علم و سلامت

یارانه دارو در سال آینده / ردیف اعتباری جدا برای واکسن کرونا

جزئیات رئیس پیشنهادی سازمان غذا و دارو اعلام کرد بودجه 1400 برای ارز دارو.

در مصاحبه ای با تی تی آنلاین ، دکتر امپراطور محمد رضا شانزاز ارز از سایت دارو تا قانون بودجه سال آینده ، گفت: در لایحه بودجه 1400 پیشنهاد قدرت برای معادل 2.5 میلیارد دلار برای دارو ارز و تجهیزات پزشکی داده شده است. “

دولت همچنان در داروی فعلی باقی مانده است

ارز موجود در دارو برخی از بودجه آئین مقدس را در سال آینده اضافه می کند ، افزود: “حتی اگر تمام کنترل های اساسی مربوط به ارز از بین برود ، کنترل ارز تا 4200 تومان همچنان داروی قوی خواهد بود.”

شانزاز ادامه داد: در سال 1397 میزان هزینه اختصاص یافته برای داروها و تجهیزات پزشکی به 3.7 میلیارد دلار ، سازمان غذا و دارو با افزایش زیرساخت های تولید و افزایش سهم تولید در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی صرفه جویی می کند و این رقم به 3 میلیارد دلار کاهش می یابد. در سال 2009.

رئیس سازمان غذا و دارو ، گفت: همچنین در سال 1398 ، سه میلیارد دلار دارو و تجهیزات پزشکی به عنوان ارز و 1399 ، 2.5 میلیارد دلار تخصیص یافته ، دارو و تجهیزات پزشکی اختصاص داده شده است. البته بانک مرکزی 500 میلیون دلار باید بر روی اقلام مورد نیاز تاج محاسبه شود.

یک خط اعتقادی جداگانه برای مقابله با تاج

این نشان می دهد که ، در سال 1399 ، علاوه بر 2.5 میلیارد دلار بودجه ، باید 500 میلیون دلار به عنوان اقلام دارویی از بانک مرکزی هزینه تجهیزات و تاج مبارزه را نیز دریافت کند. 2.5 میلیارد دلار به ارز دارویی و تجهیزات پزشکی اختصاص یافته است بعلاوه ، این تاج تمام موارد محاسبه مقدار واکسن برای ایمان است ، آنها باید ارائه دهند و تاج ، و در شمارش او.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا