علم و سلامت

تاثیر برخی داروهای کاهنده کلسترول در تسریع زوال عقل

گروهی از دانشمندان پزشکی در ایالات متحده ، نتایج آزمایشات اولیه را بررسی می کنند که ممکن است ادعا شود در صورت کاهش داروهای کاهش دهنده کلسترول که برای تسریع روند زوال عقل در افراد مسن در حافظه است.

به گفته تی تی آنلاین ، در این مطالعه 300 نفر از سالخوردگان که دارای اختلالات حافظه و تفکر خفیف بودند مورد مطالعه قرار گرفتند. وی دریافت که افراد مسن که دارای هشت سال استاتین لیپوفیلی هستند ، احتمال دارد از طریق این بیماری به زوال عقل مبتلا شوند.

استاتین های لیپوفیلی شامل رونکوس مانند سیمواستاتین ، آتورواستاتین و لوواستاتین هستند.

از آنجا که آنها موریسهای چربی دوست هستند ، باعث کاهش چربی در بسیاری از بافتهای بدن ، از جمله مغز می شوند. و بلافاصله وضعیت سایر کشورها نیز روزوواستاتین آبدوست دوستدار پرووواستاتین و مهمتر از همه یک کبد است. در این مطالعه ، هیچ ارتباطی بین استفاده از استاتین های آب دوست و افزایش خطر ابتلا به زوال عقل مشاهده نشد.

با این حال ، کارشناسان به کسانی که چنین نکنند توصیه می کنند ، مشخص شد که او خطر دیوانگی را افزایش می دهد ، ثابت نمی کند که استاتین های لیپوفیلی ارتباط مستقیمی با موارد مطابق با استاتین ها دارند ، اما در روزی که خط با یکی دیگر اخبار سلامت بهداشت. عملکرد مغز بدست می آید.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا