علم و سلامت

نکاتی که باید قبل و بعد از تزریق واکسن کرونا، رعایت کنیم

بسیاری از مردانی که می توانند کروناویروس را واکسینه کنند ، این سوال را دارند که قبل و بعد از واکسیناسیون چه انتظاری دارند. به طور کلی نگران نباشید ، برای واکسن نیازی به رژیم غذایی خاصی ندارید. همچنین لازم است با استفاده از موادی که قبل یا بعد از واکسیناسیون بهتر هستند آشنا شوید یا از آن اجتناب کنید ، و می توانید علائم و عوارض را به حداقل برسانید که ممکن است دلیل واکسیناسیون باشد و سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند.

به گزارش تی تی آنلاین ، در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند حداکثر استفاده را از واکسیناسیون ببرید.

آیا برای ما ضروری تر از بقیه است؟

آیا از سلامت بیمار ، خواب شب خوب ، توصیه به شب ، و رعایت تمام واکسیناسیون خودداری می کنید.

زیرا به راستی ، خواب آرام یکی از رازهای عشق به نگاه به سلامتی انسان و طول عمر ، همراه با افراد زنده است. خواب کافی ، ذهن نقش مهمی همراه با آماده سازی و تقویت سیستم ایمنی بدن ایفا می کند. این مفید است برای از بین بردن مواد زائد بدن ، ادامه آرامش در خواب.

برای هر وسیله الکترونیکی ، مانند رایانه ها و تلفن های همراه و تماشای تلویزیون ، زمانی که شخص نیستیم ، حداقل یک ساعت و در جلوی تخت می توانید این کار را انجام دهید. این باعث می شود ذهن شما پر از تکنیک باشد ، می توانید تا صبح بخوابید و استراحت کنید.

هرچه بیشتر غذا بخوریم؟

غذاهای ضد التهاب: مبارزه بهتر با عفونت و پاسخ ایمنی که برای مدت طولانی در رژیم غذایی سالم مشاهده می شود و تقویت پاسخ ایمنی باعث واکسیناسیون می شود. طبیعی است که خوردن بیشتر میوه ها و سبزیجات تازه ، غلات سبوس دار ، آجیل و ماهی های روغنی برای سیستم ایمنی بدن شما بهتر است. به دلیل مساحت کوچکتر. غذای ضد التهابی بعد از خوردن واکسن ممکن است مفید باشد. به عنوان مثال ادویه زردچوبه که خاصیت ضدالتهابی دارد و می تواند به غذا اضافه شود یا در چای مصرف شود. غذای ماهی و ضد التهاب. ماهی آزاد ، ماهی خال مخالی ، ساردین و شاه ماهی و روغن ماهی امگا 3 برای اکثر عوامل ضد التهابی. آجیل ، بادام ، آجیل و روغن زیتون ، فوق بکر ضدالتهاب و غذاها محسوب می شوند.

مواد مغذی تقویت کننده سیستم ایمنی: خوردن مغذی ترین مواد غذایی حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی ، به ویژه روی ، ویتامین eu 100 را کمک می کند. البته ، در اینجا او می گوید که اگر شما متوسط ​​استفاده کنید ، آیا او به تقویت کننده نیاز ندارد ، وی واکسن بیشتری تولید می کند. حتی ریز مغذی ها و میوه ها و سبزیجات تازه و منابع غذایی لبنیات.

بسیاری از آب مایع ؛ هیدراتاسیون کافی کووید قبل و بعد از واکسن بسیار مهم است. رطوبت کافی در عملکرد بدن برای کمک به ما وجود ندارد ، از واکسیناسیون نترسید ، کسانی که به شرایط بهتر عادت کرده اند ، اما به تزریق در فشار خون پایین یا واکسن ها کمک می کند. افراد مبتلا به بیماری های قلبی عروقی ، فشار خون بالا ، بیماری ریوی ، یا در مورد مصرف مایعات به پزشک اطلاع دهند. علاوه بر کمک به هیدراته کردن بدن و تقویت سیستم ایمنی بدن ، غذاهای مانند میوه ، سبزیجات ، سوپ و آب گوشت را محدود کنید. در صورت بروز تب بعد از واکسیناسیون توصیه می شود مایعات زیادی بنوشید.

اگر از آنها اجتناب کنیم؟

بر اساس فرهنگ تغذیه جامعه وزارت بهداشت ، نه تنها برای واکسیناسیون ، از غذاهای فرآوری شده ، بلکه در تمام طول سال خودداری کنید. از روغن های گیاهی مانند روغن ذرت و روغن های گرم غذاهای فرآوری شده (مانند گوشت ، کنسروها ، غذاهای سرخ شده) معمولاً در بدن سرد هستند.

پیام پایانی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا