علم و سلامت

آینده مریخ نورد ناسا پس از فرود موفقش چه خواهد شد؟

به گزارش شفاف ، شب گذشته مریخ نورد ناسا پس از چند ماه انتظار ، صبر و تحمل زمین را نشان داد. آیا شما همچنان در آرزوی خود برای انجام ماموریت سرزمین پافشاری می کنید ، و در میان ورطه ای قرار می گیرید که به عرض 45 کیلومتر و نبود علائم حیات در سیاره سرخ بنا شده است. با این حال ، ممکن است چندین ماه طول بکشد ، 2.7 میلیارد دلار برای مأموریت مریخ ناسا می تواند supervolatus یا به اصطلاح دندانهای خواهران باشد.

اما بگذارید صبر چند روز به این سو و آن طرف بگذرد ، و او باید چند مرحله را طی کند تا سرعت و صبر مردم در تیم بعدی را در حفره های ویژه جدید افزایش دهد. با قدرت آن در ارابه های خود محکم و شش مورد از ارتباطات و گرمای روز تلاش می کنید سیستم های پرواز نرم افزار ربات را متناسب با تنوع نوشته ها نسبت به سطح مریخ بازیابی کنید. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود ، نرم افزار جدید باران آفتاب را به مدت 4 بار شروع می کند ، که تکمیل آن مدتی طول می کشد.

مدیر پروژه قائم مقام می گوید: “چه زمانی ما شروع به حرکت می کنیم ، باید چهار روز نرم افزار جدید باشیم.” ما با دقت بسیار زیاد اطمینان حاصل می کنیم که مشکلی وجود ندارد. در بازوهای او پنج متر فاصله دارد اولین حرکت مسافر انجام خواهد شد. تجربه رانندگی Perserence آماده می شود تا Apiarium اولین فرودگاه اصلی مارت خود را داشته باشد. برای هدایت تیم به عنوان یک مریخ نورد ، موقعیت باز ، راحت است. در این مرحله با یک هلی کوپتر همراه است ، یکی از مهمترین بخشهای این مأموریت دستیابی به نسخه اصلی است. نسخه آزمایشی استقامت قالب موسیقی اکسیژن فنی در جو مریخ ، از غالب به دی اکسید کربن ، و چرخ دنده انسانی است که می تواند به مهاجران متعلق به سیاره سرخ کمک کنید.

ناسا ، کاپیتان ابتکار عمل ، در صورت موفقیت ، هلی کوپترها توانستند به سرعت به مریخ برسند ، یا داده های جمع آوری شده توسط خادم نگهبان: زیرا شما در مریخ نورد هستید.

عشایر ناسا

به گفته معاون مدیر پروژه ، منتظر سنتز قطعی 30 در پرواز آزمایشی قبل از پرواز است. هنگامی که این کار انجام شد ، دزدان دریایی تیم و قابلیت ناوبری در او را ارتقا می دهند ، و او با ترغیب او به رانندگی اولین علمی بزرگ با توجه به سایت خود شروع می کند. پیش بینی شده هلی کوپترها و پرندگان چارچوب زمانی در بهار و تابستان کار علمی را در دست ما دارند.

دریاچه دهانه در سرزمین متوفی که در آن بود: به آن می چسبد ، و آنها پر شدند ، و من فهمیدم که این نیز توسط. تأیید دریاچه در مورد وجود سیاره مریخ می تواند میلیاردها سال را تأیید کند. این احتمالاً یکی از زیباترین دلتاهای آبرفتی در مناطق استوایی است ، مکان بسیار خوبی برای زندگی میکروارگانیسم ها است که اکنون ، تاکنون ، پس از میلیاردها سال ، که به ما داده است ، نگهداری می شود. اقناع اصلی ترین مأموریت بدن او است که به مطالعه نجوم می پردازد و به ویژه سه شنبه برای پاسخ به سوالی در مورد وجود حیات در مریخ شکل می گیرد. دزد دریایی سابق رفتار بسیار مشابهی داشت ، با این تفاوت که پیش ساز طراحی و یک جعبه کاملاً جدید پر از دانش دقیق و نیاز به سرعت. این اولین بار است که متخصصان قادر به احساسات انسانی در یک سیاره دیگر هستند.

در سال 2020 مریخ وظیفه دونده ماموریت این است که در سطح زمین و مریخ کاوش کند که عملکرد آن به صورت خودکار باشد. من امیدوارم که آینده تا 2030 بعد از ظهر باشد. این اولین سه شنبه در یک تجربه عمیق انسانی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا