علم و سلامت

لیست انتظار کرونایی‌ها برای ورود به ICU/تاخیر بیشتر در آغاز تعطیلی جایز نیست

در بیمارستان ، رسول اکرم (ص) ، گفت از تاخیر بیشتر جلوگیری می شود و تاجگذاری کشاورز مجاز نیست. وسایل مراقبت اجتماعی ، دورترین ، قابل مشاهده و ایمنی پروتکل ها است.

در مصاحبه با تی تی آنلاین ، دکتر طاق ریاحی وضعیت کرونا ویروس رسول اکرم (ص) در بیمارستان گفت: “در حال حاضر بیش از 50 of از ظرفیت رسول اکرم در بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس قلب به بیمارستان منتقل می شود. یک نیمه اورژانس وجود دارد.

انتظار برای یک چیز سفید این است که وارد بیماران ICU کرونا ویروس شوید

وی با بیان اینکه حدود 70 درصد ظرفیت بردهای ICU در بیماران مبتلا به عروق کرونا ویروس موجود است ، افزود: در عین حال ، لیست انتظار برای بیماران مبتلا به عروق کرونا ویروس با مواردی که در وسط دیگر در وسط دیده بودیم وارد ICU می شود. کلمات بخش ها و با حذف خدمات ICU در دوره های آموزشی خود ، تا مراقبت از این بیماران انجام نشود.

شدت بالای عملکرد ریوی در دلتا

ریاحی ادامه داد: شدت فشار در اوج درگیری ریوی در این و کووید 19 بیشتر از دفعه قبل کمتر از محدوده قبلی بیماران PI بستری در بیمارستان است. ما خدمات بیمارستانی بستری را به طور روزانه به تعدادی ارائه می دهیم ، که تعداد بازدیدها را به فعالیت ها و خدمات بیمارستان اضافه می کند.

وی همچنین درباره وضعیت داروهای تاج و سرم در بیمارستان رسول اکرم (ص) گفت: خوشبختانه در حال ارائه خدمات هستیم و مشکل در تاج بیماران در این زمینه نیست.

دو هفته؛ کمک رسان در نسخه پنجم فقط پیک

ریاحی در مورد ایجاد تعطیلی دو هفته ای برای جلوگیری از شیوع بیشتر در بیماری های کرونا ویروس قلب و شرایط تاثیر این تعطیلی ، نسخه دیگری از هویج به روش دیگر است ، و ما باید با پیک کنار بیاییم. در نهایت ، به نظر می رسد که تأخیرهای بیشتر در آغاز کشاورز مجاز نخواهد بود ، اکنون عمدتا برای پیش بینی وضعیت ادامه داده می شود و تعداد بستری ها را افزایش نمی دهد ، زیرا مراکز درمانی و بیماران و خانواده های آنها مجاز نیستند.

وی در ادامه در مورد تفاوت بین پیک اول و پیک پنجم گفت:

به افرادی که از خانواده خود مراقبت می کنند و راز یونانی

به طور خلاصه ، ریاحی تأکید کرد که “توصیه من به مردم این است که در اعماق پنهان مراقبت کنند و پدران بیشتر از همه به فضای اجتماعی پروتکل های بهداشتی احترام بگذارند و پنج تاجی حامل نامه را رعایت کنند. پس از آن اجازه دهید تا بتوانم بیماری را تا 18 ماه گذشته کنترل کنم. ” تنها جنگی که می تواند این بیماری همه گیر را در جهان کنترل کند ، و هنگامی که آنها از قله پنجم عبور می کنند می تواند این مصونیت را برای مردم ایجاد کند.

پیام پایانی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا