علم و سلامت

لزوم تهیه شناسنامه بهداشتی برای مدارس

فرماندار ناحیه ولیعهد در استان تهران بر ضرورت تهیه گواهی سلامت مدارس برای تعیین تجهیزات و ملزومات مورد نیاز آنها قبل از بازگشایی تاکید کرده است.

به گزارش تی تی آنلاین ، علیرضا زالی در جلسه ستاد استان تهران در خصوص مراسم برگزار شده در 13 آبان امسال اظهار داشت: هشت قانون صفحه عاشورا نیز باید در دستور کار قرار گیرد. شکلی که در آن بین افراد و بسیاری دیگر فاصله وجود دارد ، مشخص شده است.

وی افزود: قرار است ارزیابی های لازم یک هفته قبل از مراسم انجام شود ، زیرا می توان ظرف یک هفته شرایط مراسم را به طور کامل تغییر داد. بنابراین ، قصد من این است که ملاحظات بهداشتی را رعایت کنم و قوانین تا آنجا که ممکن است رعایت شود ، تصمیمات معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و تبلیغات سازمان اسلام باید مورد ارزیابی قرار گیرد. به صورت کلی این جلسات یک هفته قبل از مراسم برگزار می شود.

زالی تأکید کرد: در مراسم 13 آبان باید هم دانش آموزان و هم دانش آموزانی شرکت کنند که تعداد کمی از آنها در زمینه واکسیناسیون حضور دارند.

وی در مورد نتیجه افتتاح مدارس گفت: باید گواهی فروش به مدارس ارائه شود تا مشخص شود شرایط آن چگونه است و برای هر مدرسه چه ابزار و وسایلی لازم است. هر مدرسه باید این کارت شناسایی را داشته باشد تا دوباره باز شود و نقاط ضعف و قوت آن مشخص شود.

زالی تاکید کرد: س questionال دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد این است که رهبر تهران از طریق وزارت کشور بپرسد که آیا مدارس مشمول عقب نشینی بیشتر واکسیناسیون دانش آموزان و مدارس می شوند؟ در جاهای دیگر ، نظرسنجی خود تهران برای مدارس بر اساس تدارکات و تجهیزات کافی نیست. سایر وسایل مورد نیاز برای مدارس مانند ضد عفونی ، ماسک و غیره. مطمئناً با شرایط سرانه موجود مطابقت ندارد.

در سخنرانی دیگری ، ولیعهد تهران از آمادگی برخی مراکز واکسیناسیون یکپارچه برای ایجاد بخش واکسیناسیون مستقل برای دانش آموزان خبر داد و افزود: در صورت نوشتن اسناد ، این مراکز به طور قطع می توانند واکسیناسیون 35 درصد از دانشجویانی را که واکسینه شده اند ، انجام دهند. انجام یک کار قابل توجه

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا