علم و سلامت

در مقابله با کرونا فضای کارخانه‌ ها باید تحت کنترل دانشگاه های علوم پزشکی باشد

معاون وزیر بهداشت برای صحبت ، در مواجهه با فضای تاج و کارخانه که قرار است تحت کنترل دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد ، گفت: داشتن یک بیمار باعث افزایش بیماری می شود.

به گزارش تی تی آنلاین ، دکتر قاس ، ایان با جلب توجه در سفر به استان مرکزی ، مروری بر وضعیت دولت نوعی تاج مراکز درمانی است که تحت حمایت دانشگاه علوم پزشکی اراک و با ارزیابی نجات زیرساختهای استان و روند ارائه خدمات پزشکی به منظور ارائه خدمات قرنیز در بیماران در بخش در مجامع استانی کنترل و مبارزه با coronavirus ، گفت: هدف اصلی کاهش مرگ و میر و شاخص مرگ در این سرویس در مبارزه با coronavirus است که همه این قابلیت ها برای این کار مهم در دسترس است.

و وی اضافه كرد: “به منظور كاهش مرگ و میر ناشی از عروق كرونر ، ساختمان تیمی ، با هدف برنامه های پیشگیری كه می توان از داخل منازل شروع كرد ، نه میدان و نه تمام تلاشهای انجام شده وارد كار شد و آنچه كه باید براساس این واقعیت عمل كنیم ، و به تعداد قلب و عروق كرونر بیمار و مریض یا آنها داغ است.”

وی اظهار داشت: بسیاری از کشته شدگان در خانه های سالمندان در بین کشورهای اروپایی که گزارش نشده است ، اما در ایران اسلامی فرهنگ مراقبت از سالمندان در خانه ، سر زنده ، باعث شده تا ما اینطور نباشد که تعداد زیادی از مردم روی زمین بیفتند و فرهنگ باید تقویت شود. کشور.

معاون وزیر بهداشت ، گفت: استان مرکزی یکی از بهترین استان های کشور برای مقابله با حلقه غیر منتظره حلقه با وجود شرایط نامساعد است ، استان همجوار با اجرای برنامه ها و مشارکت عمومی در استان مرکزی در این فرآیند می درخشد.

ویروس کرونا یک خود ویرانگر و است

وی گفت: “ویروس كرونا متعلق است و كامل است كه كشنده باعث از بین رفتن بافت های مختلف بدن می شود.” با وجود مطالعات زیادی در تمام نقاط جهان ، هیچ درمان قطعی خاصی وجود ندارد ، مشخص شد که ویروس.

مهمترین امر برای درمان کروناویروس ، مراقبت صحیح از بیمار از منابع انسانی است و می افزاید: هر کشوری که خوشبخت باشد ، زیرا کورون ویروس در ابتدا تلفات کمتری را متحمل می شود ، هنوز هم فقط به توانایی نیروی انسانی.

وی گفت: “شیوع تاج ویروس در ایالات متحده ، با وجود داشتن بزرگترین و بهترین زیرساخت های پزشکی ، این جاده به شورش تبدیل شده است و آنها نتوانسته اند مشکلات خود را کنترل کنند.”

بابا جان هشدار داد و اولین موج تاج تحت درمان با ایران ، این واقعیت بود که از طرف مقام معظم رهبری برای دولت آمده است و همه عناصر سیستم وارد میدان شده اند و از این امر آگاه هستند که وزارت بهداشت سیاستی در این باره ایجاد کرده است. شایستگی این چیزها باقی مانده است بسیاری از چیزهایی است که اگر شما بتوانیم از آن بدست آوریم.

همانطور که در بالا گفته شد ، به عنوان یک عضو وزارت بهداشت و سلامتی دستان وزارت بهداشت را به همه دیگران در این فرایند ببوسید. به همین دلیل ، به اشتراک گذاشتن تجربه ، درست و حفظ هارمونی منافع دولت و هنگامی که وی به سیستم وزارت بهداشت وارد سیستم اسلامی شد.

خطر انتقال تاج باقی مانده است

وی گفت: “گرچه بسیار زیاد است ، اما به احتمال زیاد می توان گفت که مطابق وضعیت کشور coronavirus مطلوب دفع می شود زیرا روزها فرا می رسد ، در غیرقابل پیش بینی و بعد از این افزایش ناگهانی به تاج سرزمین مادری خود رسید ، در بسیاری از کشورها ، که آنها ، و قطع ارتباط در ما نیست ، اما در حال حاضر تعداد افراد آلوده در آن کشورها بالاتر از بود ما و این از اطلاعات ناشناخته ای از ..

معاون وزیر بهداشت افزود: به ازای هر هزار نفر در ایران کمتر از هفت تختخواب دو دهم بیمارستان در بخش دولتی یک و دو دهم برای آن است ، اما در برخی از کشورهای اروپایی شش تا شش تخت به ازای هر هزار نفر وجود دارد. “” این است. بالقوه در برابر این امکانات ، کمبود تخت در بیمارستانهای این کشورها به یک مشکل تبدیل شده است.

دکتر. ایان بابر اظهار داشت: “زمان آن است که خطر برای استان مرکزی تاج توفان باشد و به همین دلیل ، تخمین آن عملکرد منافع مشترک این استان است و آژانسهایی که آنها را برای آشکار کردن نقاط قوت و ضعف آن در پی داشته باشد ، و اقدامی برای مقابله با این برنامه بیشتر استفاده می شود.”

وی افزود: عاملی که زیر تاج مردی بر ایران قرار داشته ، ابداع شده است و خدمتکار نیروی انسانی کارآمد بوده و تقویت دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه های استان مرکزی باید یکی از اولویت های اصلی مدیران ارشد استان باشد زیرا همه دنیا به این نتیجه رسیده اند: امروزه در زمینه بهداشت ، با آسیب کمتری ، کارآمدتر است.

معاون وزیر بهداشت اضافه کرد: دهیاران ، سیاست بهورزان در کشور ، بسیج ، بسیج محلات و زینت بخش کشور با ارزش برای کالاهای ما با رویارویی موفقیت آمیز با هدف قالب و تقویت حمایت از آنها از بین می رود ، این گروه ها توانستند تعداد آنها را کاهش دهند بیماران کرونری مؤثر بوده و به او گزارش می دهند.

از دید او ، لازم است که ما تحمل کنیم تاج و تخت همه زحمات او بیشتر باشد ، این است که توسط استان ، به بیماری یا از پیشگیری از چرخه ، در ذهن پزشک که از راه دیگری به شما تعلق دارد ، در تختخوابها ، امکانات و مهمان نوازی تا مدت زمان کوتاهی استخدام شوم.

وی افزود: از آنجا که استان مرکزی یکی از قطب های صنعتی فضای زمین و کارخانه در کنترل دانشگاه علوم پزشکی است ، آلودگی به افزایش بیمار از این بیماری می تواند به طرز فزاینده ای منجر شود.

نیاز به ایجاد فرهنگ تقابل با اقشار مختلف جلال

معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی افزود: یکی از مشکلات تاج ویروس این است که هر چقدر امکانات در این میزان مرگ و میر وجود داشته باشد ، نمی توان به صفر رسید ، بنابراین تنها راه کاهش مرگ و میر و جلوگیری از شیوع آن است. این بیماری ، که می تواند در اقشار مختلف از اهمیت برخوردار باشد.

دکتر. بابا جان افزود: تأسیس دانشگاه علوم پزشکی و یک شبکه بهداشتی تأیید که دارای 18000 مرکز بهداشت است و بیش از 5000 مرکز بهداشت از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است که می تواند در جهت کاهش تولید بیمار تقویت شود.

وی گفت: “تشخیص ، تشخیص زودرس و معالجه بیماران ویروس کرونا وظیفه اصلی مراکز درمانی است ، اما بیماران کرونری باید در بیمارستان با تجهیزات پزشکی و تیم های تخصصی و دانشگاه علوم پزشکی مارکیازی تحت مداوا قرار بگیرند تا بیماران کرونری در شهرها نگهداری شوند.” نیروهای مسلح با تعداد کمی از بیمارستان ها باید هر چه سریعتر منتقل شوند تا در میانه استان های کشور فرار کنند.

معاون وزیر بهداشت اظهار داشت: در هر شهری که کمیته علمی و ویژه از تجهیزات پیشرفته تشکیل شده است ، میزان مرگ و میر کاهش یافته و توانایی استان در مقابله کامل با کورو ویروس در تختخوابهای بیمارستانی میدانی است که مورد توجه بیشتر قرار می گیرد.

بابا جان و تأکید کرد: بیماری افتخار و درمان بیماری و همه مهارت ها و تجربه و مقابله با مطالبات. بنابراین ، شکل خود ، همراه با تجهیزات پیشرفته ای که برای بهبود سیاست ها باید انجام شود.

طبق گفته WEBDA در طول این سفر ، دکتر بابا جان به همراه ژنرال محمدحسن اسفاری ، بچه ای از جمعی از مردم اراک ، خنداب مجلس شورای اسلامی و کومیجان با هدف بررسی زیرساخت های این منطقه از بیمارستان اراک امیرکبیر برای معالجه بازدید کردند.

سفر امیرالمومنین به بیمارستان ، حضور در جلسه استانی در مورد کنترل دیگر جلسات افتخار برای بررسی مشکلات و مشکلات موجود در حوزه بهداشت و درمان شازند در یک روز از سفر به جای دیگر در شهر بود.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا