علم و سلامت

آیا کرونا بر روی کاغذ باقی می‌ماند؟ چرا ریسک ابتلا از طریق روزنامه به ویروس کمتر است؟ 

اولین مطالعات نشان می دهد که ویروس می تواند در ساعت ها و روزها درجه بماند. البته این ممکن است بسته به شرایط مختلف سطح (نوع اختلاف ، دما و رطوبت) متفاوت باشد. وی که می خواهد در مورد آنها نگران نشود ، اگر سطح آن را با استفاده از محلول ضد عفونی کننده تمیز کند ، برای از بین بردن ویروس ها استفاده می شود. الکل و حوله تمیز یا پرس و جو خود را با صابون بشویید.

افتخار به ماندن بر روی کاغذ؟ خطر انقباض برگ در نیمه تحتانی شوهرش چیست؟

افتخار به ماندن بر روی کاغذ؟

دانشمندان این متخصصان بهداشتی را تأیید نکرده اند که ویروس در چاپ 19 جوهر COVID است و روندی را طی می کند که روزنامه ها انجام می دهند. روزنامه نگار لومونسوف ، جورج می گوید که برگها با روش چاپی استریل و عاری از هر مردی هستند.

مطابق WHO ، و كالاهای تجاری در معرض خطر عفونت توسط شخص آلوده به ویروس كرونا كم خطر است زیرا این محصول دارای شرایط و دمای مختلف است.

افتخار به ماندن بر روی کاغذ؟ خطر قرارداد کمتر از روزنامه چیست؟

گسترش چیست؟
او به افرادی که می توانند از مبتلایان دیگر COVID-19 دریافت کنند ، می گوید. این بیماری اکنون دهان و قطب های شما به قطره قطره می شود و ترشحات کوچکی برای سرفه یا عطسه با فرد دیگر منتقل می شود. این قطره ها روی زمین قرار می گیرند ، به طوری که حتی سطوح مختلف و اگر دست انسان باشد ، و او با دهان در تماس باشد ، بینی و چشم ها آلوده می شوند.

به گفته بسیاری از سازمان های بهداشتی ، تبلیغات و گسترش از طریق بسته بندی مواد غذایی نیز انجام می شود. اما ، با این حال ، علت سلامتی بیمار ، به منظور حفظ وعده است.

edinburghnews.scotsman.com

2121

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا