علم و سلامت

بازدید هیاتی از کمیسیون بهداشت از آخرین وضعیت تولید واکسن کرونا در موسسه برکت

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای غذا و دارو ، رئیس کمیسیون اسلامی اعلام کرد که هیاتی از هیئت برای بررسی آخرین قالب گیری اندازه گیری ها برای تولید واکسن ها ، از گروه دارویی برکت (شرکت شافت فارمد) وی بازدید کردند.

به گزارش تی تی آنلاین ، عبدالحسین روح الامینی آنچه در این باره گفته شده است ، ببینید: در بازدید دو ماه قبل از این پروژه ، ما نمی توانیم بگوییم که دو ماه گذشته قبل از انجام این کار یک کار خارق العاده و خارق العاده است. چیزهایی وجود دارد ، در این دوره از زمان ، در تقسیم دشمن که پروژه است ، و نصب ، آرایه سطح تولید ، و این که این قسمت در زمان نصب تجهیزات ساختمانی منفور بود ، شففرمد باراکیت وارد مرحله استخوان شد.

دو روش برای پوشش دادن وجود دارد که در این حالت نقش واکسن ها در این بین دلالت بر روحولامی بیشتر از خطر ما برای خود دارد. حیوان بسیار دشوار است.

در پایان ، رئیس کمیته غذا و دارو در احکام ایمنی مجلس ، ابراز امیدواری کرد که با تلاش متخصصان و دانشمندان ما به شرکت های داخلی ، به ویژه برکت ، پاستور ، رازی و میلاد دارو ، بتوانیم نیازهای کشور را برآورده کنیم زمینه تولید داخلی چنین سازه هایی در سطح زمین مورد نیاز است و اگر در سالهای آینده با یک حلقه یا موارد دیگر درگیر شویم ، برای پیشرفت جامعه با مشکلی روبرو نخواهیم شد و بازار خوبی برای صادرات محصولات ما خواهد بود.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا