علم و سلامت

تعطیلی موثر برای مهار کرونا یعنی “لاک داون” واقعی

سرپرست شرکت ضد افتخاری آلمان در تهران با اشاره به ویژگی های م effectiveثر در یک زمان یا در منطقه یک چهارم کشاورز ، گفت: چیزهای زیادی وجود ندارد. فشار زیادی ، در حالی که در کادر درمان ، و تاب آوری آنها تحت تاثیر قرار.

در مصاحبه با تی تی آنلاین ، دکتر علیرضا زالی وی گفت: شرایط موثر در کشور کشاورز دو هفته ای جمعیت را کنترل می کند ، وی گفت: “از نظر ما ، کشاورز م ،ثر ، یعنی در سه ماهه ، علاوه بر هر کشاورز دیگری م effectiveثر است.” زمان بستن یا اصلاً کار نمی کند. چهارم این است که به درستی ، پایان خدای ماست.

وی همچنین اضافه کرد: “که چهارمین مورد آن به طور ایمن بسته شده است و غذا و دارو به شهر برای درمان فعالیت های اجتماعی که لنگ بودند ، می انجامد و مشاغل را متوقف می کند. حتی وسایل نقلیه ای که ما در نظر داریم ، بسته است.

زالی با تأکید بر آنچه در فضای گفتمان شهری وجود دارد ، گفت: چهارم تصمیم تلخ است که به عنوان مسکن عمل می کند و اکنون جنبه لذت بخشی آرامش بخش محسوب می شود و چهارمین مرد در اصطلاح جهانی ، این عبارت یک سطح مقطع از شتاب دهنده است و این طرح زمانی موثر است که نیازهای اساسی تری به یک طرف نیاز داشته باشد.

از این طریق بیماران ردیابی می شوند ، سلامتی سریع بیشتر برای افزایش آزمایش های غربالگری ارزش دارد ، واکسیناسیون برای افزایش پوشش حمایت از گروه های در معرض خطر: گروهی در معرض بسته هایی هستند که تا زمانی که می توانند زندگی کنند. همانطور که برای اقتصاد و امور ، حفظ گروه های مشاغل مدنی که بیانگر تعطیل شدن هستند ، که لازم است و غیره ، برای سه ماهه موثر باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی: “اگر یک کشاورز که بسته کمک رسانی به مردم نیست ، با آنها نباشد.” بسیار مهم است که فقط یک چهارم آنها افکار عمومی را متقاعد کنند. به منظور حمایت از طبقات پایین در بسته های بسیار بزرگ ، چهارمین روز است.

وی همچنین اضافه کرد: “آیا تاج اردو ، همانطور که در مجمع روز دوشنبه 4 ژوئن است ، درخواست بسته شدن مواردی است که مناسب نیست ؛ هنوز به عنوان اعمال بدون تعصب به هدف درک نمی شود. اهمیت انعطاف پذیری فشارهای زیاد بر کادر پزشکی و تحسین دیگران.

زالی گفت: “شرایط کروناویروس باعث ایجاد بیماری مزمن می شود ، و افزایش اعتماد عمومی و متقاعد کردن در صورتی که کاری که در تعطیلات عمومی انجام شود کافی نباشد ، بسیار مهم است.” برای دستیابی به مشکلات سلامتی ، ما نیاز به همکاری چیزی داریم که با تجزیه و تحلیل حقایق انجام می شود.

پیام پایانی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا