علم و سلامت

درباره سویه هندی ویروس کرونا چه می‌دانیم؟

هند در حال حاضر با افزایش سریع بیماران Covid-19 دست به گریبان است ، که دو برابر فشار وارد شده به بیمارستان بستری است و اکسیژن منجر به کمبود شدید می شود.

به گزارش تی تی آنلاین ، س mainال اصلی این است که آیا ویروس کرونا ویروس جدید در هند با عنوان B.1.617 نگران کننده است؟

این نوع بیماران در سایر نقاط جهان مانند ایالات متحده ، استرالیا ، سنگاپور و سایر برنامه ها هستند. این امر باعث شد برخی کشورها از جمله انگلیس سفرهای خود را از هند محدود کنند.

با این حال ، این به داده های منتشر شده در مورد این تغییر بستگی دارد؟

همیشه ویروس ، ویروس Covid-19 فوتبال را برای هزاران جهش تغییر دهید ، فقط تعداد کمی از این تغییرات اهمیتی ندارند.

در اکتبر گذشته از هند به پایگاه داده جهانی ژنوم B.1.617 (GISAID) گزارش شد.

وزارت بهداشت هند اعلام کرد که 15 تا 20 درصد تا اواخر ماه مارس نمونه های ماهاراشترا مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند. با این حال ، آخرین آمار نشان می دهد که این رقم اکنون به 60 درصد افزایش یافته است.

همین کار در سراسر جهان انجام شد ، 18 گونه دارای مناطق کره زمین هستند. انگلیس و وزیر بهداشت مت هنکوک ، روز دوشنبه گفت 103 مورد هندی از این نوع در همان کشور است که بیشتر آنها مربوط به مسافرانی است که در هند به انگلیس وارد می شوند ، اما موارد دیگر ناشی از انتقال است. ایالات متحده به شهروندان خود هشدار داد که به هند و در صورت عدم واکسیناسیون کامل سفر کنند. فرانسه دوره چهل روزه را در هند و دستورات مسافران را تحسین می کند.

اگر او مضطرب است؟

ظاهر B.1.617 پس از ظهور یک سازمان بهداشت جهانی قابل توجه بود ، بیان گونه هایی که تحت نظارت قرار می گیرند ، اما هنوز جای نگرانی وجود ندارد. سازمان بهداشت جهانی گونه ای را در نوع خود در برزیل ، آفریقای جنوبی و انگلیس شناسایی کرده است که به دلیل مسری بودن نگران کننده هستند و اثرات عناصر را کاهش می دهد.

فقط برای تغییرات B.1.617 به یک گونه ، به جای آن چهار شاخ بارز هماهنگی بین این دو و E484Q L452 به وجود آمد. این همان گونه است که توسط گونه “جهش یافته مضاعف” هدایت می شود.

دانشمندان می گویند برای تعیین خطر ابتلا به این نوع B.1.617 به تغییرات بیشتری نیاز است.

راکش میشرا ، مدیر مرکز براساس این تحقیقات و محققان زیست شناسی حیدرآباد در حال تجزیه و تحلیل یکی از B.1.617 است.

هویج وی گفت: “به تدریج این امر رایج شده و گونه های دیگر جایگزین می شوند.”

اما اینجاست که موج تاج شیوع در هند اتفاق می افتد و به همین دلایل است.

به عنوان مثال جفری ، در موسسه Covid Wheat Sanger در 19 مدیر در انگلستان نظرسنجی پیش بینی کرده است که گونه هندی ، برای سایر گونه ها در آفریقای جنوبی و برزیل نامناسب است. وی گفت: “چنین ماههایی احتمالاً در هند دارای بیماریهای مسری مانند ظاهر انگلیسی نیست.”

واکسن در دسترس است تا از این نوع تأثیرات جلوگیری کند؟

استیون آرک از دایره البروج در اینجا می گوید: یکی از ویروس ها در توالی ، کاهش عضله برای محافظت در برابر عفونت یا مشکوک به واکسیناسیون قبلی است: طبق گفته Retiarius ، ویروس شناس از دانشگاه یوتا.

از طرف دیگر ، دانشمندان در حال آزمایش اثر Mishra برای واکسن علیه این گونه هستند.

با این حال ، متخصصان می گویند واکسن ها در برابر بیماری ها محافظت می کنند ، خصوصاً به شکل جدی.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا