علم و سلامت

بررسی تاثیر طب سنتی چین در مقابله با کرونا

برخی از مقامات بهداشتی معتقدند که طب سنتی چینی در بعضی موارد به درمان بیماریهای انسانی در یک Quaid در 19 کشور کمک کرده است.

به گزارش تی تی آنلاین ، محققان موارد تأیید شده موجود در بسیاری از کشورها را از نظر علمی و پزشکی برای مقابله با طولانی مدت یا درمان بیماری Qovid 19 بررسی کرده اند. در چین ، تلاش برای مبارزه با این بیماری به سرعت در سراسر جهان گسترش یافت ، استفاده از داروهای سنتی چینی.

دولت چین و گزارش اخیراً منتشر شده نشان می دهد كه طب سنتی چینی می تواند به درمان 92٪ بیماران مبتلا به 19 Qovid در این كشور كمك كند. اسکندریه ، شش از شهرت در طب سنتی واقع شده است که برای معالجه بیماری استفاده می شود.

گزارش دولت چین در داروی پزشکی سنتی در معالجه مؤثر است به Qovid 19 ، 2009 توسط ویروس آنفولانزای H1N1 در شیوع جنگ ایجاد شد.

در چین موارد جدیدی از Quaid-19 گزارش شده است که منجر به افزایش تقاضا برای طب سنتی چین شد. طب سنتی چینی بومی شورای ایالتی چین تخمین می زند که این صنعت تا پایان سال 2020 به حدود 420 میلیارد دلار برسد.

محققان همچنین به دنبال یافتن درمانهای مؤثر برای آزمایش Quaid-19 به کشورهای مختلف هستند و ارزیابی می کنند که مقامات چینی امیدوارند که داروهای سنتی چینی را به کشورهایی که درگیر شیوع این بیماری هستند معرفی کنند.

به گفته دیلی پزشکی ، شماری از کارشناسان بهداشت در سایر کشورها هنوز هم در مورد ایمنی داروهای سنتی شک دارند.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا