علم و سلامت

مدیریت کرونا؛ اولویت اول کشور / اتمام واکسیناسیون گروه هدف تا ۲۲ بهمن

به گزارش شفاف ، به نقل از وبدا ، پیامک های وزیر بهداشت به شرح زیر است:

«آرامش و سلامت روح امام پیروزمند امام خمینی (ره) و روح مقدس شهدای هشت سال دفاع مقدس از شهدای مدافع حرم ، شهدای حافظ امنیت آنها ، و آرزوی امنیت و بالاترین امنیت. رهبر ، آیت الله خامنه ای. “

قبل از هر چیز ، من فکر می کنم لازم است از حسن نیت برجسته ترین رئیس جمهور و حتی معتبرترین نمایندگان یک ملت شریف در ایران صمیمانه تشکر و قدردانی کنم. وضعیت کنونی در جهان و بنابراین در کشور اسلامی ما در مواجهه با بیماری بیماری کرونا قلب ، شغل سنگین کارکنان بهداشت را دو چندان کرده است ، به ویژه اینکه تحریم های شدید ، استکبار جهانی و حمله به سیستم های مختلف بهداشتی این کشور بیماری ها را با مشکل مواجه می کند. ن. با این حال ، تجربه گذشته ، به ویژه در دوران دفاع مقدس ، نشان می دهد که هرچقدر که مردان ما آرزو می کردند ، ما به یاری خداوند بر مشکلات بزرگی غلبه کرده ایم.

امروز ، در آغاز رژیم سیزدهم ، بی تردید می توان به عزم رئیس جمهور برای حل مشکلات و مشکلات بیماریهای کرونری قلب به عنوان اولویت اول کشورمان ، با توجه به نعمت های حق تعالی امیدوار بود. و در سایه همدلی و حمایت ملت بزرگ اسلامی ایران و همچنین حامیان سلامت ، ما قادر خواهیم بود این مرحله را به طور م makeثر انجام دهیم.

اکنون ، به یاری خدا ، بزرگترین و عالی ترین تسکین همه طبقات در زمینه مراقبت های بهداشتی ، از جمله مردم عزیز ما ، و همچنین ارائه دهندگان خدمات در رده های مختلف ، وکلا ، وکلا ، سفیران ، سرپرستان و سایر ادارات ایالتی که به نحوی مشارکت کنید سلامت جامعه ، از اولین گام های امروز تا رسیدن به هدف ، به طور رسمی با تمرکز بر حکمرانی عقل در سطوح مختلف آغاز می شود.

احداث راه آهن در بخشهای مختلف ، از جمله بهداشت ، که برای ایمنی عمومی در سال 1393 تدوین شد ، به عنوان سند اصلی استراتژیک این بخش توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اعلام شد ، نقشی که بازیگران در ایمنی ایفا می کنند. یک سیستم به خوبی تعریف شده

من توصیه می کنم که ظرف 4 سال آینده ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از سیستم سلامت در کوتاه مدت محافظت کند ، در حالی که مدیریت بیماریهای بیماری کرونا قلب را تقویت می کند. تکمیل جامعه هدف واکسیناسیون از 13 فوریه سال جاری به عنوان موضوع اصلی رئیس جمهور ، کفایت پروتکل های پیشگیرانه و یارانه های جامعه برای اجرای موثر موضوعات در زمینه های بهداشت ، مراقبت های پزشکی ، آموزش و تحقیقات پزشکی. به نحوی زمین برنامه را شناسایی و بالا ببرید.

“این اهداف مطمئناً توسط جامعه متخصصان بهداشت ، کارشناسان ، نمایندگان و مقامات مذهبی ، حرفه ای ، مسئول ، آگاه و با انگیزه مشاهده خواهد شد.”

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا