علم و سلامت

وقتی معیار انتخاب افراد در حوزه سایبری، سواد و دانش نیست،حمله سایبری به راحتی شکل می‌گیرد

عنصر اولدر این استان سکوت ها و منکرات مختلفی وجود دارد، با سکوت و تکذیب های آشکار راه به جایی نمی بریم. هویت دقیق چیزها در آزمایش هایی از این دست، می توان دانش را به قسمت های دیگر منتقل کرد و از تداخل کارها جلوگیری کرد، اما متأسفانه نهادها و مؤسسات یاد گرفته اند وقتی این اتفاقات می افتد، انکار کنند و سکوت کنند.
علم از طریق چنین اخلاقی منتشر نمی شود. به عبارت دیگر، اگر این روش ادامه پیدا کند، نه تنها مکان الف، بلکه مکان ب نیز آسیب دیده و مورد حمله قرار می گیرد، زیرا همه منکر می شوند و سکوت می کنند.

با توجه به نکته به عبارت دیگر، ما آموخته ایم که توسعه بلاعوض بر اساس هزینه است. به عنوان مثال، ما ویندوز، آنتی ویروس، ابزارها و فرآیندهای ITSM و غیره را تبلیغ کردیم. رایگان. در حالی که ابزارها هزینه زیادی دارند، ابزارهای APER SOURCE بیشتر برای نرم افزار یا سایر ابزارهای ارزشمند مدیریت داده استفاده می شوند که می توانند به راحتی هک شوند. اما باید توجه داشت که همیشه وقتی می دانیم که چیزی مرتکب شده است این اتفاق نمی افتد، مگر اینکه قصد آن نشان دادن فضیلت دزدی دریایی باشد.

سال‌هاست که ما از همان نرم‌افزاری استفاده می‌کنیم که به صورت رایگان تهیه کرده‌ایم، اما افسوس که نمی‌دانیم، زیرا کسی که از اطلاعات ما استفاده می‌کند، همیشه به ما توصیه نمی‌کند که از آن استفاده کنیم، مگر اینکه بخواهد. او قدرت خود را بیان می کند.

عنصر سوم کمبود سازمان های آموزش دیده برای جلوگیری از وقوع دانش مدرن وجود دارد. تحقیق حاضر لزوماً به تحریم اشاره نمی کند. متأسفانه مشاهده می‌شود که برخی از سازمان‌ها از مهم‌ترین دغدغه‌های امنیتی جداسازی اینترنت و ورود به سیستم آگاه هستند. امروزه این بیانیه به دلیل عدم آگاهی از امکانات گسترده ای که شبکه های کامپیوتری دارند، عمیق ترین شکل خود را دارد. البته بستگی به اتصال کشور شما به اینترنت ندارد یا خیر. به عبارت دیگر مراکزی که خدمات خود را از ارائه کمترین میزان منع می کنند. بیشتر در قالب شعار و شعار.

عامل چهارمآیا عدم توجه واقعی به مسائل امنیتی و امنیتی مربوط به نرم افزار وجود دارد؟ این نرم افزار پشتیبان امنیت ملی نیست. به همین دلیل است که متأسفانه مراکزی مانند ماهر و سایر مراکز علمی مشابه کمتر در مورد احتمالات و امکاناتی که ممکن است رخ دهد به اشتراک می گذارند و بیشتر به ارائه مشاوره رضایت می دهند.

همچنین توجه به این نکته مهم است که در شرکت های فناوری اطلاعات، پیمانکاران از روی تخصص، توانایی یا توانایی خود انتخاب نمی کنند، بلکه از تاییدیه ها و روابط خود انتخاب می کنند.
وقتی صحبت از فناوری و حفاظت از فناوری به میان می‌آید، ما باید نه تنها روی موضوع، بلکه بر روی افرادی که در فناوری از جمله شعار اینترنت و اینترانت متخصص هستند نیز تمرکز کنیم. در دنیای تکنولوژی روش های جدیدتری توسعه یافته است. معرفی شدند اما بیست سال است که این بحث ها در کشور رشد کرده است و دولت نیاز به مطالعه و اطلاع رسانی بیشتر در این استان دارد.

23302

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا