل از vebd ، و گفت: فیزیک و ساختمان و یا در حضور کپسول اکسیژن در مراکز پزشکی در مکانهای مختلف از جمله سازمان استاندارد ، آتش نشانی شامل شهری است که قرار است مقالات مربوطه را به مراکز درمانی ارائه دهد و پلیس در آن مناطق را می توان مشاهده کرد. آخرین باری که ارزیابی می شود کی بوده و گزارش هایی در آن وجود داشته است؟

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا