علم و سلامت

رییسی مطرح کرد؛ سفر و دید و بازدید‌ها عامل چرخش کرونای انگلیسی در کشور

به گزارش شفاف ، زنجیره های علیرضا و صحبت از ستاد افتخار ملی ، در آخرین جلسه هیئت مدیره معاون وزیر بهداشت در سال 1399 ، ضمن توجه ویژه به این موضوع ، برای نجات جان آنها و به ویژه کودکان ، پیر و میزان پرهیز از نوروز.

وی بهترین گزینه را برای استفاده از بازدیدهای فضای مجازی خواند و گفت: در این مسئله ما نمی توانیم عزیزان خود را در طرف دیگر فرصت های خود در سالهای آینده و برخی از خداوند نگه داریم.

نوروز با اشاره به خریدهای روزهای پایانی سال ، افزود: با تقویت زیرساخت ها در کشور هر ساله بهترین کار مراجعه به خرید فروشگاه های اینترنتی است و این اقدام باعث کاهش چشمگیر بازدید و تعداد زیادی دانه می شود. “

و او به نام یکی از عوامل مهم در انتقال و گسترش تاج از راه، و او اضافه کرد، و عشق به اراده خدا لازم است به سفر در نوروز، با گسترش واکسیناسیون و کاهش بسیاری این بیماری در ماه های آینده مناسب برای منطقه اراده اراده است که به عنوان سفر به کشورها ارائه می شود.

ریس گفت ، با توجه به اقدامات بهداشت و درمان کشور در سال 1399 ، “همه همکاران من تا پایان سالن مراکز بهداشت و درمان و نجات شهرستانها یک سال فوتبال 19 خدمت کردند و هیچ کارگر بهداشتی وجود ندارد”. از ارائه دهندگان خدمات بهداشتی ، پزشکان ، ماماها ، متخصصان بهداشت حرفه ای و محیط زیست ، دندانپزشکان ، کارشناسان کنترل بیماری و سایر کارکنان در این زمینه قدردانی کنید.

در پایان ، آمادگی کامل و مراکز بهداشتی در نوروز 1400 قابل توجه است ، معاون وزیر بهداشت افزود: “علاوه بر توسعه بازرسی های بهداشت محیط در آن روزها ، سایر مراکز بهداشتی نیز با مناسب سازی ایرانیان آماده خدمت رسانی خواهند بود. “

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا