عمومیکسب و کار ویژه

عبارت many attempts در تلگرام به چه معنی است؟

در صورتی که تعداد درخواست های بسیاری برای فعال سازی اکانت تلگرام خود ارسال نموده ولی موفق به ورود در آن نشوید با با پیغام Too Many Attempts از جانب تلگرام رو به رو خواهید شد که به شما اطلاع میدهد که تعداد دفعات بسیاری برای ورود به اکانت تلاش ناموفق داشته اید و می بایست برای مدتی صبر نمایید و مجددا اقدام نمایید. برای حل این مشکل که مطمئنا یکی از اصلی ترین مشکلات دارندگان اکانت تلگرام می باشد تصمیم گرفتیم تا امروز و در یکی دیگر از مجموعه مقالات آموزشی وب سایت بایت گیت در رابطه با رفع مشکل Too many attempts تلگرام به شما عزیزان اطلاعات جامع و کاملی را ارائه نماییم از این روو پیشنهاد میکنیم که تا انتها با ما همراه باشید.

چگونه خطای Too many Attempts را رفع نماییم؟

شاید تا ماه پیش یکی از راه کارهای ساده ای که به کمک آن می توانستید مجددا به اکانت تلگرام خود دسترسی داشته باشید استفاده از دو پوسته غیر رسمی هاتگرام و طلاگرام بود ، با توجه به اینکه این دو برنامه به نحوی توسط دولت مورد حمایت قرار گرفته اند دسترسی آنها به اکانتهای تلگرام با محدودیت خاصی رو به رو نبوده و می توانستید به راحتی شماره خود را در آنها وارد و پس از رسیدن پیامک کد تایید از جانب تلگرام به واسطه طلاگرام و یا هاتگرام وارد اکانت تلگرام خود شوید اما در اردیبهشت ماه سال ۹۸ گوگل به طور رسمی هر دو برنامه را از روی گوشی های اندرویدی حذف و اجازه نصب مجدد آن به صاحبان گوشی های اندرویدی را نیز نداد.

دلیلی که گوگل برای این اقدام ضربتی و بدون اطلاع قبلی خود ارائه نموده است مبنی بر آن است که این برنامه به عنوان برنامه های ویروسی و جاسوسی از جانب ربات های تجزیه و تحلیل کننده گوگل شناسایی شده اند و این کمپانی برای محافظت از اطلاعات کاربران خود نسبت به این اقدام عمل نموده است.برای خرید پیج اینستا لطفا کلیک کنید

اما حالا با حذف دو برنامه طلاگرام و هاتگرام چگونه می توان نسبت به رفع مشکل Too many attempts تلگرام اقدام نمود؟ در ادامه به بررسی راه های مختلفی که می توان به کمک آن خطای Too Many Attempts  رو رفع نمود خواهیم پرداخت با ما تا انتها همراه باشید.

در ابتدای آموزش بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که برای رفع مشکل Too many attempts تلگرام بهتر است ابتدا نسبت به نصب نسخه های رسمی تلگرام و تلگرام ایکس اقدام نمایید تا با امنیت بالای این دو برنامه بتوانید به اکانت تلگرام خود مجددا دسترسی داشته باشید.

راهکار اول رفع این مشکل

در صورتی که به طور معمول موفق به دریافت کد تایید تلگرام نشدید بهتر است این روش که توسط چندین سیمکارت توسط ما نیز تست شده است اقدام نمایید. برای شروع ابتدا یک برنامه کلون یا کپی کننده مانند پارالل اسپیس را نصب و اجرا نمایید، برنامه تلگرام را کلون نموده و آنرا درون نرم افزار پارالل باز کنید.

 

در ادامه شماره خود را وارد نمایید و صبر کنید تا کد تایید به دستتان برسد، در صورتی که طی زمان در نظر گرفته شده توسط تلگرام پیامی برای شما ارسال نشود از جانب تلگرام به طور تلفنی با شما تماس گرته و و تلفنی سخن گو نسبت به اعلام کد مربوط به شما به طور شفاهی اقدام می نماید و شما می توانید با استفاده از همان کد وارد اکانت تلگرام خود شوید.

 

راهکار دوم رفع این مشکل

در این روش می توانید یک شماره مجازی به صورت رایگان و یا پولی تهیه نموده و اکانت تلگرام خود را به کمک شماره مجازی صادره از کشور های خارجی فعال نمایید. پس از اینکه اکانت شما فعال شد با استفاده از امکان تغییر شماره همراه که در تلگرام به تازگی اضافه شده است می توانید شماره مجازی خود را با شماره واقعی خود که اطلاعاتتان بر روی آن قرار داشته است تعویض نمایید.

رفع مشکل Too many attempts تلگرام ویندوز

طبق تست های به عمل آمده توسط تیم فنی بایت گیت در صورتی که قصد داشته باشید تا تلگرام خود را بر روی دسکتاپ ویندوزتان فعال نمایید می بایست از ابزار تغییر دهنده IP استفاده نمایید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان به سرور های تلگرام متصل شده و کد تایید ورود خود را دریافت نمایید.برای تبلیغ در اینستا لطفا کلیک کنید

در صورتی که با استفاده از این روش نتوانستید وارد اکانت تلگرام خود شوید لازم است تا یکبار طبق آنچه که در بالاتر گفته شد وارد اکانت تلگرام گوشی خود شده و پس از ورود مجددا درخواست ارائه کد فعال سازی تلگرام ویندوز خود را ارسال نمایید، در این صورت کد به تلگرام گوشی شما ارسال شده و می توانید از آن برای بازگشایی نسخه ویندوز تلگرام نیز استفاده نمایید.

نکات مهم در رفع مشکل Too many attempts تلگرام

در هر یک از روش هایی که برای رفع مشکل Too many attempts تلگرام در این آموزش به شما عزیزان گفته شد لازم است تا حتما از اینترنتی پر سرعت در کنار ابزار تغییر دهنده IP بدون قطعی استفاده نمایید تا بتوانید به خوبی از این آموزش بازدهی لازمه را به دست آورید.

در صورتی که بیش طی تلاش های مکرر موفق به دریافت کد نشدید بهتر است بیش از ۳ بار درخواست نداده و چند ساعت بعد و یا فردا مجددا نسبت به دریافت کد ورودی اقدام نمایید. همچنین در صورتی که وارد تلگرام خود شدید سعی کنید بلافاصله نسبت به ایجاد و دریافت پشتیبان از اطلاعات خود اقدام نمایید و پس از قابلیت قرار دادن پسورد بر روی اکانت تلگرام گوشی و یا سیستم خود به جای خروج از آن استفاده نمایید

 

خطای Too many attempts در تلگرام

اول از همه باید بدانید که این مشکل به چه دلیلی ممکن است رخ دهد؟! اگر کمی با مسائل احراز هویت در برنامه های مختلف آشنا باشید، می دانید که یکی از مهمترین راهکار های حفظ امنیت حساب های کاربری این است که به یک فرد اجازه ندهیم تا چندین بار از یک حساب کاربری خارج و دوباره به حساب وارد شود. این راهکار باعث می شود تا افراد نتوانند چندین حساب کاربری فیک ایجاد کرده و یا برای وارد شدن به حساب های کاربری دیگران، تلاش مستمر نمایند.

اما این راهکار امنیتی تا زمانی خوب است که منجر به منع دسترسی کاربران واقعی نشود. به تازگی این لایه امنیتی در کشور ما با مشکل روبرو شده است و بسیاری از کاربران واقعی که حتی برای اولین بار است که حساب تلگرامی ایجاد می کنند، با خطای Too many attempts در هنگام ثبت نام مواجه می شوند. احتمالا دلیل نمایش زیاد این خطا در ماه های گذشته، مربوط به اختلالاتی باشد که اخیرا این پیام رسان در کشور ما پیدا کرده است.

این خطا بیشتر برای کسانی رخ می دهد که و یا از آن خارج یا لاگ اوت کرده باشند. بعد از خروج از تلگرام، برای وارد شدن دوباره به آن نیاز است که مراحل ثبت نام را یک بار دیگر انجام دهید. به عبارت ساده تر، پس از نصب تلگرام لازم است که شماره همراه خود را وارد کرده، کد تاییدیه را دریافت کنید، کد را وارد کنید و سپس وارد تلگرام شوید. اما در برخی موارد در هنگام وارد کردن شماره و دریافت کد تاییدیه، خطای Too many attempts نمایش داده می شود و اجازه وارد شدن به پلتفرم به شما داده نمی شود.

این خطا گاهی اوقات با پیغام Phone Number Flood نیز نمایش داده می شود.

رفع خطا Too many attempts

برای رفع این خطا در تلگرام، 2 راهکار اصلی وجود دارد. راهکار اولیه که خود تلگرام نیز آن را پیشنهاد می دهد این است که مدت زمانی بین 24 تا 48 ساعت صبر کرده و سپس دوباره اقدام به ثبت نام یا لاگین کردن نمایید. البته این کار در برخی موارد نیز چاره ساز نبوده و ممکن است حتی پس از گذشت چند روز از آخرین تلاش برای وارد شدن نیز، باز هم با همین خطا مواجه شوید.

اما راهکار دوم که روشی کاربردی تر می باشد، استفاده از یک ابزار تغییر دهنده آی پی و سپس تلاش مجدد برای ثبت نام در تلگرام است. از آنجا که آی پی های داخلی با مشکلاتی در خصوص ورود به تلگرام روبرو هستند، در اکثر موارد، استفاده از ابزار تغییر دهنده آی پی، توانسته بر این مشکل فائق بیاید و خطای ظاهر شده را رفع کند. پس در حال حاضر اگر حتی پس از چند روز، باز هم قادر به وصل شدن به اکانت تلگرام خود نبودید، از یک ابزار تغییر دهنده آی پی نیز استفاده کرده و سپس دوباره عملیات ورود را امتحان کنید.

در اکثر موارد مشکل با این راهکار رفع خواهد شد و شما می توانید دوباره به تلگرام خود وارد شوید. البته از آنجا که آی پی های ابزارهای تغییر دهنده محدود هستند، ممکن است باز هم این خطا نمایش داده شود. در این شرایط بهتر است ابزار خود را تغییر داده و یا پس از 24 یا 48 ساعت، دوباره با همان ابزار، ورود به تلگرام را امتحان کنید.

نکته مهمتوجه داشته باشید که اگر با خطای too many attempts روبرو شدید، از تلاش تکراری برای ورود به تلگرام پرهیز کنید. تلاش چندین مرتبه برای وارد شدن به تلگرام می تواند اوضاع را وخیم تر کرده و در نهایت برای چندین هفته دسترسی شما را به تلگرام قطع نماید و اصطلاحا حساب کاربری شما، بن شود

منبع : buzzoid.com

دکمه بازگشت به بالا