علم و سلامت

قاضی‌زاه هاشمی: از ورود انواع جهش یافته ویروس کرونا به کشور جلوگیری شود

در نامه ای به استاندار و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اقدامات پیشگیرانه را خواستار شد: کنترل دقیق مرزها ، به طوری که ویروس کرونا از ورود به کشور تغییرات ژنتیکی ایجاد کند.

به گزارش تی تی آنلاین ، قاضی زاده سید حسین هاشمی در هر طرف نامه از شهرهای:
“نام خدا
جناب آقای دکتر حسن روحانی
رهبر خوش چهره ستاد ملی ضد شکوه ؛
عصر بخیر.
و گرامیداشت یاد و خاطره نام سردار دهلی ، سردار سرلشکر شهدا ، به ویژه شهدای مقدس حاج قاسم سلیمان مسئول سلامت نجات روح بود که وی می خواست خالصانه ترین و قاتلانه ترین خشم را به نام Covid 19 تاج مردم ویروس برای مهمترین امور ارائه دهد ، من می خواهم ستاد مرکزی را دریافت کنم.

اما در نقشه خدا ، سردار شهید سلیمان سه مأموریت اصلی را در زمینه مراقبت ، مراقبت و پشتیبانی با لطف خدا و برکت خون انگور که فقط و فقط به خاطر این است که بتواند خشنود باشد ، از صداقت شهید عزیز و همه آنها ، با همکاری اگر عملی عمومی باشد ، انجام می دهد در قالب یک مثال ، اصول نجات ، با تعیین وظایف کشور و نحوه تأمین هزینه های هموطنان ما ، و در قلب شما ، و با توصیه او ، و با نظارت دقیق بر اجرای صحیح این کارها برای یک قسمت زنده از نور مناسب و روشن به وزیر ارسال می شود. برای نجات و در سرزمین. به نظر می رسد که این روش موثرتر و مبتنی بر دسترسی مبتنی بر جامعه به جنگ استیضاح باشد.

2) ، و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ورود تغییرات ژنتیکی جدید ویروس کرونا تصمیمات مناسب و از کشورهای همسایه ، به ویژه کشورهای آلوده را اتخاذ می کند.
این اولین و مهمترین اصل محدودیتهای دقیق کنترل است ، از ترمینالها اصطلاحاً رسمی و غیررسمی از طریق زمینی ، دریایی و هوایی ، و اکثر فرودگاههای بین المللی ، که زیرساختهای لازم را برای آزمایش فراهم می کند و “یک سری امکانات استاندارد برای ایجاد و شهرهای میشل در قرنطینه کردن بیماران بالقوه کاملاً واضح و ضروری است. “
پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا