علم و سلامت

همه چیز در مورد مزوتراپی صورت

مثمر ثمر بودن آنها مثمر ثمر است؟

اولین علائم ممکن است در پیری پوست ظاهر شود. از 25 تا 30 سالگی ، چین و چروک های چشم و دهان را در اطراف می بینید و این نشان دهنده تغییر است.
عواملی مانند استرس زیاد ، شرایط کار با اشعه ماوراء بنفش ، ژنتیک و غیره مؤثر هستند و نقش بسیار مهمی در روند پیری پوست دارند.
برای اینکه بتوانید سطح صاف پوست و خطوط ریز پوست را کاهش داده و باعث تحریک یا بهبود کار لایه بالایی پوست (اپیدرم و درم) شوید. به راحتی امکان پذیر است که سیستم به فولیکول های مزوتراپی احتیاج داشته باشد. چرا می پرسی؟ برای خواندن متن برای یافتن پاسخ این سؤال؟

Restylane چیست؟

تزریق مزوتراپی میانی ماده به پوست. از آنجا که این نوع مواد استراحت و آویزان است ، با نوع پوست صبور باشید ، عارضه یک مشکل پیشرفته پیر است. این روش درمانی را می توان از طریق سوزن بسیار ریز یا دستگاهی که مخصوصاً برای این درمان ساخته شده باشد ، انجام داد.
استفاده از قرص های آماده روشی معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد ، پزشکان ، زیبانو راه کاملاً ایمن از ارزش اخلاقی را در پیش می گیرند و بیمار را در مجموعه ای که توسط وی شناخته شده است قرار می دهند.
آمپول ها حاوی انواع ویتامین ها ، مواد معدنی ، اسید هیالورونیک و آنتی اکسیدان ها هستند. باید بدانید که همه آنها موادی هستند که برای بهبود وضعیت پوست و ریختن خون روی آن ضروری هستند.

بیشتر آنها از قرص مزوتراپی روشه یا مقدار اسید هیالورونیک تشکیل شده بودند. اسید هیالورونیک یک پوست طبیعی است ، متأسفانه اکنون و در طول تاریخ و تولید در بدن کاهش می یابد.
اسید هیالورونیک مولکول های آب را جذب می کند و در واقع پوست ما را هدریده و مرطوب نگه می دارد. پوست اعتماد به نفس و آزمایش قاطع پیدا می کند. ، با توجه به ویژگی های پوست در کنار هم دو چیز ، ابتدا برای مراقبت از این موارد در طول برنامه.
سایر مواد مانند سیلیکون و DMAE و سفت شدن پوست ، حرکت به سمت تولید کلاژن جدید در لایه های مختلف و غیره حرکت می کند. جالب است بدانید که برخی از اینها همچنین چین های بینی را کاهش می دهند (چین و چروک در گوشه های بینی).

کدام یک باعث می شود مزوتراپی پوست مشکل را برطرف کند؟

از مزوتراپی صورت می توان برای درمان این موارد ، از مشکلات استفاده کرد:
. چین و چروک های اندک در اطراف چشم
● چین و چروک اطراف دهان
. چین و چروک روی گردن
br ابرو خزنده را از بین ببرید ،
sc جای زخم های پوستی را برطرف کنید
b لکه های پوستی را برطرف کنید
. عیب یابی و رنگدانه های پوستی
ac آکنه و جوش و لکه ها را از بین ببرید
● رنگ ناهموار پوست را از بین می برد

چه مدت شما مزوتراپی را انجام نخواهید داد؟

30 دقیقه از درمان مزوتراپی ، تقریباً همه آن طول می کشد. و اگر برای این کار از آمپول استفاده می کنید ، ابتدا باید از کرم بی حس کننده استفاده کنند. به این ترتیب ، کل فرایند درمانی بدون درد و راحت است.
می توانید کمی بعد از شروع درمان کبودی و تورم این کار را تجربه کنید ، که آن را از ذات خود خارج نمی کند ، روشی معمولی برای زندگی و گذراندن مدتی است. این همان واکنش های آلرژیک ، نادر است.
بعد از مزوتراپی باید از آفتاب گرفتن ، سونا و فعالیتهای پرهیز کنید. یکی از مهمترین چیز این است که آنها انتظار دارند قبل و بعد از مزوتراپی از مصرف داروهای شبه آسپرین و تمام مواد موجود در خون خودداری کنند و رقیق شوند رقیق کردن این بدان معنی است که خطر کبودی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.
یادم است که بعضی از شما آلرژی را گرفته اید که می گویند پزشک یا داروئی وجود نداشته است ، یک واکنش غیر منتظره است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا