علم و سلامت

واکسن‌هراسی؛ جریانی نادرست در ایران و جهان/ احتمال آغاز واکسیناسیون همگانی از شهریور

از سخنرانی در ستاد ملی شکوه ، اشاره به روند منطقه مرزی بیماری ، توضیح داده نمی شود که تاج در کشور چگونه واکسینه می شود.

به گزارش تی تی آنلاین ، دکتر علیرضا رئیسی گفت: در ارتباط با موج چهارم موجی است که بازو و بازوی آن بالا می رود. با توجه به افزایش امواج بازو بسیار طولانی ، ما برای یک یا دو هفته اکنون از قله بزرگترین استانها عبور کرده ایم و در کل منطقه ، در یک سطح پایین و تصمیم گیری در مورد میزان بستری هستیم. میزان شیوع نقش مرگ و میر بیماری. در حال حاضر ، بسیاری از بیماران ما در یک بیمارستان ، از 10 روز که کمتر از 2،000 روز در روز است ، مردم هستند و میزان مرگ و میر کمتر از 200 است ، اما کمتر از 100 نیست تا به 10 روز از سری دیگری از قتل.

وی افزود: “اگر می خواهید بر اساس نمودار صحبت كنید كاری دیگر برای انجام نیست سایر استان ها قله دیگری است ، ما پیش بینی می كنیم كه تعداد بستری ها در حدود 10 روز كمتر از 1000 نفر نباشد و 10 روز پس از آن مرگ و میر کاهش نمی یابد. ” 100 قدم

ربیسی ادامه داد: 13 شهر قرمز در 5 استان بوشهر ، هرمزگان ، کرمانشاه و کرمان ، سیستان و بلوچستان سرخ داریم. می بینید که تقریباً تمام شهرهای استان قرمز است. چندین عامل در منطقه برداشت می شود ببینید آیا شاهد روند رو به رشد استان هستیم. یعنی وقتی تصور می شود ، به عنوان یک بیماری ، هوا با مرد بسیار گرم است ، به قتل می رسد ، به عنوان مثال ، برعکس ، یک مرد با عزت ، با گرم کردن هوا ، با بستن دروازه ها افزایش می یابد و پنجره ها و کولرهای گازی روشن شده است.

وی افزود: این پنجمین مورد است ، این نشان دهنده پیک نیست. اگر ، با این حال ، اکثریت خطر انجام دهندگان سال پنجم سلطنت عالی ، یا نیست ، یا دارای یک شیب با هفتم جزئی است. ماه رمضان همیشه برای ما یک فرصت است زیرا مسافرت کمتری وجود دارد و رستوران ها تعطیل هستند. از طرف دیگر ، پس از ماه رمضان تا فرا رسیدن ماه محرم ، افراد منتخب را نیز عاملی در ایجاد بار بیماری می دانند. عامل دوم بحث در مورد هوا و بستن درها و پنجره ها و گرم شدن کولرهای گازی است. هدف سوم سفر آخر هفته با خانواده های کودکان است. دلیل چهارم این است که ویروس هند ویروس جهش یافته را ایجاد می کند ، که انتقال قدرت بالاتری است و مناطق جنوبی کشور در پاکستان و افغانستان و حرکت مرزها در کشتی ها و غیره دیده می شود. عنصر پنجم نتیجه تبلیغات انتخاباتی است. و برای جلوگیری از تفسیر چیز: عوامل فوق همه بالقوه بوده است.

معاون وزیر بهداشت ، اثر بخشی واکسن ها گفت: واکسن ها ممکن است پوشش کافی داشته باشند و این همان چیزی است که من دریافت کردم تعداد کمی از افراد واکسن را فقط یک بار دریافت نکرده اند. این دو واکسیناسیون را دنبال می کنند. اولین مورد کاهش مرگ و میر و کاهش زنجیره انتقال است. در حال حاضر به سمت هدف اول حرکت می کنیم. 74٪ از مرگ و میرها در افراد بالای 60 سال تاج است. بنابراین واکسیناسیون میزان مرگ و میر ما را بسیار کاهش می دهد. مسلماً فرد کمی 2 تا 2 هفته پس از دریافت دوز دوم دریافت می کند تا به ایمنی برسد. بنابراین ، وقتی او در تزریق واقعیت قرار دارد و اینکه بلافاصله قرار است واکسن های طبیعی را برگرداند ، نباید فریب دهیم.

وی گفت: “قانون ما حدود 90٪ پروتکل است که ما از این طریق پیروی می کنیم ، اما مشکل فرزندان و نوه ها و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها از شوهر عبور می کند ، در حالی که به خودی خود نمی تواند سالم باشد.” به همین دلیل خط کاهش مرگ و میر به واکسیناسیون 60 می رود سالها و بیشتر. واکسیناسیون به طور کلی برای شکستن انتقال به یک زنجیره منتقل می شود ، که باید 70٪ افراد را واکسینه کنیم. دیگران می گویند حتی اگر برخی از آنها نیز آلوده باشد و بیشتر نسبتاً ایمن باشد زیرا ما این موارد را نمی خواهیم و مسئله واکسیناسیون را بسیار جدی می گیریم ، این 70٪ افراد واکسینه می شوند.

رئیس اظهار داشت: “اساساً این داروها نباید به عنوان تاثیری بر روی تاج در نظر گرفته شوند و در واقع برای مدیریت قسمت تاج استفاده می شوند.” بیشتر درمان اکسیژناسیون شریان کرونا ویروس و سایر موارد مفید به عنوان دارو. مجموعه قیمت داروها متفاوت بود. از بیمارستان برای درگیری با سایر شرایط جدی زمینه ای و داروها ممکن است نیاز به پذیرش دیگران داشته باشد. وی در مورد بهترین راه حل برای RemedSiver 600 تا 700 هزار تومان صحبت کرد ، این دارو در خارج 10 برابر گران است. نوع پوشش بیمه. مطمئن باشید ، یکی از ارزان ترین قیمت ها در تاج درمان این نیست. هر کسی که برای دریافت کار RamedSavier توسط بیماران بیمارستان مراجعه نمی کند و با بسیاری از توهین ها و اقدامات ساده. هر روز 250،000 بیمار سرپایی به ما مراجعه می کند و می تواند از این درمان ارزان استفاده کند. آنچه باعث افتخار است ، همه کسانی که توانستند RamedSavier ما در کشور تولید کنند. در موج چهارم تاجگذاری ، علی رغم تعداد زیاد بیماران و پذیرش 43000 بیمار ، مدیریت بیماری بسیار کم است.

جلال از سخنرانی به کمپین ملی تا رهبران پلاسمودیوم ویواکس گفت: “گروه های سنی مختلف استان های مختلف و شرایط مختلفی دارند.” در بعضی از استانها تا 80٪ تا 60٪ استانها و واکسیناسیون. برای دستیابی به واکسیناسیون واکسن ، هر یک از آنها باید 70٪ از گروه را دریافت کند. تقریباً 56 درصد افراد مسن واکسیناسیون کرده اند ، اگرچه درصد متفاوت است اما افراد 75 تا 70 ساله ، حدود 80 درصد این واکسن را دریافت کرده اند. تعداد مراکز واکسیناسیون در کل کشور به بیش از 900 مرکز جمعی رسیده است. Metropolis ، در تهران است ، ما مشکلات زیادی داشتیم و مراکز زیادی راه اندازی شده اند ، هنوز جای تغییر دادن خودش وجود دارد. ما تقریباً 2900 تیم واکسیناسیون داریم و می تواند از دو نوع باشد ، همانطور که اگر از نظر 100 اسب ، واکسن ها را شل کرد ، چند روزی از روزی که در گذشته عبور می کند ، حدود 290،000 واکسن خواهد بود ، همچنین به تعداد واکسنهایی که به من گزارش شده بستگی دارد. .

وی افزود: “ما باید آمار واکسیناسیون را از گروههای متقابل ارائه دهیم ، و طبق آنها قادر به افزایش یا کاهش تیمها نخواهیم بود.” و سیستم ما پیامک بسیار قابل اعتمادی است و برنامه ریزی دقیق آن تنظیم شده است. س questionsال از بیش از 20،000 نفر از شهرها و روستاها این است که واکسیناسیون بیش از 100،000 نفر بسیار موفق است و تهران در حالی که تعداد مراکز اجتماعی را در دستور کار خود قرار می دهد برای ما است. ما توانایی واکسن ها را به 500،000 در روز افزایش می دهیم.

افراد مسنی که هنوز واکسن دریافت نکرده اند ، باقیمانده باقیمانده را برای ثبت نام به عنوان سایت salamat.gov.ir مطمئن می کنند که به مدت 24 ساعت پیام متنی دریافت می کنند. هیچ بحثی در سراسر جهان وجود ندارد ، از اواسط ایران در عنوان “واکسیناسیون” ، به عنوان کسانی که می خواهند کلمات را بخورند ، گفته می شود که اگر واکسن بزنید ، و شما نمی میرید دو سال ، یعنی اینکه اصلاً درست نیست. این بار ، او می خواهد چیزی اشتباه بگوید ، او به کلمه مقابل نام خود گزارش داد و به ما کمک کرد. کمتر از یک سال از شروع واکسیناسیون می گذرد ، پس چگونه قرار است او به او بگوید؟ و آنها را پایین بیاورید ، آنها که نیستند.

در ادامه تأکید کرد: با تزریق واکسن ، ویروس به هیچ وجه وارد بدن نمی شود. تکه های یک مرد کشته شده در یک فرد غیرفعال یا داخل بدن برای آزاد کردن آنتی بادی علیه آن است که اگر ویروس وارد بدن شود می تواند ویروس را از بین ببرد. اکنون 3.5 میلیون نفر در جهان زندگی می کنند و 170 میلیون نفر در سراسر جهان بر اثر بیماری عروق کرونا ویروس قلب می میرند. برخی از کشورها ، واکسینه می شوند و 70٪ از جمعیت ، یعنی همه چیزهایی که می توان تصور کرد ، و آنها 2 سال دیگر می میرند؟ بنابراین ، آنچه می گوییم چیست.

معاون وزیر بهداشت ، تأثیر تغییرات در سویه ها با واکسن های بیماری را گفته بود: “حال بیایید بررسی کنیم که چه کشورهایی فرصت بیشتری دریافت می کنند.” بعد از واکسیناسیون ، میزان ابتلا ممکن است همانند موارد ابتدایی باشد: و این فانی باید بسیار کاهش یابد. در کشور انتظار می رود با اولویت بندی افراد مسن پرخطر میزان مرگ و میر را کاهش دهد. افرادی که بیش از 4 هفته علائم داشته اند می توانند واکسن بزنند.

واکسیناسیون بیماران خاص ، رئیس اظهار داشت: مرحله واکسیناسیون ما دو قسمت دارد: اول ، بیماران خاص سالخورده مانند سرطان فعال هستند ، دیالیز ، تالاسمی ، هموفیلی و دریافت کنندگان پیوند ، MS پس از سه مورد در پایان است هفته 60 سال واکسیناسیون. وضعیت بدبینانه از اتمام 60 سال گذشته ، دریاچه ژوئن و هفته اول جولای ویژه نوبت بیماران است.

حق انتخاب عالی ترین نوع قالب گیری واکسن برای انسان ، وی اضافه کرد: “اگر بیماری شخصی وجود نداشته باشد ، اگر کسی دریچه قلب مصنوعی داشته باشد ، احتمال دارد از داروهای ضد انعقاد استفاده کند اما این فرد لزوما این یکی را دوست نخواهد داشت.” خون من با واکسن Astraznica. “واقعیت ملموس دیگری که بسیار مهم است. در این بیماران هیچ منع مصرفی وجود ندارد. پزشک باید با افراد خود مشورت کند و اگر نامه ای دریافت کردند نباید واکسینه شود ، وظیفه آنهاست و ما مشکلی با آن نداریم. واکسن Astraznika یک لخته خون از هر 250،000 نفر تحت تأثیر قرار گرفته است: چه ، یک لخته خون می گیرد ، و تنها یک نفر ، 100 نفر است. و این درصد اصلا قابل مقایسه نیست.

از ورود ویروس منطقه تغییر یافته است ، گفت: “این مرد راه خود را نرفت و هیچ چیز دیگری را نمی توان از طبیعت ویروس و نام پروتکل های تغییر یافته به دست آورد ، و در برابر سم سم یک چیز نیستند. “

سخنگوی کمپین افتخار ملی گفت: “هنوز در مورد واکسن ها به نمایندگی از 18 سال در این جهان اختلاف نظر وجود دارد.” یک بومی ایالات متحده شروع به صحبت کرد و من تاکنون هیچ عارضه ای ندیده ام. در کشور ، و ما برنامه ریزی خواهیم کرد برای واکسن های داخلی یکی از بزرگترین موضوعاتی است که این شرکت پاسخ داده است. قلب یک مرد قصد دارد تا پایان ماه سپتامبر دانش آموزان ، معلمان و اساتید دانشگاه را که بیشتر در معرض خطر هستند ، واکسینه کند.

با تأکید بر واکسیناسیون داوطلبانه در کشور ما این است که ادامه دهید: “به هر گروه گفته شد که واکسیناسیون نباید در این توانایی ظاهر شود ، نمی توان از دست داد.”

هنگامی که از شخصی که از آن استفاده می کند س askedال شد ، وی گفت: “اگر آنها 70٪ از مردان و جمعی و همچنین ایمنی و سایر کشورها واکسینه شوند تا واکسیناسیون انجام شود. “

رئیس واکسیناسیون نامزدها اضافه کرد: “در سیستم ما ، داوطلبان ممکن است هنوز واکسینه نشوند.” از طرف دیگر ، اگر واکسن خارج شود ، واکسن با سن دریافت می شود. طبیعت خاص و هیچ کاری برای انجام آنها وجود ندارد زمانی که آنها شکوه مردم ، ساختمان ستاد تغییر می کنند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد نتیجه گیری کرد: “ما در خرداد 60 سالگی تا آخر واکسن می زنیم.” با این حال ، برخی از بیماران برای واکسیناسیون در اواسط ماه ژوئیه ، واکسیناسیون پر خطر را آغاز خواهیم کرد ، که بسیاری از تلاش های آنها ، حاکمان ، و استادان ، اساتید ، مرکز میله و غیره . انشالله مقدار قابل توجهی واکسن ایرانی و ژوئیه ای وارد شده داریم. بسیار امیدوارم که تا اوایل ماه سپتامبر وارد واکسیناسیون جمعیت عمومی شویم. این کشور با موفقیت واکسیناسیون را در چند کشور در سراسر جهان انجام می دهد.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا