علم و سلامت

گزارش یک مرگ غیرمنتظره دیگر در آمریکا بعد از تزریق واکسن مدرنا

رسانه های محلی از مرگ غیر منتظره در ایالات متحده در مورد جراح پلاستیک زن 39 ساله و چهار روز پس از دریافت واکسن ضد ویروس Glory مدرن خبر دادند.

طبق گزارش های تی تی آنلاین که در “آیا شما سیستم گزارش کننده هپاتیت در مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده هستید” ثبت شده است ، یک خانه مسکونی UT چند روز پس از واکسیناسیون علیه ویروس Glory به دلیل از کار افتادن ناگهانی بسیاری از اعضای بدن ، درگذشت. وی در بیمارستانی درگذشت.

نیویورک پست گزارش داد: “کاسیدی ، هیزل ، زنی 39 ساله که به گفته اعضای نزدیک خانواده وی یا در 5 فوریه کاملاً سالم است – چهار روز پس از دریافت دوز دوم واکسن های مدرن تولید شده در این شرکت. یک آمریکایی زندگی را از دست داده است.

کسیدی ، من به پدر و مادرم گفتم که می خواهد دریافت کند و او از واکسیناسیون امتناع ورزید ، به طوری که آنها برای مشتری کار می کردند و خطر پرتلاش بیماران جراحی پلاستیک و زندگی را داشت. وی همچنین اظهار داشت که سایر اعضای خانواده ممکن است پس از اولین دوز مشکلی نداشته باشند. آنها واکسن را تزریق می کنند.

بر اساس گزارش ها ، زنی که برای اولین بار بدون عوارض جانبی تزریق به آن وارد شده است ، از گرفتن اسلحه در غم و اندوه است. با این حال ، پدر و دخترش پس از دریافت دوز روز دوم فوریه بیمار شدند و از سوختن 1 تپش قلب شدید شکایت کردند.

روز بعد کمی بهتر ، سلامتی او ، خواهر بزرگترش و بیرون رفتن با او برای خرید. با این حال ، در همان روز عصر ، کسیدی دوباره بدتر شد. و در دو روز آینده ، و از پر جنب و جوش در رختخواب ، به همین دلیل پدر و مادر خود بود ، زیرا وقتی گفته می شود چنین وضعیتی مطلوب و واکسیناسیون است. به طور خلاصه ، هنگامی که در روز سوم تزریق می شود: گفت ، زیرا او خودش را می بیند ، بنابراین کار در بخش اورژانس پذیرفته می شود.

پزشکان پس از بستری شدن در بیمارستان ، آزمایش خون دادند و هیچ بیماری جدی کبدی و درمانی را مشاهده نکردند. و بلافاصله به مرکز پزشکی منتقل شد بزرگترین بیمار برای پیوند کبد است. شما هم صبور باشید و پدر و مادرش ، او پیشنهاد داده بود که اعضای نویسنده را به خواست خودش اهدا کند. و دختران حالشان خیلی زود بدتر شد و قلبم در عرض چند ساعت بیهوش شد و آنجا بود.

زن و کودکی که ظرف 30 ساعت پس از رسیدن به بیمارستان فوت کرده بودند. اگرچه به درخواست خانواده وی ، کالبد شکافی بر روی جسد انجام شد ، زیرا در مورد قانون محرمانه پزشکی قانونی م Instituteسسه توضیحی نداد و جزئیاتی در این باره منتشر نشد.

در حالی که تولید کنندگان و مقامات بهداشتی در ایالات متحده و اروپا به فشار دادن واکسن های خود در برابر ویروس ادامه می دهند ، می توان آن را نجات داد Glory گزارش هایی از مرگ و آلرژی شدید پس از واکسیناسیون در کشورهای مختلف گزارش شده است ، اگرچه هیچ مطالعه مفصلی به آنها اعتماد ندارم. .

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا