علم و سلامت

ایران؛ در انتظار تامین واکسن کرونا از ۳ مسیر

: واردات ، تولید تولید و در خانواده مشترک سه راه خارج از فروشگاه واکسن Covid-19 در کشور وجود دارد که به طور همزمان حرکت می کنند …

به گزارش تی تی آنلاین ، 19 ماه از آغاز کوید در جهان و ایران می گذرد. از زمان قدیم ، هنگامی که او امیدوار بود که بتواند شهرت سمی را تغییر دهد که بسیار بزرگ بود ، و آن را گرفت ، و مرگ و میر کل ساختار را داشت و قادر به تحمل واکسن یا فیلم بارگیری شده بود. بسیار ویروس آور است. به همین دلیل این واکسن بزرگترین جوامع جهان است ، او تصمیم گرفت تا یک سفر 10 تا 15 ساله را فقط چند ماه انجام دهد و در نتیجه یک واکسن تولید کند.

لازم به ذکر است که در جهان ، اما احساس تولید واکسن. من مردی را کشته ام که از واکسن ساخته شده است ، نباید به افراد سالم تزریق شود تا از آنها در برابر بیماری محافظت کند. چرا ، باز هم ، اثربخشی نجات و پایین آمدن از پله ها را محاسبه و ارزیابی می کنیم. این است که اگرچه ساخت واکسن 15 تا 12 سال طول می کشد.

اما در تاج خدای زنده که به طور ناگهانی با شرایط مردان شعله ور می شود ، این است که ، کجا و به مناطق ، از جمله کشور: برای تولید واکسن تاج چند ماه تصمیم گرفته شد ، یا ، سرانجام ، تا یک سال ، برای حفظ زندگی مردان ، به نظر نمی رسد که این یک موضوع ساده باشد ، همانطور که قبلاً گفتم ، و او نمی تواند واکسن را دریافت کند زودتر از دو سال ، اما این اتفاق زودتر از حد انتظار افتاد.

# واکسن_بخرید

با این حال ، چند ماه پس از زمزمه های دیگری وجود دارد ، زیرا در مورد تولید واکسن ها تاج واکسن و دانشگاه آمریکایی Pfizer به عنوان یک واکسن تبدیل شده است که با مشارکت شرکت آلمانی Binetch ، اکثر واکسن های واکسن در آمریکای مدرن در چین ، روسیه و غیره تولید می شود. از طرف دیگر ، در کشورهایی مانند ایالات متحده ، انگلیس ، کانادا و سایر خریدهای مشابه واکسن ها شروع به واکسیناسیون می کنند ، 19 کووید به نمایندگی از مردم. مقامات کشورش به او گفتند که این واکسن را از شرط ایمنی و اثربخشی واکسن ها بخرد و البته حق انتخاب کاکس در سبد را دارد ، اما اتفاقاً به دلیل تحریم ها ، برخی از پیام های انتقال حاشیه وجوه مشکلی داشته است. این امر منجر به مرگ شده است همچنین تأمین تقاضای فضای مجازی در واکسن با هشتگ “# واکسن_خرید”.

در این بین ، سازمان بهداشت جهانی ، که تاج آفرینش است ، برای حل عادلانه و رسیدن به واکسن ، مجموعه ای از تمام سرزمین های کشورهای در حال توسعه ، کم درآمد و بیش از همه ، خط دایره گفته شد ، واکسن مجموعه چیزهایی است که در کشورهایی است که می تواند تاجر باشد. گرفتن

3 تاج تأمین واکسن در ایران

در کشور ما ، یعنی ، چند بار اعلام کرده است که اولین تاج در هر یک از واکسن ها که گناهان فانی توسط مقامات ملت است ، آنها آن را خریداری کرده اند. بنابراین دکتر سعید نمک ، وزیر بهداشت ، تأکید کرد که تأمین نیرو در مقایسه با تاج واکسن به سه طریق انجام می شود: اول ، خرید واکسن و تأیید شده که یکی از منابع در جهان است و وزیر بهداشت ، ایران ، چهار منبع را برای خرید واکسن فارغ التحصیل کرد ، حدود 18 میلیون دوز واکسن جلال

با توجه به Namaka در حال آماده سازی یک واکسن در مرحله دوم است ، زیرا او نمی تواند از مسیر تولید مشترک ، تولید دانش فنی داخلی و خارج از جاده ، در مورد چگونگی عملکرد شما با دو یا سه کشور پیروی کند.

روش سوم برای تهیه واکسن ، گفت: راه سوم دانش و درک محصولات داخلی است.

جزئیات راه خرید خارجی تاج واکسن ها

لازم به ذکر است که یک واکسن حاصل از فروش تاج است که به دنبال آن دو راه پیش می رود: یکی خرید واکسن Cowx collection که تحت نظارت سازمان بهداشت جهانی است و دیگری خرید واکسن از بین جمعیت ، زیرا مردم و شرکت های مختلف دنیا می توانند مجوز دریافت کنند.

در بخش اول سند خرید ، ایران از زمان آغاز این بخش جدایی ناپذیر از تشکیل Cowx ، در صف قرار گرفت. البته ، از تحریم های ایالات متحده علیه این کشور ، از مالی تا Agricola ، و مسیر انتقال ، راه حلی برای مشکلات ارائه می شود ، اثر چشم انداز ایران به سمت تاج است ، به طوری که مجموعه واکسن Cowx ، که جرات کرده است پاداش آن را لعنت کند.

با این حال ، پس از رایزنی های مثبت با سازمان بهداشت جهانی ، در تاریخ 25 ژانویه 2012 ، عبدالناصر همانت و رئیس بانک مرکزی ، رفع موانع خرید تاج واکسن ها را اعلام کردند و توافق اولیه انتقال از حساب بانکی (علاوه بر بانک مرکزی) ، کره) را اعلام کردند. که بابت دستمزد و دستور صادر شده است. ما باید این کار را بدون وقفه دنبال کنیم.

وی تأکید کرد و بانک مرکزی ایران 200 میلیون یورو برای خرید حلقه در واکسن های این مرحله بود. در صورت نیاز ، منابع بیشتری را فراهم خواهیم کرد.

18 کارخانه تولید واکسن Glory Covks و ایران

در ضمن دکتر علیرضا بیگلری ، رئیس جمهور م Instituteسسه پاسور ایران ، به واکسن Isna Covid ، 19 مورد از سبد خرید Covox: “سازمان بهداشت جهانی 18 کارخانه تولید واکسن Covox را در این مجموعه انتخاب کرده است و اکثر کشورهای جهان در این سبد هستند.” و کاکس را خریداری می کند. پارسیان عادت داشتند که همان واکسنی را که برای خواندن بهتر است برای کشور انتخاب کنند.

واکسن های خرید هلال احمر وارد حوزه Glory می شوند

طبق روش کسانی که در کارهای خارجی فعالیت می کنند ، با مشارکت بخشهای مختلف ، 19 واکسن خرید Covid وجود خواهد داشت و در این میان بخش خصوصی ، سازمانهایی مانند جمعیت هلال احمر و موارد دیگر از این دست. وزیر شفابخشی جمعیت هلال احمر برای شرکت به منظور تأمین مستقیم تاج واکسن از خارج از کشور. در مصاحبه ای با تی تی آنلاین ، دکتر کریم همانت ، رئیس جمعیت هلال احمر ایران ، از خرید یک میلیون دوز واکسن و گلوری “برای بررسی قیمت یک امامزاده با سازمان غذا و دارو” خبر داد. آیا می خواهید واکسن را امتحان کنید ، که با استفاده از آن سازمان غذا و دارو برای هیچ کس دیگر.

حتی هلال احمر در یک کنفرانس خبری گفت که ممکن است یک میلیون دوز واکسن از چین خریداری کند. البته ، نه تنها برای خود ما ، بلکه از طریق واکسن نیز بسیاری از کشورهای منطقه سینا را خریداری کرده ایم ، که از شرایط کشور واکسن مناسب ترند. بقیه واکسن ها که حدود 20 میلیون دوز است و توسط وزارت بهداشت ارائه می شود.

پس از سفر جزئیات تاج واکسن از تولید مشترک با سایر کشورها

در همان زمان ، راه دیگر این بود که آنها به مقامات بهداشتی ایرانی واکسن واکسن تولید واکسن را در همکاری مشترک با سایر کشورها بدهند. بر این اساس ، این تولید مشترک قبلاً آغاز شده است ، حتی در مطالعات انسانی و مطالعات انسانی برای اولین بار در فصل.

در همین رابطه ، رئیس انستیتو پاستور ایران به تی تی آنلاین: “تولید واکسن تاج طراحی توسط هر دو کشور در زمینه مطالعات و طراحی های مشترک برای تولید و کیفیت واکسن انجام می شود که این واکسن یکی از دو کشور است.”

ابتدای واکسن دوره مطالعه با قالب گیری دید در یک کشور شریک در انستیتوی پاستور به طور مشترک تولید می شود

وی با بیان اینکه در یک دوره آزمایش بالینی ، یکی از تولیدات مشترک واکسن در یک کشور شریک انجام می شود ، افزود: دوره آزمایش بالینی ، یکی از تولیدات مشترک واکسن به پایان رسیده است و زمان آزمایش بالینی ذکر شده است که توسط موسسه پاستور ارزیابی شده است . یکی زمان بیشتری را برای مطالعه ایمنی بالینی و فصل دوم متمرکز می کند ، علاوه بر ارزیابی ایمنی واکسن ، واکسن نیز موثر است. بر این اساس او قسمت دوم زمین است. تا زمانی که آنها اتفاقات را در اولین بار مشاهده کنند و همچنین مطابق با زمان ، باعث خشنودی شوند ، نه به طور کارآمد ، به طوری که واکسن ایمن و قابل اعتماد باشد ، و در ایالات متحده در سال سوم دوره مطالعه ، یعنی حداقل زمان خطر ایران برای انجام همه کارها.

در مسیر سوم؛ -19 تولید داخلی واکسن Covid

طبق گفته وزارت بهداشت ، تعدادی از جوامع مختلف کشور و در زمینه تعدادی از جوامع مشغول به کار هستند که تاج واکسن را با توجه به این زمینه ساخته اند. پس از مطالعه موفقیت آمیز برای حیوانات کشنده برای موش و موش خرگوش ، میمون ها و سایر روش ها حتی یکی از آنها در جوامع خود در سراسر کشور وجود دارد که روش ساخت واکسن را ایجاد می کند یا باعث ضعیف شدن یک مرد برای واکسن می شود نتایج نادرست این آزمایشات مربوط به مجوز و دریافت مجوز از مواد غذایی و کمیته اخلاق تحقیقات برای بحث در مورد اداره دارو و وزارت بهداشت در مورد مجوز یک محل خدمت اولین فرصت برای شروع مطالعه در مورد انسان است.

بنابراین دکتر مینو مهرز – محقق اصلی ایران در مورد تاج پروژه تولید واکسن و عضو شورای علمی ستاد ملی جلال به تی تی آنلاین درباره جزئیات این کار: “تاکنون بسیاری از افراد در کشور داوطلب شرکت در یک مرد شده اند.” البته زمان قبل از شروع آزمایش بر روی واکسن های انسانی ایران و تاج 56 مرد است. در این زمان ، هر دو هفته دو بار تزریق به داوطلبان انجام می شود. انشالله این اولین هفته آزمایش انسان است که از ژانویه آغاز می شود.

شرایط این آزمایش تاج علاقه انسان به عکاسی از واکسن است ، گفت: “این آزمایش های لازم برای وی سالم است که وی سابقه Covid-19 را داشته و عناصر بین 18 تا 50 عدد منفی خواهد بود.” و سال

مهرز تأكید كرد و من فكر می كنم اگر همه چیز خوب پیش رود ما از سازمان بهداشت جهانی آزمایش می گیریم ، سرانجام ممكن است بتوانیم از طریق واكسن كرون در بهار به ایران بریم. سرانجام ، در صورت کمک به واکسن ، در این بهار بیشتر می توانیم.

باید دید واکسن در ایران به کدام طرف است ، سرعت آن سریعتر خواهد بود ، در حالی که کشورهای دیگر به مردم داده شده است که واکسیناسیون Glory of Iran را شروع کرده و واکسیناسیون آغاز می شود.

البته ، لازم به ذکر است که تقاضای زیاد برای واکسن و آنهایی که ، من واکسنی را نمی بینم که امیدوار باشد برای کل منطقه حساب جاری بسیاری از ساکنان در نوشیدنی مصرف شود. بنابراین ، ما باید در مورد اولویت بندی تاج واکسن ها فکر کنیم ، یعنی اینکه مردم فقط به این دلیل که اولویت نابرابری اجتماعی را دارد ؛ و مرز می تواند مطمئن باشد که واکسن اینگونه نیست و باید تصور کنیم که این تزریق به مردانی انجام شده است که در وهله اول واقعاً نیستند. واقع شده است.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا