علم و سلامت

تداوم شیوع کرونا و توصیه‌هایی برای انجام فعالیت‌های تابستانی

با روی کار آمدن تابستان و ادامه شیوع بیماری 19-Quaid ، کارشناسان بهداشت هشدار داده اند که انجام فعالیت های تابستانی می تواند راه را برای بزرگتر از این بیماری هموار کند.

به گزارش تی تی آنلاین ، اسکیت تهدیدی جدی برای متخصصان بهداشت عمومی ایجاد نکرده و هشدار داده است که کورو ویروس ، که ممکن است در طول سفرشان باقی بماند ، رستورانها و پخت و پز استخرهای فروشگاه ، تفریح ​​در تابستان که مورد توجه است.

پیش از این ، امیدوار بودیم که این فعالیت ، یک coronavirus جدید باشد ، مانند ویروس آنفولانزا هنگامی که تعداد آنها با افزایش دما کم بود ، و به گفته بسیاری از متخصصان ، گرم شدن هوا تاثیری در هوا یا کاهش چنین مردی نخواهد داشت. علاوه بر این ، محققان می گویند عدم مصونیت فعلی به عنوان یک عامل اصلی در تجمع کرو ویروس رایگان باعث تشدید احساس اضطراب در تابستان و فراتر از آن در پاییز می شود.

کارشناسان می گویند که ما 19 عامل کووید این بیماری را بعنوان دفعه بعد که ویروس آنقدر نسبت به هوا حساس است ، این حساسیت را برای اثرگذار بر گسترش ویروس کافی نمی دانیم ، با توجه به اینکه شیوع سریع و در کشوری مانند برزیل استوایی و اکوادور است.

در تابستان فعالیت های زیادی در فضای باز انجام می شود ، همچنین یک کمیسیون خبره برای اعتقاد داشتن سقف این اماکن ، کمتر تحویل آن به داخل کورون ویروس داده می شود ، یک امر فرهنگی است. به گفته کارشناسان ، اما قابل توجه که انتقال آن از والدین در معرض خطر عفونت کروناویروس در فضاهای باز و در فضاهای باز قرار ندارد ، کسی وجود ندارد ، یعنی به میزان قابل توجهی پایین باشد. با این حال ، این نکته را نیز باید یادآوری کرد که وقتی هوا گرم می شود ، معمولاً این ظرفیت نیست ، حضور طولانی مدت فضاهای باز برای پناه بردن افراد به فضاهای داخلی و خنک تر است. از رعایت خدمات اجتماعی افراد و در کنار یکدیگر و فاصله نقاط در چنین شرایطی قرار دارد.

طبق مطالعه ای که در رستوران چین انجام شده است ، افرادی که در جداول جدا شده از شخص آلوده به کروناویروس هستند که در صورت آلوده شدن به تجهیزات خنک کننده جریان هوا. توصیه می شود که او رشد نکند به منظور بهبود تهویه به منظور جلوگیری از گسترش شکاف بین فضا و جداول در رستورانهای کروناویروس.

عوامل خطر برای انجام فعالیتهای بدنی و ورزش coronavirus شامل موارد دیگری است. مطالعات نشان داده است که ورزش کردن یک شخص نمی تواند بدون خطر باشد ، اما کارشناسان معتقدند که فوتبال فاصله ای امن از دیگران است ، نگرانی هایی در مورد خطر ابتلا به بیماری Covid-19 وجود خواهد داشت.

سفرهای جاده ای با اعضای غیر خانواده نیز یک مشکل است. چشمان بسته برای چند ساعت در یک فضای بسته با هم برای برخی از راه دور خطرناک است. شما می توانید خطر ابتلا به کوویداز را کاهش دهید ، توانست 19 عدد از یک آینه اتومبیل باز کند ، که با استفاده از آن شخص ممکن است در صورت امکان ، فاصله را حفظ کند.

به گفته واشنگتن پست ، پس از این نیست ، آن چیزی است که از طریق آب در شنا در استخرهای کروناویروس و خطر بهداشت در این مکانها منتقل می شود و به دلیل نیاز به دریاچه منطقه تماس ، وی ادامه می یابد و در مجادلات زیاد با مردم خود ، در مقابل شنا زندگی می کند. این اتفاق می افتد

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا