علم و سلامت

پیش‌بینی می‌شود از اواخر بهار واکسیناسیون عمومی در سطح وسیعی از کشور انجام شود

تی تی آنلاین / مرکزی معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: این جامع نیست ، انتظار می رود ، از اواخر بهار نمی توان رئیس واکسیناسیون را به انتهای کشور منتقل کرد.

دکتر. غاس جنابابایی در حاشیه چنین بازدیدی از بیمارستان شهید مدرس در شاوه ، جمعه ، 7 مارس ، به خبرنگاران گفت ، با اشاره به افزایش شدید بیماران مبتلا به ویروس کرونا در بیماران سرپایی در کشور و برخی از بخشهای کشور در شاوه و علوم وجود دارد. تعداد مناطق بستری و بیماران مبتلا به بیماران در شاوه زرندیه افزایش یافت.

وی با اشاره به افزایش درصد افرادی که در آزمایش های مثبت ویروس کرونا در منطقه شرکت می کنند ، گفت: شیب تند بیماران مبتلا به بیماری کووید 19 نشانگر میزان بالای آلودگی این بیماری در شهرستان است ، وی در آینده اشاره کرد روزها و مراکز پزشکی به طور قابل توجهی تعداد بیماران را افزایش می دهد. “به آرامی

معاون وزیر بهداشت فراخوانی زنجیره ای از افراد در حال عبور از پروتکل های ایمنی مناسب و رهبران پروتکل های سراسر کشور را خواستار شد تا مطابق با رنگ قرمز شرایط قرمز شهر عمل کنند. علاوه بر این ، این سلامت مردم است ، دستورالعمل های مربوط به شرایط را دنبال کنید باید تنظیم و مدیریت شود ، و شخصیت او مطابق با وضعیت شهر و شهر قرمز است.

او مجبور کرده بود: اگر مراکز خرید ، رستوران ها ، خرید ، رفتار مرکز c ، قرمز رنگ باشد ، لازم است که کار کنید ، اگر تغییری ایجاد نشود ، و شرایط تأمین شود و از شهرهای قرمز و قرمز پیشنهاد کند ، و یک زنجیره انتقال از شوهر برش دارند ، نه تنها ، بلکه آنها مردان در برابر شرایط بدتر هستند.

وی به افزایش مرگ و میر عروق کرونا ویروس در کشور اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با توجه به پروتکل های ایمنی و میزان مرگ و میر به حدود 50 نفر در روز کاهش یافت و این روزها ، از زمان رسیدن به شیوع بالاتر این بیماری ، که متأسفانه در کمتر از 10 روز از مردگان چهار برابر شده است ، پس یک چیز است و سودآور است که روح را نیز آزار می دهد.

تزریق واکسن کرونا در کشور ، دکتر جنابابایی گفت: در حال حاضر هیچ تعداد واکسن مورد نیاز در کشور وجود ندارد و در بسیاری از کشورها نیز این محدودیت ها اعمال می شود.

وی پاسخ داد: “اولویت کشورهایی که در آنها تزریق واکسن به کشورها تولید می شود و شکوه واکسن این است که مردم را برای همان موارد واکسینه کنند ، اگر این موارد اضافی باشد ، وی به کشورهای دیگر فرستاده شد و در حدی که برای این منظور لازم باشد اصطلاح ریخته شدن واکسن نیست. “

وی با بیان اینکه هیچ یک از کشورهای همسایه ایران بین 10 تا 12 درصد و ساکنان آن واکسینه نیستند ، گفت: “خوشبختانه ایران گام های بلندی در تولید واکسن و واکسن در این زمینه برداشته است و این خوب بود.” در حال شکل گرفتن است.

وی افزود: با توجه به این معیار ، آنها پیش بینی شده بودند كه واكسن جامع و رهبر را نمی توان تا بهار سال جاری به انتهای منطقه وسیع كشور منتقل كرد ، حتی اگر در این فیلم پرسنل پزشکی است که جلال و منزلت آنها و همچنین افراد در خانه های سالمندان است. “واکسن برای درمان در سه هفته آینده به کارکنان داده می شود.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا