علم و سلامت

بعد از ورود ویروس کرونا به بدن چه اتفاقی می‌افتد؟

این مورد بود ، در دوره ای که به طور مفصل توضیح داده شده است ، از بدن یک متخصص بیماری های عفونی وارد بدن ویروس می شود.

به گزارش تی تی آنلاین ، دکتر رمضانی آمیت ، بیماری عروق ویروس کرونا قلب ، شرایط بالینی ، گفت: “این مرد کلیدی ندارد که به آن دندان می گویند ، که پروتئین یا آنتی ژن هدف است و مردی که به طور مداوم و در همه مراحل تشخیصی انجام می دهد. “واکسن و غیره از این بخش از ویروس استفاده می شود. اولین نقطه ورود ویروس از طریق بینی برای کرونا ، که سعی می کند به سلولهای مخاط بینی که از طریق بینی وارد می شوند متصل شود تا این عامل مهم در افزایش باشد.

وی افزود: پروتئین خاصی در سنبله متصل به بینی وجود دارد و وارد سلول بدن انسان می شود. و این یک موجود زنده نیست ، زیرا هنگام ورود به سلول تکثیر می شود. بینی در سلول تکثیر می شود و آن را از بین می برد. سپس شما دستور می دهید که ویروس وارد سلول های خون محیطی شود و من می توانم وارد بدن شوم.

مدیر گروههای تحقیقاتی بالینی در انستیتو پاستور ایران ، ادامه داد: دریافت شده است که یک مرد برای ارائه مخاط حلق ، تنفسی ، دستگاه تنفسی تحتانی ، دستگاه گوارش ، کلیه ، قلب ، کبد و … باید وارد سلول شود. به از این رو؛ تمام تماس های فیزیکی با ویروس به تمام قسمت های رابطه بین یک مرد و سوالات.

درگیری ریه ها در زمانی که تاج به عنوان مهمترین در نظر گرفته می شود ، نارضایتی از اختلاف نظر با اندام های تاج بدن است و می گوید: در این شرایط شرایطی ایجاد می شود که بیماران را بیمار می کند. از زمان شروع علائم چند ساعت تا 2 هفته طول می کشد ، که به هیچ ویروس دیگری اشاره نمی کند ، مادامی که برخی از افراد علائم بیماری را باز نکنند. تا زمانی که من در روزهای بیماری آنها را مصرف نکرده باشم ، تا زمانی که آنها را مصرف نکنم ، بدون علامت باقی می مانند. ، هنگامی که او در مورد بیماری فکر می کند و دیگران را می توان به یک ترشح در بینی و مخاط دهان تحویل داد.

با توجه به کانال خبری vebd جدا شده و سپس نتیجه می گیرد: “فردی که تا پایان بیماری بدون علامت است ، فردی که هنوز علائمی از خود نشان نداده است (دو تا سه روز قبل از شروع سرفه ، عطسه و سایر علائم) توانایی این بیماری را دارد “این ترشحات دستگاه تنفسی فرد است که در حلقه قرار دارد.

پیام پایانی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا