علم و سلامت

سه‌شنبه از واکسن کرونای «سپند» در وزارت دفاع رونمایی می‌شود

به گزارش شفاف ، وزیران بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی سعید ناماکو ، امروز (یکشنبه ، 15 مارس) در مراسم تقدیم سیستم های جدید بیمارستان سیار متخصص در حفاظت زیستی نازسا با رویکرد تاج ، با تبریک تولد امام حسین (ع) و نگهبانان بالینی تا روزی که وی گفت هیچ محافظی وجود ندارد و پایان این محیط ، آنها نیز محافظ اخلاق و سرزمین اعتلای خود هستند و دستان خود را به یکدیگر می بوسند.

ناماکو گفت: بیش از یک سال از زمان تاجگذاری و سخت ترین زمان می گذرد ، زیرا در غیر این صورت معیشت بزرگ و کمبود ارز و ریال و تحریم های غیرعادلانه والدین ، ​​از جمله تحریم کشورهایی که از زمان مرگ غم انگیز و تاج گذاری تعداد آنها بیماران. آنها از مرگ به پایان رسیده اند.

دشمنان ما گفتند که می خواستند تعداد زیادی از درگذشتگان ما را ببینند ، می افزاید: “امروز ، به لطف خداوند ، واحد کشور ایران اسلامی ، به عنوان یکی از مالکیت زمین در زمینه مدیریت این مرد ، روشنایی یا تخریب آن تعداد حتی “ما می خواستیم از روز خوزستان حرکت کنیم و مرد یک رقمی که باید توسط بسیاری از مرگ ها تغییر کند ، برنامه ما را مختل کرده است.

وزیر بهداشت گفت: “برای آخرین سخنان در سال 1999 ، لزوماً راز مدیریت بلایا بر روی زنان نیست اولین نمونه از مردم مومن ، مخلص و انقلابی است ، و خداوند ما افراد صادق را در این شرایط تنها نگذاشت. “

ناماکو ادامه داد ، تا اینکه در حدود نماز نیمه شب دعای نخاع ، جانباز قطع شده خود با SAD را ادامه می دهد و این عامل به تنهایی صدمه ای نمی زند. باز هم ، بدون کمک کاپیتان برنامه ، و اتهام کل این است که نمی تواند برای من باشد ، و توسط همکارانش و برای پایان دادن به فضای خود است.

وی گفت: “یک رهبر بارها گفته است که مهمترین نکته ستاد سپاه ملی این است که همه اصول لازم الاجرا است و از آنها پیروی می کند.” با الهام از آنها کمک شد و بسیاری از ما از نظر زمان توانا مکان و پادگان را ساکت کرده ایم.

سال دفاع مقدس برای تحقیقات ما رمز موفقیت در یک افتخار بحرانی بود

وزیر بهداشت تأکید کرد که سردار سلامی مرا در روزهای ابتدای افتخار تشویق کرد. 60٪ 50 روز قبل از کاهش مرگ و کمتر از دو ماه ، نمی توانستیم وارد کننده را تغییر دهیم ، در نتیجه دستگاه های تنفس مصنوعی ، تصاویر و سایر تولیدکننده و صادر کننده ، آماری است که در هیچ کجای دنیا دیده نمی شود.

ناماکو گفت: “علاوه بر این که به بلایای طبیعی احتیاج داریم که ما دشمن خود را قسم داده ایم و ویروس جدیدی را تجربه کرده ایم و این روزها آنها برای ما دشوار شده اند.” عامل دیگری در موفقیت ما سالهای دفاع مقدس ، شکوه و عظمت بحران است که نمی تواند مانند اقدامات بسیجی مدیریت کند. اول از همه ، ما باروی ضد ویروس و همچنین بهترین تجهیزات سردار شهید قاسم سلیمانی را برای مبارزه با ویروس ایجاد می کنیم.

وی گفت: “مهمترین عامل موفقیت ما برای ما ، با کمک کسانی که به مشکلات مالی و تاج بحران اقتصادی کمک کردند.” همچنین ، نحوه اداره رهبران و مسئولان جهادی تحت کنترل م effectiveثر بیماری است.

واکسن “سپند” از وزارت دفاع روز سه شنبه فاش شد

در بالا گفته شد وزیر بهداشت در زمینه بهداشت ، مهم نیست که هرجایی که بخواهید بگویید ، جایی که برادران به مردم گفتند ، در سپاه محترم بنشینید تا همه نوع پذیرایی با منقول را برای آن فراهم کند. ، و من شما را تشویق کردم.

ناماکو گفت: “من در مورد واکسن چیزهای زیادی برای گفتن دارم و صبح روز سه شنبه این هفته وزارت دفاع توسط چندین واکسن تاج ملی ، یعنی واکسن سپند برای مردم جهان از افتخارات و پیشرفت ما آگاه است.”

وی گفت: “ما به عنوان یک سیستم کوچک نظامی برای سلامتی ، خوشحالیم که شما با این افسران برادری هستید و نگهبانان همیشه در حال خدمات رسانی به مردم با سیل ، زلزله و جنگ هستند.”

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا