علم و سلامت

تست کرونا در یک ششم بیماران بهبودیافته مثبت است

جلال: coronavirus ، تاج جمعیت ، coronavirus از کتابها 19 Covid

محققان مجبور به دانشگاه هونان عادی در چین شدند و دریافتند که حداقل یکی از شش بیمار مبتلا به بهبودی 19 Q9 که از بیمارستان آلوده به ویروس خارج شده بود ، از بیمارستان رها شده بود و نتیجه آزمایش مثبت نبود. .

و من یک مطالعه در مورد وضعیت سلامتی بیماران با تمجید از 60 Pompeia ، Qovid 19 دیدم و هنگامی که او از یک موتور تخلیه شد ، شهر بیمارستان به دلیل سلامتی. تمام این موارد مربوط به 14 روز پس از ترخیص می باشد ، ترشحات در بیمار ، بیمارستان محدود شده است ، اما هنوز هیچ یک از آنها علائم بیماری نبوده است.
محققان به این نتیجه رسیدند که گلو و بینی خود را نشان داده است ، اما آنها پیدا نکردند که از 10 بیمار آلوده ، یک نفر 24 روز بعد از ترخیص ، هنوز در بیمارستان بوده و نتایج آزمایش مثبت است.
تحقیقات قبلی نشان داده است که برخی از بیماران 19 گاو را آلوده کرده اند تا به ویروس آلوده شده و 30 روز ترخیص از بیمارستان را داشته باشند. از آنجا که ویروس فعال نیست و مردم لزوماً ویروس را گسترش نمی دهند.
به گفته محققان ، تحقیقات بیشتر لازم است تا اطمینان حاصل شود که نتایج بهبود توانایی در انتقال بیماران رفتاری و ارزیابی نیازهای گروههای بزرگتر از بیماران است.
Coronavirus اواسط دسامبر سال 2019 در ووهان ، مرکز چین گزارش داد. بیماری ذات الریه به عنوان اولین معرفی می شود. با این حال ، کمیسیون بهداشت ملی چین به طور علنی اعلام کرد ، مردی در چین از 30 دسامبر 2019 شروع به کار کرد. در دو ماه گذشته بیش از 150 کشور و منطقه تحت تأثیر این مردان قرار گرفتند.
گزارش کامل در JAMA Network Open منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا