علم و سلامت

چطور به فرد گرمازده کمک کنیم؟

به گفته متخصصان انجمن آمبولانس سنت جان در انگلستان ، گرمازدگی که به آن فشار زیاد نیز گفته می شود ، هنگامی رخ می دهد که فردی در دمای بدن به سطح خطر برسد.

به گزارش تی تی آنلاین ، اگر فردی گرما از دست بدهد ممکن است دچار گرمازدگی شود.

وقتی کسی در دمای بالای آفتاب است و مدت زیادی طول می کشد بایستد یا دست از آنها بکشد. در این عرق اما این خیلی جالب نیست. برای گرمازدگی این شرایط.

علائم گرمازدگی چیست؟

علائم فرسودگی گرما ، ذکر شده در خدمات ملی انگلیس باید نجات یابد شامل درد در سر ، سرگیجه ، بی اشتهایی ، حالت تهوع ، تعریق بیش از حد ، حالت تهوع ، افزایش ضربان قلب و دمای بدن 38 درجه یا درجه بالاتر و در حالت خشک محل.

با این وجود کودکان و بزرگسالان ، فرسودگی گرما از علائم مشابهی رنج می برند. اما خواب پسرها را می بینم.

اگر از این موارد باشد ، علائم بهبود می یابند ، نه آنچه در عرض 30 دقیقه است ، در شرایطی که مانع از ادامه آنها در اثر گرمازدگی می شود.

علائم گرمازدگی شامل عدم تعریق علی رغم احساس گرما ، سطح دمای بدن 40 یا بالاتر ، تنگی نفس ، سرگیجه ، سکته مغزی ، بیهوشی و بی تحرکی است.

چگونه به گرم شدن مرد کمک کنیم؟

توصیه می کند که اگر فردی در انگلیس دچار کم آبی شود ، خدمات ملی باید نجات یابد و به نظر من در گرما ، از سرما تا حد ممکن نمی توان آنقدر استفاده کرد.

درجه حرارت می تواند به بدن شما که قادر به انجام است ، بین پوست و آب سرد ، نوشیدن بیش از حد ، و پای خود را به رختخواب ، هنگامی که با اسفنج یا با اسپری یا وقتی آن را کمی بالاتر از بدن بلند کردم

اگر فرد در عرض 30 دقیقه بهبود پیدا نکرد و مطمئن هستید که او سوخته است و با اورژانس محلی با آمبولانس تماس بگیرید.

سعی کنید برای آمبولانس منتظر بمانید ، در حالی که در سرما از درجه حرارت پایین بدن تسلیم می شوید ، کارشناسان یک اسفنج مرطوب را برای رسیدن به زخم چاقی توصیه می کنند.

سپس رطوبت در محل خشک اگر هر کسی فکر می کند خود را درجه حرارت Duis iaculis.

همچنین ، در حالی که منتظر آمدن پرسنل اورژانس هستیم تا دائماً روحیه انسانی را تحت نظر داشته باشند و احساسی از واکنش را نشان دهند. اگر حس حرکت و زمانی که به یاد نمی آورید کاهش یابد باز می شود تا نفس او بررسی شود.

چگونه می توان حس حرکت و صدا را درمان کرد ، باید در زیر سیستم مراقبت های اولیه بدانید.

چگونه می توان از گرم شدن بیش از حد جلوگیری کرد؟

به گفته کارشناسان ، برای جلوگیری از گرمای زحمت کشنده و خسته کننده از نوعی اقدامات می توان در دمای بالا انجام داد.

این موارد شامل مصرف کننده ، مصرف هوای سرد و وفور فراوان است ، و جزر و مد ، دوش آب سرد و نوشیدنی است ، لباس مناسب لباس تا آزادی است و در ساعات اوج خورشید از خورشید دور می شود.

با توجه به لورم ، بهداشت ملی انگلیس به او توصیه می کند نسبت به افرادی که بیشتر در معرض گرما و گرما هستند ، کودکان ، افراد مسن و بیماریهای مزمن آسیب پذیر باشد.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا