علم و سلامت

افزایش مرگ‌های کرونایی ادامه خواهد داشت / به بازگشایی مدارس خوشبین نیستم

وی گفت: متأسفانه روند بیماری در تهران سینوسی است و کاهش آن را نداشته ایم. “در عین حال ، تعداد مرگ و میر زیاد است و تعداد مرگ و میر افزایش می یابد.”

نادر توکلی در گفت وگو با تی تی آنلاین دکتر وی درباره پیشرفت بیماری عروق کرونا ویروس قلب در تهران گفت: متاسفانه در تهران روند سینوسی وجود دارد. این روند سینوسی به گونه ای است که ما هنوز هیچ گونه کاهش بیماری نداریم. بر اساس آخرین آمار ، ما هنوز 20،400 بیمار سرپایی و 41،100 بیمار سرپایی داریم. بیمارستان جدید ما همچنین بیش از هزار بیمار دارد که حدود 15 درصد از آنها در بخش های ویژه بستری هستند.

وی گفت: “در حال حاضر ما 9350 بیمار را به موارد خاص و بخش ها متعهد کرده ایم.” همچنین بیش از 600 بخش اورژانس برای بیماران وجود دارد. ” در عین حال ، تخت ها نیز خالی هستند و با توجه به تعداد بیماران ترخیص شده ، از اورژانس به بخش منتقل می شوند.

توکلی با بیان اینکه کاهش قابل توجهی در بیماری ها نداشته ایم ، گفت: یکی دو روز بعد ممکن است روندی را مشاهده کنید که به صورت محلی و برای مدت کوتاهی کاهش می یابد ، اما عموماً از نظر کاهش تغییرات قابل توجهی نداشته ایم. . ” در مورد بیماریها در عین حال ، تعداد کشته ها همچنان بالاست و شمار کشته ها همچنان افزایش می یابد.

وی در مورد خطر ششمین اجلاس با تغییر لامبدا گفت: “بله ، واقعاً می تواند.” زیرا این تغییر در اروپا اعلام شده است. از آنجا که مرزها باز است ، اگر مسافر هوایی حمل و نقل داشته باشد ، این پیک نیز در جیب ما قرار دارد.

توکلی افزود: قدرت انتقال تاج لامبدا بسیار زیاد است و در عین حال مدت بیماری طولانی تر است و سه تا چهار هفته طول می کشد ، افراد بین 10 تا 20 سال را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث بیماری های طولانی مدت می شود.

وی گفت: “من در مورد بررسی مدارس چندان خوشبین نیستم. البته تصمیمات در انتخابات سراسری گرفته می شود ، اما در شرایطی که اکنون می بینم ، خیلی خوب نیست که مدارس لغو شوند و به آنها توجه شود.”

توکلی تأیید کرد: “اگر پروتکل ویژه ای برای بازگشایی مدارس و موفقیت در واکسیناسیون کودکان علیه تاج وجود داشته باشد ، به بازگشایی مدارس کمک می کند”.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا