علم و سلامت

چرا افراد چاق بیشتر مستعد ابتلا به کووید-۱۹ هستند؟

مردان چاق 19 درصد بیشتر از افراد با وزن طبیعی کوید با وزن طبیعی ، 74 درصد بیشتر در بخش مراقبت های ویژه بستری می شوند و 113 درصد بیشتر در بیمارستان بستری هستند.

به گفته تی تی آنلاین ، با معاینه بیماران با محققان و تیم بین المللی -19 آنچه گفته شد: “افراد چاق مستعد ابتلا به کووید 19 و عوارض بیشتر از وزن طبیعی در بیماران هستند”.

به گفته محققان ، افراد چاق مستعد ابتلا به بیماری Covid-19 نیستند ، اما بیشتر در معرض عفونت و بیماری هستند زیرا سیستم ایمنی بدن آنها در معرض خطر است.

هنگامی که باکتری ها یا ویروس ها به بدن حمله می کنند ، سیستم ایمنی بدن دلیل “خوب” و التهاب ، اولین دفاع بدن در برابر عوامل بیماری زا است. اما سلول های چربی در بدن قادرند التهاب را تقلید کرده و مکانیسم دفاعی را گمراه کنند.

وجود بدن چربی اضافی برای افراد چاق فریب خورده است ، بنابراین من مراقب شما هستم ، تمام وقت بدون ایجاد هیچ شرطی ، حتی اگر ترس وجود نداشته باشد ، amet feugiat را ایجاد می کند. در این شرایط ، سرماخوردگی ناشی از چاقی ، که نمی تواند از بین برود ، فشار بیشتری بر سیستم ایمنی بدن وارد می کند ، بدن با پاتوژن روبرو می شود ، قدرت کافی برای مقابله با آن را ندارد ، که خطر ابتلا به بیماری های مزمن را افزایش می دهد. نقطه.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا