علم و سلامت

روند تزریق واکسن‌های تایید شده کووید-۱۹ در سراسر جهان

بزرگترین مورد در تاریخ کمپین واکسیناسیون در حال حاضر در جهان ذکر شده است و طبق اطلاعات جمع آوری شده توسط بلومبرگ ، بیش از 225 میلیون دوز واکسن علیه Covid مورد تأیید 19 به 100 کشور مختلف تزریق شده است.

به گزارش تی تی آنلاین ، اگرچه هیچ یک از این واکسن ها به تنهایی واکسینه نمی کند که کل جمعیت حدود 7.8 میلیارد نفری را در این دنیا واکسینه کند: در حال حاضر وی محاکمه شده است ، استفاده از واکسن در مجموع 9 تا بالای شلاق ، همان رضایت مندی از درخواست های خود را تا آنجا که یک فرصت عالی برای جسم است ، بیش از 2.5 میلیون نفر در سراسر جهان در مورد روح و روان و اقتصادی یک فاجعه جهانی است.

طبق گفته بلومبرگ ، روز کاهش سرعت تزریق واکسن کم کم با 6.07 میلیون دلار به این موارد مربوط می شود.

در حالی که در سطح جهانی برای کاهش سرعت واکسیناسیون در 6،074،932 کمی در روز ثبت شده است ، تخمین زده می شود که تقریباً 75٪ واقعیت این است که دو نفر جمعیت جهان را با واکسن طی می کنند ، حداقل 5/1 سال دوره لازم است.

طبق نیویورک تایمز ، فاصله زیادی بین بسیاری از واکسیناسیون ها وجود دارد که برای بخشهای مختلف و تعداد زیادی از آنها به آنها مراجعه می شود ، نه به اندازه یکی از واکسن ها.

در همان زمان ، کشورهای کم درآمد به توزیع واکسن بین المللی اعتماد می کنند Covax گفت اجرای این برنامه ، هدف آن ارائه 2 میلیارد دوز واکسن به این مناطق تا پایان سال جاری است.

منبع: نیویورک تایمز

این اطلاعات بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط منابع دولتی گفته می شود پروژه جمع آوری شده “در جهان داده شده است” در دانشگاه آکسفورد.

با توجه به داده های فوق ، حداقل یک بار در اختیار مردی قرار می گیرد که واکسینه شود ، مرد نیست و همچنین واکسن دوز واکسن است و فرد واکسینه می شود تمام مواردی را که من دستور داده ام فقط دریافت کرده است یک کلاس به عنوان مثال ، در مورد دو آزمایشگاه Pfizer ، دوز واکسن Bivantek در هر دو مکان فرد کاملا واکسینه شده باید در نظر گرفته شود.

با توجه به وضعیت موجود ، ذخایر واکسن های تولید شده در مقایسه با جمعیت کره زمین هنوز خیلی کوچک هستند و بیشتر مناطق اولین واکسیناسیون در مورد گروه های اول بوده اند ، به طوری که ممکن است مردم آسیب پذیر نباشند ، توسط گروه سنی 60 ساله و بزرگتر و همکاران و کارکنان خط مقدم که پزشکان پزشکی و پرستاران متمرکز هستند.

براساس این گزارش ، در حال حاضر 9 واکسن مختلف در جهان تزریق می شود.

تاکنون واکسن Pfizer ، Bianotech در 66 کشور در واکسن Astrazenka دانشگاه آکسفورد در 50 کشور در واکسن مدرن در 28 کشور در واکسن Sinofarm پکن در 14 کشور و واکسن Gamal Sputnik 5 در 11 کشور در Sinovac در شش کشور از واکسن ، واکسن Sinovac ، در شش کشور. در هر دو کشور واکسن Bharat Biotech (کوواکسین) در منطقه و یک واکسن در جانسون و جانسون در واکسن وجود دارد. بعلاوه ، این است که برخی از واکسنها: ممکن است Sinofarm Sputnik 5 ، در هر زمان و هر زمان که باشد ، برای استفاده در موارد اضطراری در بسیاری از کشورها ، اما به طور کلی واکسیناسیون هنوز با توقف آغاز نشده است.

چه زمانی او به زندگی عادی بازگشت؟

این سوال برای اپیدمیولوژیست و خسته کننده وجود دارد.

در حالی که تصور می شود بهترین واکسن ها در حال حاضر حدود 95٪ از ایمنی سازندگان است ، آنها می توانند پس از واکسیناسیون بیماری را منتقل و گسترش دهند و محققان پزشکی همچنان به دنبال راه حل های امن تر برای مقابله با بیماری هستند. ویروس های SARS-Cov-2.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا