علم و سلامت

خواهید دید در عرصه تولید واکسن چه معرکه ای رقم می زنیم

تی تی آنلاین / آسپادانا وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر اینکه ما با داشتن یک زمان طلایی روی زمین از نظر تأمین نیازهای زمین در خانه بر ما حاکم است ، گفت: “در مدت زمان کوتاه مصرف کننده برای ساخت دستگاه های تهویه و ماسک نیست. و سپس آنها صادر می کنند. ” ما توانستیم منطقه Remedisivir Favipiravir و به مدت دو ماه تولید کنیم.

سعید ناماکو عصر امروز (دوشنبه ، 17 نوامبر) در جلسه روسای مراکز پزشکی در استان آسپادانا ، گفت که هیچ دولت خاصی ممکن است ایمونولوژیست نباشد که کسی با 30 سال تجربه در بخش مراقبت های بهداشتی: اولین بار برای ماندن در سهام حلقه ما بودیم ، به طوری که اگر او افسار خود را شل کرد ، و جماعت آنها آنها را تحویل داد آنقدر پیش رفت که فکر کرد می تواند مسیری مانند بالاتر از بقیه باشد.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ماهیت متفاوت ویروس Glory در تابستان نسبت به بهار بدتر بوده است که متأسفانه این اتفاق افتاد ، گفت: من معتقدم که تحقیق برای حل مشکلات ، از دست دادن هزینه های منطقه نیست. .

انقلابی مطابق با دانش کسانی که به کمک آنها می آیند در جوامع اتفاق افتاد ،

در همان زمان سنگفرش دانش معین با استفاده از 5،100 مورد اقداماتی که در جوامع مطابق با آن است. “مانند ما در تمام ممنوعیت ها و می توان مجموع مواد غذایی را در داخل کشور تولید کرد ، آن هم ارتقا and سطح داخلی تولیدکنندگان و حمایت از آنها ، و به دلیل انقلاب مکان ها. “

وی گفت: “در بهار سال 1998 ، به دلیل طغیان بهار و مسافران اربعین و مسائل بهداشتی و خیابان های آشوب در این بیماری و در پایان سال ، کرونا توانستیم 1 میلیارد دلار کمتر هزینه کنیم.” این می تواند از تولید داخل باشد ، منجر به تولید داخلی 25٪ بیشتر شود ، زیرا این امر به معنی تولید کمتر از 30٪ است.

وی گفته بود كه در روزهای 60 از طرف پروژه ، از طرف ما ، از ما خواسته شد تا بدانند ، و در ساخت ماسك و سپس منافذ صادر كننده وجود دارد ،

به گزارش تی تی آنلاین ، و وزیر بهداشت تأکید کرد: “خواهیم دید که کارهای زیادی در زمینه تولید واکسن توسط جوانان این تلاش داریم.”

محققان در نگاهشان به تحقیق تغییر اساسی دارند

وی گفت: “عملی به عنوان وزیر ؛ 1 ، مزخرفات را از دست ندهید.” “اگر این مقاله ای نیست که امروز حذف شود ، اما فردا و فردا مفید است زیرا نمی داند.” کشورها پول بیشتری را تأمین می کنند که خصوصی است اما نزدیک به مجله تبلیغاتی کشور است که امیدوارم جامعه برای تغییر محیط اساسی باشد. اگر این اتفاق بدون میوه نمی افتد.

نمک گفت: “اول بستری شدن در بیمارستان برای کاهش اضطراب آزمایش و بیمار افزایش می یابد ، و افزود که هیچ راهی جز مدیریت بستری در بیماری وجود ندارد و این خاک رس Covid است. و دوباره ، من 30 سال در رفاه عمومی کشور هستم و این برنامه سپس اجرا می شود ، اما آنها می توانند مالاریا ، 300000 تیم امروز را شکست دهند و با استفاده از سیستم (4) 30 که موارد را به همان روش شناسایی کنند ..

با یادآوری اینکه امروزه ما یکی از ساختمانهای اداری است که سیستم شبکه نامیده می شود ، گفت: با استفاده از این قابلیت توانستیم موج اول تاج را کنترل کنیم.

آنها وزیران نجات هستند که به کشور فرانسه معروف شده اند ، ما تعداد 1.6 را داریم ، همانطور که هزاران انسان بود ، لازم به ذکر است که آنها در زمین هستند ، و در همان زمان سرزمین هزاران نفر به یک بیمار بیمار مجبور شدند که 6.6 در پارک انتخاب شده است.

وی تأكید كرد: “ما زیرساخت های گسترده ای داریم كه تنها كشور منطقه است كه از بهورز در حومه شهر و حومه شهر مراقبت می كند. با اجرای کامل هر مرکز بهداشتی ، ما بهترین خدمات را در جهان داریم. “

بخش مدیریت ایمنی و نوع محتاطانه ارائه شده است

به ویژه در مبارزات انتخاباتی اخیر Tarquiniences که یک دوره 57 روزه ، میزان مرگ و میر Covid به 30 مورد رسیده و بستری شدن در بیمارستان به پنجمین مرحله رسیده است ، Namak در بخش بهداشت است که یک نسخه از مدیریت طبقه کارگر ارائه می دهد و مدرک نمی گیرد اما بدون Covid مسئله ایمنی نیست سیستم. .

احساسات بیش از اقتصاد جهانی نسبت به بیماری همه گیر کرونا اظهار داشت: “در این زمان ، در حالی که هنوز در زمین بود ، برای نجات یک سیستم خاص و اشتها به کاهش 3.5 درصدی اقتصاد کشور. “اقتصاد در سراسر جهان تحت تأثیر این بیماری قرار داشت ، اما بر خلاف همه کشورها ، این اقتصاد در وزارت بهداشت باعث شده است که بخش اقتصادی کشور قادر به کمک به یک اپیدمی باشد.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر اینکه مشاهده گذشته ، مشکلی را حل نمی کند مگر اینکه به آینده دستورالعمل دریافت کنند ، خاطرنشان کرد: اولین قدم کاهش بستری شدن و درمان سرپایی ، درمان با آموزش عمومی بیماران ، و جدا کردن موارد مثبت است. و برای پیدا کردن روابط نزدیک است. شما باید برنامه محله خود را برای گسترش مراکز سرپایی ، با یک اداره واحد ، تهیه کنید.

احترام به مدیریت سیستم برای نجات ضروری است و هیچ کس برای شما باقی نمی ماند

“تا جایی که سیستم مدیریت ایمنی نباید باقی بماند ،” او می گوید. آیا عجله دارد که به شما سپرده شود که بذرهای زیادی از پروتکل ها را به دست می آورید ، خانواده گنبدی در چهل روز ، بنابراین ، شما همچنین باید بشویید که دولت از دست نمی دهد ، بازی را از دست ندهید. “چه کسی افتخار نمی کند ، من رهبر هستم و شما بخشی از کار خود را از دست می دهید تا از ملاحظات منطقه ای جلوگیری کنید ، دولت به دنبال ارسال سلام با ما است و نه ما.

Namaka یک فرم صریح است: “من اجازه نمی دهم این سرویس و عملکرد یکی ، و نه ماهیت مکان ها را تقسیم کند ، و اگر آنها مکان های دیگری را ببینند ، و آن را انجام می دهند ، ممکن است به دلیل استفاده از محله باریک و محله ، تمرکز بر روی کار ، طبق مشاوره مطابق با وزارت بهداشت جامع نیست”. .

وی گفت: “ما می خواهیم 100000 آزمایش را در منطقه انجام دهیم.” “تست PCR بخشی از وظیفه ماست ، اما ما باید برای آزمایش کافی از این تست های سریع و رایگان استفاده کنیم.” بنابراین ، فقط موارد مشکوک PCR را تأیید کنید.

زمان زیادی را در قرنطینه می گذراند

وزیر بهداشت اضافه کرد: “و دفعه بعدی قرنطینه ، جایی که شما باید روزانه وقت زیادی بگذرانید ، همچنین یک فرد عالی داخل قرنطینه است که اگر قرار است آزمایش شود ، اما حامل به یک شهر بروید و فاسد شود ، این بی فایده است و قرنطینه باید باشد. الف. بیایید فرار کنیم زیرا آنها را قرنطینه کرده و فرصتی را برای کسانی که در خانه نیستند فراهم می کند. همچنین افرادی که بیش از 65 سال مبتلا به بیماری زمینه ای هستند و اجازه رفتن ندارند.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، با اشاره به اینکه پس از 9 ماه قالب هنوز در جهان ناشناخته است و به دلایل نامشخصی شناخته نشده است که مشخص است ، و شوهرش به طور مرتب با ما شطرنج بازی می کند ، اما هنوز به موثر نیست ، بنابراین ما می خواهیم که رهبر متفاوتی ایجاد نکنیم و با دقت مقاومت در برابر پروتکل درمان داروهای ضد ویروس را تجویز می کنیم.

از دشواری نداشتن یک درمان یکنواخت در آگاهی کامل از پروتکل ، و تأکید کرد: “من واقعاً نتیجه این رویداد را نمی گذارم ، اما در عین حال ، نباید از اختلافات عمومی درباره آرزو غافل شویم.”

مگر اینکه مراقبت و درد بیمار م workingثر نباشد ،

“هیچ چیز اکسیژن زیادی بیمار نبود و اکسیژن را از بین برد ، بنابراین شما به یک لورم کمیته اکسیژن در بیمارستان احتیاج دارید”. همچنین علاوه بر تشکیل مرگ و میر کمیته ، اطلاعات را با یکدیگر به اشتراک بگذارید.

وی گفت: “من معتقدم که ارزش آموزش پرستاری در کشور است.” “خوشبختانه ، پوشش بیمه درمانی و بار مردم وجود دارد و از بیمارستان ها برداشته شد.”

طب مدرن و افراط گرایان مخفی کشور را مورد حمله قرار می دهند

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه ما در حال حاضر در کشور هستیم ، و وزیر بهداشت توضیح داد: پزشکی و طب سنتی در س medicalالات پزشکی عمومی ، س modernالات پزشکی مدرن را مطرح می کند ، اما این دو طیف افراطی سکته می کنند. آنها بیشتر کشور را زده اند. زیرا ما در نظر نمی گیریم که وسط زمین یا داروهای گیاهی در پزشکی از پروتکل درمانی استفاده کرده و از آن به عنوان خود استفاده کنند ، اما آنها به توهم خود ادامه دادند و چنین نکردند: شما اما در این مورد ، همراه با توانایی منحصر به فرد در سایر درمان ها.

در شکوه کشورش یا مدیریت شهرت

وی ادامه داد و گفت ، “همانطور که جمهوری اسلامی ایران موفق به تاجگذاری به دلیل حفظ شهرت او می شود ، اما شکست در صورت عدم موفقیت ، اگر خدای ناکرده ، هیچ کس شایعه نیست ، و همه شما در یک قایق هستیم. “بنابراین در این داستان مهم ، من از گروه فشار کمک خواهم کرد ، ما سراغمان نیامده ایم ، زیرا روز سختی است.

زیرا با مراجعه به درمان بیماری کرونا و تخلیه وظایف بخش ، نوشتن ارجاع ، سیستم پزشک ، توسط خانواده ناماک را به طور کامل آورده تا اختلافات حل شود ، بدترین. در حال حاضر ، ما فرصتی نداریم و 90 دقیقه را از دست دادیم در حالی که اگر شما در باتلاق Glory می ماندید ، ضرر می کردیم.

نقشه ، از پایه خانه نجات ، نقشه هر یک

وی گفت: “موفقیت نمی تواند پرونده الکترونیکی سلامت باشد.” “پسر طراحی موج هر مرکز بهداشتی است و بسیار جدی است ، زیرا اگر ما در هر خانه ای تبریک می فرستادیم ، مجبور نیستیم که مردم را برای سفر التماس کنیم.” حتی اکنون ، هیچ میراث بهداشتی به عنوان یک طرح محله محور وجود ندارد.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر اینکه واکسیناسیون و سایر موارد نباید فراموش شود که مهره های تاخیر خورده باید از حلقه بیرون بیایند و سیاه چاله های دیگر ، افزود: در بحث درمان ، شما باید محافظت کنید و قطعات غیر قالب ریزی تاج دو طبقه از توسعه دهنده نه تنها تاج ، که پس از آن دارای یک کارخانه مشترک است اگر شما دو بخش کاملا جداگانه وجود دارد ، نخواهد بود.

تاج نباید غفلت کند

وی اظهار داشت تاجی که باید از آموزش وی غفلت کنیم و توضیح داد که مجازی سازی تمام موسسات پزشکی باید کیفیت آموزش در اطراف مهره ها را فدا کند به همین دلیل است که فرهنگ دانشجویی صبحانه برای اقدام موفقیت آمیز است.

نمک با ابراز امیدواری از فرصتها برای استفاده حداکثر از آخرین مبارزه برای ایجاد محدودیتهای بزرگ و مستمر ، تأکید کرد ، اما کسی از خدا نمی ترسد و مانند اعتراف و بی نظیر ، بالاترین رهبر و شرایط محکم ایستاده است ارائه شده است. ما امیدواریم که این بحران در اسرع وقت.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا