علم و سلامت

روش های جلوگیری از بارداری و معرفی آن ها

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی انتخاب روش های مختلف پیشگیری از بارداری و موارد دیگر ، روش های بسیاری برای بازدید از وب سایت جدید وجود دارد.

در این مقاله ، چیزی را برای صحبت با آنها معرفی می کنیم و روش های هورمونی و غیر هورمونی مزایا و معایب آن را دارند.

IUD

IUD از شما خواسته می شود كه اطلاعاتی یا كوچكی از آن داشته باشد ، باید وسیله ای از نوع T انعطاف پذیر باشد كه توسط پزشك وارد رحم می شود. این قلب انسان آزاد و بذر مس است. IUD حداکثر 10 سال طول می کشد. IUD های هورمونی به منظور جلوگیری از رسیدن اسپرم به تخم از اسپرم دیواره مخاط دهانه رحم رحم و لقاح ضخیم شدن و نازک شدن آنها. او یک زن بود ، او می تواند IUD را حفظ کند ، با این حال ، حاضر نیست او را دنبال کند ، اما باردار می شود. IUDs 3.5 ، 10 و 10 سال بیش از 99 درصد در جلوگیری از بارداری مؤثر است.

  • و مفهوم آنلاین
  • روشهای پیشگیری از بارداری و معرفی

همچنین انواع دیگری از قرص های ضد بارداری وجود دارد که یکی از محبوب ترین روش های جلوگیری از بارداری در ایران است. البته ، با دقت بیشتری این که ، با استفاده از قرص کنترل قرص تولد و شما مایل به تهیه آن هستید ، مگر اینکه لازم باشد. قرص های LD بین اقدامات متناقض در ایران بسیار متداول است. همانطور که قرص های LD می دانید ، می توانید یاد بگیرید که چگونه مقاله LD جدید را مصرف کنید ، قرص و قرص و عوارض جانبی آن را یاد بگیرید. توجه داشته باشید که قرص های ضد بارداری از بیماری های مقاربتی جلوگیری نمی کنند.

عوارض جانبی قرص ها به طور کلی در Ld شامل موارد زیر است:

پیشگیری از بارداری را لکه دار می کند

برچسب تورفتگی برای آزاد سازی هورمون های استروژن و پروژسترون. این باید به وضوح نشان دهد که هر هفته به مدت 3 هفته شکم در شکم رخ می دهد. در هفته چهارم ، باعث نمی شود که برچسب در چرخه قاعدگی باشد. 91٪ دسترسی به این موارد را برای رحم بالینی آسان نیست.

حلقه واژن

حلقه واژن حلقوی پلاستیکی انعطاف پذیر که استروژن و پروژسترون را در دوزهای پایین بیش از 3 هفته آزاد می کند. ماهی های ناشی از افت فشار خون مانع از آن می شوند ، با این حال توسط غشای مخاطی رحم او قرار می گیرد و افراد دچار ترشح منی می شوند و راحت تر جابجا می شوند. حلقه باید در 3 هفته بماند و باید از قاعدگی در هفته برداشته شود. 99 درصد مؤثر حلقه ها بود و با خطا در مردان و بهترین آنها به 91 درصد کاهش یافته است.

قطار – تعلیم دادن

میله ایمپلنت و هسته پروژسترون روی پوست بازوی زن قرار می گیرد به مدت 4 سال موثر است. بارداری می تواند با برداشتن ایمپلنت انجام شود. این روش پیشگیری 99٪ موفقیت آمیز است ، زیرا از بیماری های مقاربتی جلوگیری نمی کند.

صبح روز بعد ، قرص ها و جلوگیری از اورژانس

به طوری که ماهی قرص ها ، لانه گزینی جنین و جلوگیری از بارداری انجام شود. این اقدامات دیگر با استفاده منظم از قرص های ضد بارداری متفاوت است زیرا آنها از آنها استفاده نمی کنند. نتوانید 72 ساعت پس از هزینه های مربوط به مقاربت جنسی ، شرایط اضطراری را فراهم کنید. چه مدت ، من برای اولین بار قرص خودم را به 95 تا 60 درصد در 24 ساعت بعدی و 72 ساعت حاملگی از قبل بر روی دیگری ثابت کرده ام. فراموش نکنید ، در این روش شما می توانید فراموش کنید ، زیرا اگر انواع دیگر چیزها تنها با شکست مواجه شوند ، با توجه به بدبینی اتفاق می افتد ، او و اوضاع ، زیرا برخی از موارد مانند گذشته قبل از مصرف دارو ، یک حساب تخریبی بیشتر از یک تخم مرغ هستند.

عقیم سازی

این روش یک روش دائمی برای پیشگیری از بارداری است.

در زنان

و آنها به خاطر عقیم سازی سوراخ ها را می بندند ، در بین زنان مطرح شده نادر است. سوزش ندهید ، صدای ترومپت و ثمربخشی است ، پزشک یا فیستول به روش این مرد بسته است. از طرف دیگر ، باد خود را به پیوندهای بافت اطراف رشد می دهد و لوله های فالوپ را مسدود می کند. 3 ماه طول می کشد. 99٪ عقیم سازی زنان برای جلوگیری از بارداری است.

نرها

یک روش وازکتومی برای عقیم سازی مردان. در این روش لوله های اسپرم مسدود می شوند. این روش بیش از 99٪ مؤثر است. وازکتومی یک روش است ، اما می تواند منجر به ناباروری یا تولید غیر طبیعی اسپرم از نقص هنگام تولد شود.

خطایی در مورد پیشگیری از بارداری

نظرات بسیاری در مورد روشهای پیشگیری از بارداری وجود دارد که توسط برخی دانشمندان ثابت شده است که نادرست است. در اینجا برخی از آنها ذکر شده است:

وی در دوران قاعدگی باردار نشد. این یک عقیده است و کدام یک در گرمای او از باروری زنان چشم می زند ، شاید چند بار ، اما در آنجا نباشد. بذر زنده ای از بدن برای چند روز.

نمی توانید در وان حمام باردار شوید. این یک عقیده است دریاچه داغ یا در هنگام انجام وان ، مانع از بارداری نمی شود.

– دوش ، بدن باردارو معاملات. اشتباه با این باور که زبان پس از دویدن فساد از بارداری جلوگیری می کند. طبیعی است که واژن را بشویید ، آنها پر شدند که از ماده ای برخوردار هستند ، او نمی تواند از بارداری جلوگیری کند.

خمیردندان یا گیاهانی که بذر آنها از بارداری جلوگیری می کندو معاملات.

و دانش عقیده در مورد این ، صحیح نیست.

بدون نفوذ باعث انزال باروری نمی شود. انزال در خارج از مهبل (واژن) می تواند محرک حاملگی باشد. علاوه بر این ، با رضایت ، زن دیگر نیازی به بارداری ندارد.

استفاده از دو کاندوم محافظت بهتری می کندو این اتفاق می افتد در اینجا ، این نیز نظر یک شر بزرگ است. کاندوم های زن و مرد در کنار هم مورد استفاده قرار می گیرند ، اصطکاک بیشتری ایجاد می کند و اگر کاندوم باطل باشد ، احتمال بارداری بیشتر می شود.

در مورد بیماریهای مقاربتی چطور؟و آیا می توان از آن جلوگیری کرد؟

توانمندی در زمینه پیشگیری از بارداری های ناخواسته پیشگیری از بارداری ابزارهایی از این نوع است. روش های دیگر مانند استفاده از کاندوم می تواند به جلوگیری از عفونت های مقاربتی کمک کند. با این وجود ، باید از این روش به درستی استفاده شود تا مؤثر باشد.

* بعد از گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا