علم و سلامت

حدود ۲۲ درصد بیماران کرونایی نقض قرنطینه داشته اند

معاون امنیتی تحریم های شورای امنیت و رئیس کمیته مدیریت افتخار تحریم های امنیتی و اجتماعی ستاد ملی ، با توضیح اینکه ممکن است عملکرد ایمنی پروتکل ها همچنان ادامه داشته باشد تا با کنترل و قدرت بیماری مقابله کند. وی گفت كه انتظار دارد كه الزامات ایمنی برای بهبود دستورالعمل ها باشد.

به گزارش تی تی آنلاین ، هفتاد و یکمین جلسه حسین ذوالفقاری در این کمیته ، که با حضور نمایندگان دستگاههای مربوطه در وزارت کشور برگزار شد ، گفت تلاش همه دستگاههای درگیر در مبارزه با مرز برای جلوگیری از شیوع بیماری در سرزمین ، گفت: با موفقیت ، با تلاش همه دستگاه هایی که موفق به انجام اوج عبور چهارم از بیماری عروق ویروس کرونا قلب در کشور شدیم.

از سر امنیت تا امنیت ما ، و تجربه اجتماعی ستاد کمیته ملی مدیریت جلال اظهار داشت که در 15 ماه گذشته ، این بیماری نشان داده است که سهل انگاری ، که باعث گسترش عادی بیماری در منطقه شده است.

در نتیجه ، وی گفت ، ما باید از فرصت برای كنترل بیماری و یك ربع به قله در كشور برای درمان بیماری استفاده كنیم.

ذوالفقاری با اشاره به انتشار برخی گزارش ها و احتمال ورود به قله پنجم این بیماری گفت: طبق آخرین گزارش ها وضعیت رعایت پروتکل های ایمنی در کشور حاضر نیست انتظار داشته باشد که این وضعیت دستورالعمل های بهداشتی را بهبود می بخشد. “

موضوع نقض قرنطینه بیماران مبتلا به ویروس کرونا موضوع دیگری که توسط معاون وزیر کشور بیان شده است و همانطور که وی می گوید: طبق گزارش سازمان امنیت ملی حدود 22٪ از کل بیماران ویروس کرونا باید خدمات قرنطینه بهداشتی را جدی بگیرند و نقض کنند. . ممکن است فکر شود

به گفته پایگاه داده وزارت کشور ذوالفقاری ، با اشاره به اینکه ، به منظور اینکه نتایج تخلفات چهل روزه اگر محدود نشود ، اما بسیاری از آنها ، گفت: “در این مورد به او دستور داده شد همان ارسال پیام متنی به قرنطینه ای که خود را از آنچه که بیهوده اتفاق می افتد ، انجام دهد ، صداقت وزارت متخلف در نتیجه سنگین بودن عمل لازم است.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا